به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسا به دنبال جذب مالوناس، در پایان فصل جارینقل و انتقالات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ (۰:۵۸) (۱,۰۱۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


طبق گزارشات مختلف، باشگاه بارسلونا در پایان فصل جاری، برای جذب کوستاس مانولاس، مدافع میانی تیم رم، اقدام خواهد کرد. پس از انتقال قرضی فرمائلن به تیم ایتالیایی در تابستان امسال، حالا بارسا یک مزیت در مقایسه با دیگر تیم‌ها برای جذب مدافع میانی تیم رم دارد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کوستاس مالوناس یکی از آینده دار ترین‌های «کالچیو» محسوب می‌شود و بارسا مدتی است که او را تحت نظر دارد. مدافع یونانی همواره در لیست مدافعانی که بارسا به جذب آن‌ها مایل بوده، حضور داشته و باشگاه، این تابستان شانس را دارد که او را جذب کند. با حضور توماس فرمائلن از بارسا در رم به صورت قرضی، بارسا این فرصت را بدست آورده که مدافع یونانی را به نیوکمپ بیاورد.

باشگاه‌های انگلیسی مختلفی خواهان او بودند، اما رم نمی‌خواست که تابستان گذشته او را بفروشد. مانولاس از علاقه بارسا به خودش آگاه است و به باشگاه گفته است که مایل به انجام این قرارداد است. او بازی با پای خوبی دارد و سرعت حرکاتش یکی از نکات برجسته در مورد اوست. الگوی فوتبالی او کارلس پویول است، و این مسئله خود گویای بسیاری چیزهاست.

بارسا می‌دانست که جذب مالوناس در تابستان گذشته غیر ممکن است.‌بندی در قرارداد او وجود دارد که می‌گوید رم باید نیمی از مبلغ دریافتی بابت فروش او را به المپیاکوس، باشگاهی که مالوناس از آن آمده، بدهد. کاتالان‌ها پس از تلاش برای جذب مارکینیوش و لاپورته و با توجه به قیمت بالای آن‌ها، نهایتاً اومتیتی را به نیوکمپ آوردند. با این وجود، آن‌ها بازیکن یونانی را تحت کنترل خود می‌خواستند. منچستر یونایتد و بایرن مونیخ فصل گذشته قصد مذاکره داشتند، اما رم اعلام کرد که او فروشی نیست. اگر پیشرفت او، همانطور که تا به حال داشته، ادامه پیدا کند، به احتمال فراوان او تابستان آینده رم را به یکی از باشگاه‌های بزرگ اروپا ترک خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

مانولاس 25 ساله است و در 23 سالگی به ایتالیا آمده است. هیچگاه جایگاه ثابت خود در تیم را از دست نداده و به خوبی خود را با سطح اول فوتبال دنیا هماهنگ کرده است. قیمت او بیش از 25 میلیون یورو تخمین زده شده است، که البته بستگی به قرارداد جدیدی که ممکن است با رم به امضا برساند، دارد. در حال حاضر قراردادی در میان نیست و رم آگاه است که به زودی مجبور به فروش او خواهد بود. متأسفانه فرمائلن تنها دو بازی تا به حال انجام داده و به نظر نمی‌رسد که آن‌ها بخواهند 8 میلیون یورو مشخص شده در قرارداد او برای انتقال کاملش را بپردازند.

نقطه نظر مالوناس این است که، او و خانواده‌اش می‌خواهند آرامش خود را حفظ کنند، فصل خوبی داشته باشند و تابستان آینده به بارسا بیایند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: بارسا به دنبال جذب مالوناس، در پایان فصل جاری
با این حساب مدافع خوبیه ، وقتی پویول الگوش باشه بارسایی سرسختی هم هست


شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۰۲)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسا به دنبال جذب مالوناس، در پایان فصل جاری
یه دفاع ذخیره خوب می خوایم قطعا. ماسکرانو و متئو ثابت کردن می تونن در لحظه تیمو نابود کنن. اگر می تونیم بگیریمش چرا تابستون، چرا ژانویه نه؟


شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ (۵:۳۲)
 
9VECTOR9
پاسخ به: بارسا به دنبال جذب مالوناس، در پایان فصل جاری
از اون مدافعای محکم یونانیه! .... امیدوارم بتونیم بگیریمش!.... البته اگه انریکه از عزیزانش _ ماسکرانو و متیو _ دست بکشه!


شنبه، ۱۷ مهر ۱۳۹۵ (۱:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۲ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!