به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سلتاویگو vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۸) (۴۱۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


لوییز انریکه در حالی شاگردانش را به بالایدوس، جایی که در فصل 2013/14 به عنوان سرمربی در آن حضور داشت، می‌برد که تنها هدفش حفظ رکورد صد در صد پیروزی بارسا در دیدارهای خارج از خانه است. در این خبر اخبار و حواشی دو تیم را با هم مرور می‌کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازه سخت سپتامبر برای بارسا با 7 بازی در 23 روز، امشب به پایان خود می‌رسد؛ جایی که آن‌ها باید از ساعت 22:15 به وقت ایران در بالایدوس میهمان سلتایی باشند، که با وجود آغاز نه چندان خوبش در این فصل، توانسته به فرم روزهای خوب خود بازگردد. این همان ورزشگاهی است که انریکه فصل 2013/14 را در آن به عنوان سرمربی سپری کرد، و آخرین بازدید بارسا به همراه انریکه از این ورزشگاه، آن‌ها در سمت نه چندان دلچسبِ یک نتیجه 4-1 قرار داشتند.

اخبار دو تیم

بارسا همچنان لیونل مسی را به دلیل مصدومیت همسترینگ در اختیار ندارد، بنابراین مهمترین سوال در مورد بازی امشب، این است که چه کسی نفر سوم مثلث خط حمله بارسا خواهد بود؟ تنها بازیکن مصدومی که به این دیدار نخواهد رسید، اومتیتی است که در حال ریکاوری از مصدومیت زانوی خود است. اینیستا که در لیست هجده نفره این بازی حضور دارد، آماده است تا ششصمدمین حضور خود با پیراهن بارسا در زمین فوتبال را تجربه کند.

سه مدافع با سابقه حضور در تیم بی بارسا، در سلتا توپ می‌زنند: سرجی گومز، آندره فونتاس و کارلس پلاناس. اگرچه پلاناس به دلیل مصدومیت به این بازی نخواهد رسید. دیگر مصدومان نستور دیاز و کلودیو بیویو هستند. همینطور فابیان اورلانا، کسی که در دیدار فصل گذشته شرایط سختی را برای بارسا رقم زده بود، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ در این دیدار غایب است.

نقطه نظر مربیان

انریکه در کنفرانس خبری خود پیش از این بازی، اذعان داشت که شکست 4-1 فصل گذشته، یکی از فاکتورهای او برای برنامه‌هایش در این دیدار بوده است. او ادامه داد: «اگرچه تمامی دیدارهای قبلی ما با تیم‌ها، بر بازی بعدی تأثیرگذارند. سلتا به هیچ وجه حریف آسانی نیست. آن‌ها فشار زیادی ایجاد می‌کنند و چه وقتی توپ در اختیار شماست و چه وقتی نیست، باید سخت تلاش کنید».

«آن‌ها همان مربی فصل گذشته را دارند، بنابراین ایده کلی همان است که بود. درست است که نولیتو تیم را ترک کرد و اورلانا قادر به انجام بازی نیست، اما آن‌ها خریدهای خوبی انجام داده‌اند و چند بازیکن آینده دار خوب در ترکیب دارند».

ادواردو بریزو، سرمربی تیم سلتا، در مصاحبه پیش از این بازی گفت: «مقابل یکی از بهترین تیم‌های دنیا به میدان می‌رویم. سنجیده شدن با آن‌ها همواره چالش بزرگی است، اما تلاش می‌کنیم که جایگاه خوبی در این سنجش داشته باشیم. امیدوارم این مسئله انگیزه ما را افزایش دهد. اگر با آرامش در زمین بازی حاضر شویم، می‌توانیم برای پیروز شدن، موقعیت ایجاد کنیم».

فرم دو تیم

بارسا به دنبال این است که پیروزی‌هایش در دیدارهای خارج از خانه این فصل لالیگا را، به چهار از چهار بازی برساند. آن‌ها با پیروزی هفته گذشته مقابل خیخون، به یک امتیازی رئال صدرنشین رسیده‌اند. از طرفی دیگر، سلتا با وجود گذراندن چهار بازی نخست لیگ بدون حتی یک پیروزی، با دو پیروزی پیاپی مقابل خیخون و ختافه، توانسته خود را از منطقه خطر تا حدی دور کند.

هر دو تیم در مسابقات اروپایی هم حاضرند، که بارسا با دو پیروزی از دو مسابقه اول خود در لیگ قهرمانان، صدرنشین گروه است، و سلتا که در لیگ اروپا حضور دارد، ابتدا با استاندارد لیژ مساوی کرد و سپس پنجشنبه موفق به شکست پاناتینایکوس شد.

تاریخچه

پیروزی 4-1 فصل گذشته، و پیروزی 0-1 سال 2014 در نیوکمپ، نشان می‌دهد که سلتا تا چه اندازه می‌تواند تیم قدرتمندی باشد. اما این دو شکست، تنها بخشی از آمار بارسا در 12 دیدار گذشته دو تیم بوده است؛ جایی که کاتالان‌ها 9 بار پیروز شدند و تنها یک بار به تساوی رضایت دادند.

آن‌ها فوریه امسال هم با هم روبرو شدند که پیروزی 6-0 بارسا، همواره با پاس گل لیونل مسی از روی نقطه پنالتی به سوارز به یاد آورده خواهد شد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 22:15 به وقت ایران در ورزشگاه بالایدوسِ شهر ویگو آغاز خواهد شد، و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتاویگو vs بارسا
امیدوارم انتقام نتیجه کاملا غیر منصفانه پارسال رو بگیریم...


یکشنبه، ۱۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!