به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: عکس العمل تیم در نیمه دوم، نکته مثبتی بودمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۲:۰۴) (۴۹۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


مدافع اسپانیایی که نقش کلیدی در بازگشت تیم به بازی در نیمه دوم داشت، به همراه چند تن از هم‌تیمی‌هایش، مانند اینیستا، تراشتگن و دنیس سوارز، به صحبت با خبرنگاران پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا با شکست 4-3 شب گذشته مقابل سلتا در بالایدوس، شانس صعود به صدر جدول پیش از وقفه بازی‌های ملی را از دست داد. بازیکنان، که تمام تلاششان را برای بازگشت به این بازی انجام دادند، پس از این شکست به صحبت با خبرنگاران پرداختند.

جرارد پیکه

پیکه شب گذشته دو گل به ثمر رساند و فاصله‌ای با به ثمر رساندن گل سوم خودش و چهارم بارسا نداشت. او در مصاحبه‌اش، گفت: «گل نخست سلتا جریان بازی را از دست ما خارج کرد، و سپس دو گل بعدی خیلی زود از راه رسیدند. در نیمه نخست تصور کردیم که دیگر نمی‌توانیم اوضاع را سامان ببخشیم. اما نیمه دوم بسیار مثبت بود. در نیمه دوم بسیار بهتر بودیم، چرا که چیزی برای از دست دادن نداشتیم و تقریباً توانستیم به بازی برگردیم».

پیکه در مورد استفاده نکردن از لغزش رئال مادرید، گفت: «لیگ بسیار برابر است و تیم‌ها بسیار به هم نزدیکند. این مسئله نشان دهنده سطح بالای رقابت هاست».

آندرس اینیستا

«شکست دردناکی بود، چرا که فرصت صدرنشینی داشتیم و آن را از دست دادیم. سه گل در نیمه نخست واقعاً کار ما را دشوار ساخت. گل‌های نیمه دوم به ما کمک کردند، اما کافی نبودند».

اینیستا در مورد انجام ششصدمین بازی‌اش به همراه تیم، گفت: «با وجود شکست، احساس تلخ و شیرینی به این مسئله دارم. با پیروزی، این احساس می‌توانست بسیار بهتر باشد. من مدت زیادی در اینجا بودم و احساسات بسیار خوبی داشتم. امیدوارم بتوانم آن احساسات را باز هم تکرار کنم».


سرجیو بوسکتس

«باختن در نیمه نخست با 3 گل، از لحاظ روانی بسیار برایمان سخت بود. در نیمه دوم توانستیم سه گل به ثمر برسانیم، اما بازگشت به بازی غیر ممکن شده بود».

تراشتگن

«نیمه دوم بهتر بود و همانطوری بازی کردیم که بارسا باید بازی کند. اگر آن اشتباه را در نیمه دوم مرتکب نمی‌شدم، می‌توانستیم پیروز بازی باشیم. احساس بدی دارم، چرا که تیم بسیار سخت برای بازگشت جنگید. این اشتباهی بود که هیچوقت نباید رخ می‌داد. و من حالا نمی‌توانم در تمام مدت به آن فکر کنم. سرم را بالا می‌گیرم و به همراه تیم به جلو حرکت می‌کنم».


دنیس سوارز

«من باختن در مقابل هیچ تیمی را دوست ندارم. برای پیروزی به میدان آمدیم اما نتوانستیم آن را بدست بیاوریم. فوتبال (سبک) تراشتگن، فوتبال ماست. این همان چیزی است که سرمربی از ما می‌خواهد و ما نباید بیشتر از حد نیاز به اتفاقی که افتاد توجه کنیم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیکه: عکس العمل تیم در نیمه دوم، نکته مثبتی بود
باید سرمونو بالا بگیریم و به آینده فکر کنیم.


دوشنبه، ۱۲ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۲۰ کاربر آنلاین است. (۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۲۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!