به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا، باید انگیزه زیادی داشته باشیممصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ سه‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۵) (۵۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسلونا در مصاحبه خود از اهمیت بازی مالکانه در مصاف چهارشنبه شب مقابل منچسترسیتی گفت و نیز به تمجید از هم‌تیمی سابق خود پرداخت. در این خبر نقل قول‌هایی از این مصاحبه را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز انریکه مارتینز در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی چهارشنبه شب لیگ قهرمانان مقابل منچسترسیتی در نیوکمپ، تاکید زیادی روی کلمه "انگیزه" داشت. او اذعان کرد: «نه تنها برای حفظ جایگاه اول جدول رده‌بندی، بلکه برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا باید انگیزه زیادی داشته باشیم. او [پپ] برای من یکی از بهترین مربیان حال حاضر فوتبال به شمار می‌رود. من عاشق کارکرد مربیان تهاجمی مانند او هستم. تاثیر گواردیولا در منچستر را می‌شد از پیش فصل فهمید. او نقش بزرگی در بازی تیم‌هایش دارد و آنها - شاگردان پپ - در بازی خود تسلط زیادی روی توپ دارند، درست مانند شیوه بازی ما».

مثل همیشه نبرد برای مالکیت روی توپ در خط میانی از دیدگاه لوئیز انریکه جزو نکات مهم به حساب می‌آید: «بازی‌هایی هستند که در آنها مالکیت توپ اهمیت زیادی ندارد، اما منچستر سیتی از آنها نیست، البته این هم بدان مهنا نیست که هر کدام تسلط بیشتری داشته باشند، برنده خواهند بود».

لوئیز انریکه به خوبی آگاه است که بازی چهارشنبه شب آزمون مهمی برای شاگردانش می‌باشد: «این یک فرصت خوب برای صدرنشینی در جدول گروه C خواهد بود اما بعد از آن، ما به منچستر سفر خواهیم کرد. این سومین بازی مرحله گروهی است و با پیروزی در آن نیز، سه بازی دیگر در پیش خواهیم داشت، هنوز هیچ چیز قطعی نشده است».

مرد آستوریایی همچنین در مورد سیل عظیم تمدید قراردادها سخن گفت: «چند هفته پیش با سرجیو، این دوشنبه ماسکرانو و جمعه پیش رو با نیمار؛ این‌ها خبرهای فوق‌العاده برای باشگاه، سرمربی و بازیکنان می‌باشد، این بدان معناست که همه آنها در اینجا خوشحال هستند. در نهایت همه ما پیروز خواهیم بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: انریکه: برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا، باید انگیزه زیادی داشته باشیم
باید روند شکست ناپذیری رو شروع کنیم و همه بازی ها رو ببریم


چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۵:۲۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: برای رویارویی با شاگردان پپ گواردیولا، باید انگیزه زیادی داشته باشیم
به امید خدا بازم لوچو پپ رو شکست میده!


سه‌شنبه، ۲۷ مهر ۱۳۹۵ (۱۸:۵۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۳۵۰ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۳۵۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!