به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سوارز، برترین گلزن تاریخ رقابتهای انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبیرقابت‌های ملی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ (۱۷:۵۳) (۵۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


در شبی که آرژانتین بدون مسی در کسب نتیجه ناکام ماند، لوئیز سوارز با گلزنی در ترکیب تیم ملی کشورش، به رکورد هرنان کرسپو دست یافت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز، سه شنبه شب موفق شد با به ثمر رساندن گل دوم اروگوئه برابر کلمبیا در بارانکویلا، با رکورد هرنان کرسپو آرژانتینی برابری کرده و با عبور از سالاس (18 گل)، زامورانو (17 گل) و لیونل مسی (16 گل)، خود را به عنوان بهترین گلزن تاریخ رقابتهای انتخابی جام جهانی در قاره آمریکای جنوبی معرفی کند.

سوارز پس از تجربه نخستین بازی ملی خود در سال 2007، موفق به ثبت 47 گل برای تیم ملی اروگوئه در رقابتهای مختلف شده است و در انتخابی جام جهانی نیز 19 گل را به 9 تیم مختلف در این قاره تحمیل کرده است. شیلی اما در این بین، بزرگترین قربانی سوارز محسوب می‌شود و مرد اروگوئه‌ای پنج بار موفق به گشودن دروازه این تیم - با احتساب چهار گل در یک بازی - شده است. اروگوئه تنها یک بار و آن هم برابر بولیوی نتیجه را واگذار کرده است که در آن دیدار نیز پای سوارز به گلزنی باز شد.

تساوی در کلمبیا

شب گذشته، برای مردم اروگوئه ترکیبی از احساسات را در بر داشت. آنها صدر جدول را تقدیم برزیلی کردند که در غیاب نیمار، موفق به شکست 2-0 ونزوئلا در خانه این تیم شد؛ اما تساوی برابر کلمبیا، نتیجه ضعیفی برای اروگوئه قلمداد نمی‌شود، چرا که سلسته هنوز هم با قدرت در پی سفر به روسیه می‌باشد.

پس از آن که در ابتدا کلمبیا از اروگوئه پیش افتاد، کریستین رودریگز بازی را به تساوی کشاند و پس از آن بود که لوئیز سوارز، گل تاریخی خود را در دقیقه 73 وارد دروازه حریف کرد. اما این برتری تنها 11 دقیقه دوام داشت و یری میلنا برای بار دوم همه چیز را به حالت اول بازگرداند.

آرژانتین نگون بخت!

آرژانتین در ادامه عملکرد ضعیف خود برابر پرو و تساوی ناامید کننده برابر این تیم، این بار در نمایشی ضعیف‌تر با نتیجه 1-0 برابر پاراگوئه شکست خورد تا زنگ خطر عدم راهیابی به مرحله نهایی برای این تیم از هم اکنون به صدا درآید.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

با اینکه آلبی سلسته، ستاره خود لیونل مسی را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت، اما خاویر ماسکرانو 90 دقیقه در ترکیب این تیم حاضر بود. با این حال شاگردان ادگاردو بائوزا نتوانستند عملکردی در خور نام آرژانتین ایفا کنند و دقیقه 18 در حالی که دفاع این تیم بسیار آشفته عمل می‌کرد، درلیس گونزالس موفق به عبور از بازیکنان آرژانتین و در نهایت گشودن دروازه شد. در ادامه اما آگوئرو نیز نتوانست از فرصت ایجاد شده برای به تساوی کشاندن بازی استفاده کند و پنالتی را به راحتی از دست داد.

آرژانتین با کسب این نتیجه در رتبه پنجم جدول رده‌بندی رقابتهای انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی قرار گرفت تا بخت صعود مستقیم برای این تیم کمرنگ‌تر از قبل شود و دیدارهای پلی آف بین قاره‌ای تکلیف مسافران روسیه را مشخص کند.


به قاره اروپا برویم؛ جایی که مارک آندره تراشتگن در میان بازیکنان ذخیره تیم ملی آلمان برابر ایرلند شمالی حاضر بود و شانس بازی نداشت. ژرمن‌ها شب گذشته با پیروزی 2-0 برابر این تیم، موفق به حفظ رکورد صد در صد پیروزی در گروه C این رقابتها شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: سوارز، برترین گلزن تاریخ رقابتهای انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی
خوبه آرژانتینی های نمک نشناس قدر مسی رو بیشتر بدونن!


پنج‌شنبه، ۲۲ مهر ۱۳۹۵ (۰:۲۶)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: سوارز، برترین گلزن تاریخ رقابتهای انتخابی جام جهانی در آمریکای جنوبی
حیف آرژانتین ...


چهارشنبه، ۲۱ مهر ۱۳۹۵ (۲۰:۰۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۰ کاربر آنلاین است. (۲۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!