به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی برزیل و اروگوئه، در روز توقف دوباره آرژانتینرقابت‌های ملی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۱۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۰:۲۶) (۵۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
سید سجاد زرگرنتاج
FCBarcelona.ir


برزیل با درخشش نیمار و ارائه یک بازی برتر، با پنج گل بولیوی را شکست داد، اروگوئه با حضور سوارز، با سه گل ونزوئلا را بدرقه کرد، اما آرژانتین در خانه پرو، با تساوی 2-2 متوقف شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برزیل به فرم خوب خود پس از برکناری دونگا و سر کار آمدن تیته، ادامه داد. آن‌ها با پیروزی پر گل مقابل بولیوی در خانه، سومین پیروزی پیاپی خود با سرمربیگری تیته را بدست آوردند، تا تنها یک امتیاز با اروگوئه صدرنشین فاصله داشته باشند.

طبق معمول، درخشش محسوس نیمار، نقشی کلیدی در پیروزی تیمش داشت. او گل ابتدایی بازی را به ثمر رساند؛ این گل، چهل و نهمین گل ستاره بارسلونا برای تیم ملی کشورش، در تنها 24 سالگی بود. تا پایان نیمه نخست، برزیل با گل‌های فیلیپ کوتینیو، فیلیپه لوییز (پاس گل نیمار) و گابریل خسوس، 4-0 از حریف پیش افتاد. در نیمه دوم نیز، فرمینو که به عنوان یار جانشین وارد زمین شده بود، گل پنجم و نهایی برزیل را در دقیقه 75 به ثمر رساند.

اروگوئه نیز، با حضور لوییز سوارز، موفق به پیروزی 3-0 مقابل ونزوئلا در خانه شد، تا همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی باقی بماند. مهاجم بارسا بار دیگر نقش واضحی در پیروزی تیمش داشت، و پاس گل اول بازی که توسط نیکلاس لودیرو به ثمر رسید را، در نیمه نخست ارسال کرد. در نیمه دوم، اروگوئه دو بار دیگر، و هر دو بار توسط کاوانی به گل رسید. مهاجم پاریس سنت ژرمن ابتدا در دقیقه 46، اختلاف را دو برابر کرد، و سپس در دقیقه 79، روی پاس دیگری از سوارز، حساب کار را 3-0 کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در دیگر دیدار این رقابت‌ها، آرژانتین، که بهترین بازیکن دنیا را در ترکیب خود نداشت، با حضور ماسکرانو، در مقابل پرو به تساوی 2-2 رسید تا به رتبه پنجم جدول سقوط کند. آلبی سلسته در دقیقه 15 با گل رامیرو موری، از میزبان خود پیش افتاد. این نتیجه تا پایان نیمه نخست پا پر جا ماند، در دقیقه 58، پابلو گروئرو کار را به تساوی کشاند و در دقیقه 78، آرژانتین با گل هیگوایین بار دیگر پیش افتاد. در حالی که تصور می‌شد این نتیجه تا پایان باقی خواهد ماند، کریستین کوئوا، از روی ضربه پنالتی، بار دیگر کار را به تساوی کشاند، تا آرژانتین باز هم در غیاب مسی، به نتیجه نرسد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با این نتایج، اروگوئه همچنان 19 امتیاز صدرنشین است، برزیل با 18 امتیاز پس از آن‌ها قرار دارد و آرژانتین، پس از کلمبیا و اکوادور 16 امتیازی، و با تفاضل گل کمتر نسبت به این دو، در رتبه پنجم ایستاده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی برزیل و اروگوئه، در روز توقف دوباره آرژانتین
آرژانتین بدون مسی هیچی نیست. اون وقت انقدرم حرف مفت می زنن آرژانتینیا! لیاقتتون همون هیگواینه!


جمعه، ۱۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۵۲)
 
San.Andres
پاسخ به: پیروزی برزیل و اروگوئه، در روز توقف دوباره آرژانتین
نیمار چه می کنه! این برزیل هنوز به تیم قدرتمندی نخورده، ولی خیلی امیدوار کننده نشون داده.


جمعه، ۱۶ مهر ۱۳۹۵ (۱۰:۵۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۰۴ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۰۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!