به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

رونالدینیو: مسی باید برنده توپ طلا شود اما مارادونا و پله هنوز برترین بازیکنان تاریخ هستندمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۲۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۲۱) (۶۰۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گل
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


این دو ستاره، پیش از رفتن رونالدینیو به میلان، برای فصولی در نیوکمپ همبازی بودند و او باور دارد که هم‌تیمی سابقش لیاقت بردن عنوانی دیگر را در سال 2016 دارد. افسانه فوتبال برزیل، لیونل مسی را برای بردن توپ طلای 2016 انتخاب کرده؛ اما او هنوز قانع نشده است که مسی جایگاه بهترین بازیکن تاریخ را بدست آورده باشد. در این خبر صحبتهای اسطوره پیشین بارسا را خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برنده جام جهانی 2002، پیش از پیوستن به میلان در نخستین فصول بازی مسی، همبازی او در بارسا بود و در حالی که به نظر میرسد کریستیانو رونالدو برنده این عنوان فردی مهم و با اعتبار باشد، رونالدینیو از مرد آرژانتینی حمایت می‌کند.

او به آس گفت: «همه بازیکنان عملکرد عالی از خود نشان داده‌اند و انتخاب کردن سخت است. اما خب، من با شما صادق خواهم بود. من از مسی پشتیبانی می‌کنم. من از اینکه او را خوشحال ببینم، شادمان می‌شوم و اگر این تصمیم که او به آرژانتین برگردد، او را خوشحال می‌کند، بنابراین من هم همین احساس را دارم، چون من دوست او هستم».

اما وقتی صحبت از بهترین‌های تاریخ از نگاه او می‌شود، رونالدینیو نمی‌تواند کسی را بالاتر از دو تن از بزرگان بزریل و آرژانتین ببیند. او گفت: «در تاریخ فوتبال من تنها مارادونا و پله را در صدر می‌بینم. هر دو آنها بهترین‌های فوتبال هستند». ستاره سابق سلسائو به ستایش بسیار از نیمار هم پرداخت، کسی که او را هم به عنوان "دوستش" معرفی کرد. او اظهار داشت: «او دوست من است و در حال تاریخسازی در همان باشگاهی است که من اینکار را انجام دادم و روزی به بهترین بازیکن جهان تبدیل خواهد شد. دیدن او، مسی و اینیستا که در حال بردن عناوین هستند، برای من بسیار لذت بخش است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
rezaesmaili
پاسخ به: رونالدینیو: مسی باید برنده توپ طلا شود اما مارادونا و پله هنوز برترین بازیکنان تاریخ هستند
رونالدینیهو اسطوره باشگاه بارسلونا و بی نظیر است


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۲۳:۳۰)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: رونالدینیو: مسی باید برنده توپ طلا شود اما مارادونا و پله هنوز برترین بازیکنان تاریخ هستند
بازم باید شاهد قدرت نمایی رسانه ها و پول تبلیغاتی شرکتهای شامپو و شورت و ... و غلبه شون بر فوتبال باشیم...


جمعه، ۲۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۸:۰۴)
 
mosidinho
پاسخ به: رونالدینیو: مسی باید برنده توپ طلا شود اما مارادونا و پله هنوز برترین بازیکنان تاریخ هستند
وقتی شاعر چیزی میگه 100%درسته


جمعه، ۲۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۰۱)
 
toraj
پاسخ به: رونالدینیو: مسی باید برنده توپ طلا شود اما مارادونا و پله هنوز برترین بازیکنان تاریخ هستند
اگه عادلانه و بر اساس منطق فوتبالی باشه مسلما مسی شایسته ترین فرد برای کسب توپ طلاست ولی اگه فقط گل زدن اونم به تیمهایی مثل مالمو و شاختار و وولفسبورگ و آندورا، محو بودن تو بازی های مهم (مثل بازی با پاریسن ژرمن ، بازی منچسترسیتی دور برگشت) و فینال CL و فقط و فقط زدن پنالتی آخر تیم و تو بازیهای یورو محو بودن در اکثر دقایق بازی و زدن 3 گل و دادن 1 پاس گل در تقریبا 700 دقیقه بازی اونم در مقابل تیمهای درجه 2 و 3 اروپا و صرفا به خاطر حضور در تیم قهرمان یورو و CL، ملاک باشه بازم مثل 3 توپ طلای قبلی که نقش شرکت های تبلیغاتی در هدیه کردنش به این آدم از خود راضی پررنگ بود متاسفانه شاهدش خواهیم بود.


جمعه، ۲۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۱۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۶ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!