به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی: بارسلونا vs منچستر سیتیپیش بازی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۵) (۶۳۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
مرجع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


نیوکمپ ساعت 22:15 امشب از پپ گواردیولا استقبال خواهد کرد و به همین دلیل است که قطعا شاهد بازی جذاب و زیبایی خواهیم بود. با ما باشید تا هر آنچه که می‌خواهید از این بازی بدانید را با هم مرور کنیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسلونا در سومین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، در نیوکمپ از تیم پپ گواردیولا، پذیرایی خواهد کرد؛ اما در دیدار دوباره پپ و دوست قدیمی‌اش، لوئیز انریکه، بیشترین توجه‌ها به زمین مسابقه، جایی که بازی زیبایی انتظارمان را می‌کشد، خواهد بود. بارسا به دنبال سومین پیروزی متوالی خود است، تا جایگاه خود در صدر جدول این گروه را تثبیت کند، در حالی که منچسترسیتی پس از نتایج خوب ابتدایی خود، مقابل تیم آخر گروه، سلتیک، به تساوی دست یافت.

اخبار دو تیم

لوئیز انریکه در آخرین جلسه تمرینی پیش از این بازی، بسیار راضی به نظر می‌رسید؛ چراکه او تقریبا تیمی کامل را در اختیار دارد. تنها بازیکنی که به دلیل مصدومیت، بازی روز چهارشنبه را از دست داد، یسپر سیلسن است. بنابراین، امروز صبح، سرمربی بارسا تمام 21 بازیکن در دسترس را برای این مسابقه دعوت کرد. اگرچه سه تا از این بازیکن‌ها باید در نهایت از این لیست خط زده شوند تا به هجده نفر که تعداد معین شده است، برسند.

گواردیولا مدافع مرکزی خود، باکاری سانیا، و فابیان دلف هافبک، را در اختیار ندارد؛ اما کوین دی بروین و وینسنت کمپانی در بازی آخرهفته با اورتون به زمین بازگشته‌اند و در برای رویارویی با بارسا حاضر هستند.

نقطه نظرات سرمربیان

لوئیز انریکه سه شنبه با خبرنگاران به صحبت پرداخت و به طور طبیعی، سوالات بسیاری در مورد دوستی‌اش با پپ پرسیده شد، اما در حالی که سرمربی بارسا روی دیدگاه خودش درباره پپ باقی مانده بو: «او بهترین مربی کنونی جهان است»، بیشتر علاقمند بود تا در مورد بازی پیشرو صحبت کند. او گفت: «بازی‌هایی در مقابل بعضی رقبا وجود دارند که مالکیت توپ در آنها اهمیت زیادی دارد. بازی با منچسترسیتی یکی از آنهاست؛ اما این به آن معنا نیست که تیمی که مالکیت توپ بیشتری دارد، حتما برنده خواهد شد».

بیشترین ترس سرمربی من سیتی، رویارویی با لئو مسی است؛ اما گواردیولا از لذت بردن از دیدن دوباره ستاره سابق تیمش سخن گفت: «دیدن بازی او همیشه لذتبخش است و من از اینکه او را دوباره سالم و روی فرم می‌بینم، خوشحالم». پیش از این صحبت‌ها، او از نظرش در مورد بارسا گفت: «آنها بهترین تیم در جهان هستند».

فرم دو تیم

بارسا پس از یک پیروزی خانگی راحت مقابل دپورتیوو پا به این مسابقه می‌گذارد و اکنون به دنبال دومین پیروزی متوالی خانگی، برای اولین بار در این فصل است.

سیتی زیر نظر سرمربی جدید خود، شروعی فوق‌العاده را تجربه کرد و تمام 10 بازی ابتدایی خود در تمام رقابت‌ها را با پیروزی پشت سر گذاشت؛ اما آنها در هفته‌های اخیر به نحوی سرعت خود را کم کردند و در کسب پیروزی در سه بازی آخر خود ناموفق بودند. آنها دیدار با سلتیک در لیگ قهرمانان اروپا را با تساوی 3-3 به پایان رساندند، 2-0 به تاتنهام باختند و در دیدار خانگی مقابل اورتون در شنبه همین هفته، با تساوی 1-1 متوقف شدند. با این حال، آنها هنوز صدرنشین لیگ برتر نگلیس هستند.

تاریخچه

این دو تیم در سالهای اخیر دو بار در مرحله حذفی لیگ قهرمانان با هم رو در رو شده‌اند: در فصول 2013/14 و 2014/15. مسی و دنی آلوز بارسا را در پیروزی 2-0 در ورزشگاه اتحاد مقابل من سیتی، هدایت کردند و همین بازیکنان در بازی برگشت همین مرحله که با نتیجه 2-1 به سود بارسا تمام شد، گلزنی کردند تا برتری خود را به طور کامل اثبات کنند.

در فصل بعدی، دبل لوئیز سوارز و بازی عالی او در انگلیس، به برد 2-1 منجر شد و بازی برگشت هم با تک گل ایوان راکیتیچ در نیوکمپ، به سود کاتالان‌ها تمام شد تا بارسلونا با برتری کامل به دور بعد صعود کند و در نهایت قهرمانی این رقابت‌ها را کسب نماید.

پخش بازی

این بازی راس ساعت 22:15 دقیقه از شبکه سوم سیما پخش خواهد شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی: بارسلونا vs منچستر سیتی
به امید خدا پیروزیم!


چهارشنبه، ۲۸ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۳ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!