به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازی شماره پانصد جرارد پیکه!آمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۱:۰۰) (۶۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


جرارد پیکه اخیرا پانصدمین بازی رسمی‌اش در فوتبال حرفه‌ای را روز پنج شنبه در تساوی اسپانیا مقابل ایتالیا در تورین به انجام رساند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکن رشدیافته از لاماسیا اکنون 365 بازی برای کاتالان‌ها انجام داده تا بازی‌های ابتدای دوران حرفه‌ای‌اش برای منچستر یونایتد و رئال ساراگوسا به راحتی به فراموشی سپرده شوند. او 22 بازی برای شیاطین سرخ به علاوه 28 بازی برای لوس بلانکیلوس و 84 بازی برای لاروخا پس از دیدار پنج شنبه در کارنامه خود دارد.

پیکه در حساب شخصی توئیتر خود این رکورد تازه را جشن گرفت و به یادآوری لحظات خاطره انگیز دوران بازیگری خود پرداخت؛ اما واقعیت این است که تعداد این لحظات بسیار زیاد است. وقتی پپ گوآردیولا در تابستان 2008 به عنوان سرمربی بارسلونا برگزیده شد، او مشخصا درخواست کرد که مدافع مرکزی باشگاه را بازگردانند. توانایی او در بازی خارج از دفاع با اعتماد به نفس زیاد به عنوان یکی از بخش‌های حیاتی که به عنوان سیستم گوآردیولا معروف شد، دیده شد و او به موقع از منچستر یونایتدی که با توجه به داشتن ریو فردیناند و نمانیا ویدیچ نمی‌توانست به او زمان بازی کافی بدهد، به بارسا پیوست.

این انتخاب عالی بود، چرا که او به خوبی با تیم منطبق شد و جای ثابتی در هشت سال گذشته در ترکیب اصلی به دست آورد و هیچ گاه در حاشیه نبود. نقش پیشگام کارلس پویول همراه با زوجش که اکنون دوستان نزدیکی با هم هستند، در تیم بسیار با اهمیت بود و این شگفت انگیز است که چگونه شاگرد سابق او اکنون نقش پویول را به عنوان رهبر بارسلونا پذیرفته است و از کلیدی‌ترین بازیکنان تیم محسوب می‌شود.


پیکه همچنین دو جام ملت‌های اروپا و یک قهرمانی جام جهانی را در ویترین افتخارات خود دارد. به علاوه او سه قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا، شش قهرمانی لالیگا و سه جام باشگاه‌های جهان را در کارنامه خود دارد که بسیاری تنها می‌توانند رویای آن را در سر بپرورانند. در حالی که او به 29امین سال زندگی از وارد شده، هنوز از بازیکنان کلیدی لوئیز انریکه محسوب می‌شود و به رهبری تیم در زمین هم ادامه می‌دهد و با همراه داشتن توصیه سر الکس فرگوسن، تعجب آور نخواهد بود که اورا در بازی‌های بیشتری در دوران حرفه‌ای‌اش ببینیم.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بازی شماره پانصد جرارد پیکه!
وقتی رو اوجه واقعا عالیه.


یکشنبه، ۱۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۲۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۲ کاربر آنلاین است. (۲۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!