به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راکیتیچ انتظار دارد که نیمار بهترین بازیکن جهان شودمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۲:۱۹) (۵۸۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: فاطمه ایران پور/ FCBarcelona.ir

ایوان راکیتیچ احساس می‌کند که هم‌تیمی‌اش نیمار، در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن جهان است. طبق صحبت‌های اخیر او، نیمار وارث و شاگرد لیونل مسی برای بهترین بازیکن جهان بودن است. در اینجا بخش‌هایی از صحبت‌های او را پیرامون این موضوع می‌خوانیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کاپیتان تیم ملی برزیل، در 149 بازی‌اش از زمان پیوستن به قهرمان لالیگا تاکنون موفق به زدن 90 گل شده است. نیمار در کنار سوارز و مسی مثلث سهمگین بارسا را تشکیل می‌دهد.


مسی دارنده پنج عنوان توپ طلا است و رقیبش کریستیانو رونالدو، با توجه به قهرمانی در لیگ قهرمانان و جام ملت‌های اروپای 2016، احتمالا برای چهارمین بار برنده این عنوان شود. اما راکیتیچ انتظار دارد که جایگاه نیمار در آینده نزدیک ارتقا پیدا کند. او در مصاحبه با تایمز گفت: «اگر ما در مورد بهترین بازیکن صحبت کنیم، آن لئو مسی است. نیمار اکنون در مسیر تبدیل شدن به بهترین بازیکن بعدی است».

او در ادامه راجب به تمدید قرارداد نیمار افزود: «بارسا در حال انجام بهترین کار است که قرار داد او را تمدید میکند و ممکن است آنها بتوانند یک مبلغ خروج را تاحد ممکن بالا ببرند، چون نیمار قطعا مسی بعدی خواهد بود. او تنها 24 سال سن دارد و واقعا خاص است».

راکیتیچ پیرامون سوارز افزود: «جادوی گلزنی سوارز در لیگ برتر انگلیس با لیورپول، مقطعی کلیدی در پیشرفت او بوده است. سالهای حضور او در لیورپول، بسیار با اهمیت بود. در آنجا او فرصت تبدیل شدن از یک بازیکن خوب به بهترین مهاجم مرکزی در جهان را یافت و سپس قدم بعدی را در بارسلونا برداشت. وقتی او بازی نمی‌کند، احساس می‌شود که چیزی اشتباه است. لوئیز یکی از مهم‌ترین بازیکنان تیم ماست. او واقعا در رختکن انسان خوبی است و با سایر بازیکنان نیز رابطه خوبی دارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: راکیتیچ انتظار دارد که نیمار بهترین بازیکن جهان شود
منم همین انتظارو دارم.


جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۳۱)
 
toraj
پاسخ به: راکیتیچ انتظار دارد که نیمار بهترین بازیکن جهان شود
اینم ترفند نخ نما شده رسانه ها و شرکت های تبلیغاتیه که چپ میرن راست میان میگن چون محوالدو تو تیم قهرمان CL و یورو حضور داشته پس حتما برنده توپ طلاست. توپ طلا که سهله لیاقت توپ پلاستیکی رو هم نداره. مضحک ترین بهانه برای دلال های شامپو!


جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۳۳)
 
hadimoghadam
پاسخ به: راکیتیچ انتظار دارد که نیمار بهترین بازیکن جهان شود
از اینکه بهترین خط حمله تاریخ رو داریم به خودمون میبالیم.ایمدوارم که نیمار هم با الگو برداری از مسی مخصوصا الگوهای رفتاری و انسانی .میتونه بهترین بازیکن جهان بشه


جمعه، ۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۲:۴۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۶ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!