به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیکه: تحریک کردن رئال مادرید را دوست دارم!مصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۲:۱۷) (۴۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: FFT
مترجم: فاطمه ایران پور/ FCBarcelona.ir


جرارد پیکه بازیکن بارسلونا به این موضوع اعتراف کرد که او عمداً تلاش میکند تا تنش با حریف دیرینه بارسا، رئال مادرید را حفظ کند. با ما باشید و این مصاحبه جالب پیکه را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پیکه مدافع بارسلونا گفت که دوست دارد رئال مادرید را به دلیل رقابت سخت دو تیم، تحریک کند. این مدافع مرکزی معمولاً با صحبت‌هایش تیتر یک خبرها را مال خود میکند؛ همانند جنگ لفظی که با مدافع سابق رئال مادرید، آلوارو آربلوئا داشت. در اینجا بخشی از صحبت‌های او را مرور میکنیم.

پیکه احساس میکند که دشمنی دو باشگاه، موضوع را جالب میکند؛ حتی اگر بداند این موضوع توجهش را به نوعی از عملکردش در زمین دور می‌کند. او در مصاحبه با تی وی 3 گفت: «من اعتراف میکنم که تحریک کردن را دوست دارم. من دوست دارم که یک تنش خالص در احساس ورزشی باشد. من معتقدم بدون آن، مردم فوتبال را دوست نخواهند داشت. بدون رقابت بین بارسلونا و رئال مادرید، بازی‌ها آن حساسیت مرگ و زندگی را نخواهند داشت. آن احساسی که باعث شود فکر کنیم همه چیز در یک بازی مشخص خواهد شد».

او افزود: «این درست است که من اخیراً آن را متوقف کرده‌ام؛ اما من اینکار را در لحظات نزدیک به آشفتگی انجام خواهم داد، وقتی که مردم من را به خاطر عملکردم در زمین تحسین نمی‌کنند. بعضی اوقات من صحبت کردن را خیلی دوست ندارم به جز وقتی که از من در مورد موضوعات خاص پرسیده می‌شود. در پایان، ما همدیگر را در بازی‌های بارسا-مادرید با مورینیو و گواردیولا درک کرده‌ایم».

بارسلونا امروز از دپوتیوو لاکرونیا در خانه پذیرایی خواهد کرد؛ در حالی که رئال مادرید با رئال بتیس در همین روز دیدار خواهد کرد. الکلاسیکوی بعدی بین این دو هم در نیوکمپ در تاریخ 12 دسامبر برگزار خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیکه: تحریک کردن رئال مادرید را دوست دارم!
نقل قول
Daughter.of.Eve نوشته:

ما هم دوست داریم

ما هم.


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۳:۴۵)
 
mosidinho
پاسخ به: پیکه: تحریک کردن رئال مادرید را دوست دارم!
😄😄برا همینه که تا زغالیا اسمتو میشنون آتیش میگیرن


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۲:۳۶)
 
Daughter.of.Eve
پاسخ به: پیکه: تحریک کردن رئال مادرید را دوست دارم!
ما هم دوست داریم


شنبه، ۲۴ مهر ۱۳۹۵ (۱۲:۲۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۵ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!