به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اینیستا: گواردیولا شیوه بازی منچسترسیتی را تحت تاثیر قرار داده استمصاحبه
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ سه‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۵) (۴۱۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع:سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


کاپیتان بارسلونا پیش از بازی خانگی چهارشنبه شب مقابل منچسترسیتی که ساعت 22:15 (به وقت ایران) برگزار خواهد شد، در مورد چگونگی تحول آنها زیر نظر سرمربی سابق بارسا، با رسانه‌ها به گفتگو پرداخته که بخش‌هایی از آن را در این خبر مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

این بازی، سومین دور مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپاست و اینیستا باور دارد که دیدار دشواری خواهد بود: «من سیتی تیی فوق‌العاده با بازیکنانی عالیست و آنها در تابستان به خوبی خود را تقویت کرده‌اند». اگرچه، کاپیتان بارسا خوش بینانه سخن می‌گوید: «ما با اشتیاق فراوان به زمین قدم خواهیم گذاشت و تلاش خواهیم کرد تا پیروز شویم تا بتوانیم جایگاه مستحکم خود در گروه را حفظ کنیم».

اینیستا همچنین بر اهمیت حضور بازیکن و مربی سابق بارسا، پپ گواردیولا، بر باشگاه انگلیسی تاکید کرد: «تیم‌های گواردیولا همیشه به شیوه‌ای که او از آنها می‌خواهد بازی می‌کنند و در منچستر سیتی هم، حتی اگر زمان کوتاهی از بودن او در این تیم بگذرد، شیوه بازی خود را در تیم اجرا می‌کند و به دنبال داشتن مالکیت توپ است». بازیکن ملی‌پوش اسپانیایی به هیچ وجه فریب کیفیت حریف بارسا را نمی‌خورد و فکر می‌کند: «منچستر سیتی یکی از نامزد‌های قدرتمند قهرمانی در این رقابت هاست و آنها در میان اندک تیم‌هایی هستنند که می‌توانند به عنوان قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا نزدیک شوند».

در پایان، اینیستا به صحبت درباره رویایی تیم برای بردن تمامی رقابت‌هایی که در آن حضور دارند، پرداخت: «هنوز خیلی زود است که در مورد پایان فصل سخن بگوییم؛ اما ما سخت کار می‌کنیم تا همه عناوین را ببریم. تنها یک مرز باریک بین بردن و باختن است؛ اما تیمی داریم که برای رقابت بر سر تمام عناوین به اندازه کافی خوب است».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: اینیستا: گواردیولا شیوه بازی منچسترسیتی را تحت تاثیر قرار داده است
خوبی بازی با تیمهای گواردیولا اینه که یک پلن کلا بیشتر نداره و کاملا مشخصه تیمش چطور بازی خواهد کرد. این دست بالا رو به انریکه ای میده که پلنهای متعددی داره و می تونه هر حریفی رو غافلگیر کنه. به امید خدا با یه نتیجه سنگین شکستشون میدیم!


سه‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۵ (۱۶:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!