به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا در رقابت اقتصادی، رئال مادرید را شکست دادآمار و ارقام
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۲۳ مهر ۱۳۹۵ (۵:۴۴) (۶۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت گل
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


قهرمان اسپانیا درآمد بیشتری نسبت به قهرمان اروپا در پایان فصل داشته است و به دنبال این است تا اینکار را در سال بعدی هم انجام دهد. بارسلونا اولین قدم را برای بردن الکلاسیکو برداشته است. کاتالان‌ها که در تاریخ 3 دسامبر در نیوکمپ از رئال مادرید میزبانی خواهند کرد و ممکن است اکنون بالاتر از رقیب دیرینه خود در لالیگا نباشند، اما آنها در مسائل اقتصادی به موفقیت‌هایی رسیده‌اند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به جزئیات برتری اقتصادی بارسا بر رئال مادرید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با توجه به وضعیتی که مدیرعامل بارسا، جوزپ ماریو بارتومئو، در روزسه شنبه شرح داد، باشگاه کاتالانی موفق به کسب درآمد 679 میلیون یورویی در فصل 2015/ 16 شده است - فصلی که تیم موفق به کسب دوگانه لیگ و کوپا دل ری شد - که این عدد به میزان 7.2 درصد از برآورد 633 میلیون یورویی سال گذشته که رشد داشته است.

مادریدی‌ها بطور میانگین درآمد 581 میلیون یورویی کسب کرده‌اند؛ اما لوس بلانکوس درنهایت پس از قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، موفق به گرفتن 620 میلیون یورو در خانه که به میزان 6.7 درصد رشد داشته، شدند. پروژه کسب درآمد برای هر دو تیم در فصل 2016/17 در مسیر مشابهی قرار دارد؛ چراکه بارسا انتظار مجموع درآمد 695 میلیون یورویی و مادرید درآمدی درحدود 620 میلیون یورو را برنامه ریزی کرده‌اند.

اگر این اعداد توسط دلویته تایید شوند، این اولین بار خواهد بود که باشگاه کاتالانی رقیبش را در بخش درآمد در یک فصل کامل شکست داده است، در حالی که لوس بلانکوس در 11 سال گذشته در صدر لیست ثروتمندترین شرکت‌های چند ملیتی مشهور در جهان بوده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا در رقابت اقتصادی، رئال مادرید را شکست داد
به امید خدا تو همه زمینه ها پوزشون رو به خاک می مالیم!


جمعه، ۲۳ مهر ۱۳۹۵ (۱۴:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۷ کاربر آنلاین است. (۲۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۷

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!