به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 4-0 منچسترسیتی؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۱) (۶۹۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در اینکه مسی مرد برتر پیروزی بارسا مقابل منچستر بود و بخش زیادی از ویژگی‌های بازی را رقم زد، تردیدی نیست؛ اما همه بازی دیشب در هت تریک مسی خلاصه نمی‌شود. در این خبر علاوه بر اشاره هنرنمایی‌های شماره 10 کاتالان‌ها، به سایر نکات حائز اهمیت این بازی نیز می‌پردازیم.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی شب گذشته مقابل سیتیزن‌ها، برای هفتمین بار در تاریخ رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، هت تریک کرد؛ تیم‌هایی که در راه به ثبت رسیدن این رکورد لئو، قربانی شدند اعم‌اند از: آرسنال، ویکتوریا پلژن، بایرن لورکوزن، آژاکس، آپوئل و سلتیک.

این هت تریک دومین هت تریک متوالی مسی در لیگ قهرمانان اروپا نیز بود؛ او بعد از لوئیز آدریانو، دومین کسی است که به این افتخار دست یافته است - این مطلب را هم در نظر داشته باشید که شماره 10 بارسلونا، در بازی مقابل مونشن گلادباخ به دلیل مصدومیت نیمکت نشین بود.

با 9 امتیازی که بارسا در سه بازی ابتدایی مرحله گروهی لیگ قهرمانان 2016/17 کسب کرده است، صدرنشینی‌اش در گروه C این دور از رقابت‌ها، بدیهی است. این تیم تنها با کسب یک امتیاز دیگر، بی‌توجه به سایر نتایج و امتیازات، جواز صعود به مرحله بعدی رقابت‌ها را کسب خواهد کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

دیشب شاهد یکی دیگر از رکورد شکنی‌های مسی بودیم؛ او پنجاهمین گل خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را به ثمر رساند، رکوردی فراتر از رکورد رائول!

گلزنی مسی مقابل دو دروازبان در یک بازی، یکی دیگر از نکات جالب توجه بازی چهارشنبه شب بود. لئو که در دقیقه 17ام هم‌تیمی سابق خود، کلودیو براوو را مغلوب کرد، بعد از اخراج مستقیم او، دو بار تور و تیرک دروازه، ویلی کابایرو - جانشین براوو - را لرزاند.

ستاره بی‌چون و چرای میدان بازی دیشب، با گلی که وارد دروازه براوو کرد، برای نهمین بار سنگربان شیلیایی را مغلوب ساخت.

لوئیز انریکه و تیمش، شب گذشته 13امین برد متوالی و خانگی خود در لیگ قهرمانان اروپا را تجربه کردند - در واقع لوچو از زمان مربیگری در بارسا، هیچ گاه در بازی‌های اروپایی در نیوکمپ شکست نخورده است.

طی سال‌های اخیر، کاتالان‌ها و سیتیزن‌ها، 5 بار یکدیگر را ملاقات کرده‌اند که بارسا در هیچ یک از این دیدارها شکست نخورده است؛ این تیم در این پنج بازی 11 گل به ثمر رسانده است و تنها 2 گل دریافت کرده است.

نیمار و 91 گل در 150 بازی؛ نیمار جونیور شب گذشته در حالی 150 امین بازی خود با پیراهن بارسا را جشن گرفت که می‌توانست پنالتی‌ای را به گل تبدیل کند که توسط مسی گرفته شده بود، این اتفاق رخ نداد اما درست یک دقیقه بعد، او اشتباه خود را جبران کرد و در جریان بازی گل زد.

ساموئل اومتیتی اما مدافع مرکزی دیدنی دیشب بود؛ او تمام 90 دقیقه را در زمین حضور داشت و 63 پاس صحیح ارسال کرد.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها نکته منفی بازی دیشب، اخراج جرمی متئو بود. او بعد از سرگی در سال 1997 مقابل دینامو کیف، دومین آبی و اناری پوشی است که در لیگ قهرمانان اروپا اخراج شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
rezaesmaili
پاسخ به: بارسلونا 4-0 منچسترسیتی؛ به روایت اعداد و ارقام
بازی بسیار خوبی بود و بازیکنان عالی بودند


شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ (۰:۵۹)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارسلونا 4-0 منچسترسیتی؛ به روایت اعداد و ارقام
همه دارن به خاطر این برد تعریف و تمجید می کنن از تیم
بنده می خواستم چند تا انتقاد رو از تیم مطرح کنم
1) هم چنان خط دفاع ما بسیار بسیار شکنندس و پر اشتباه و نفوذ پذیر ( حالا از مصدومیت بی موقع آلبا و پیکه تو این بازی فاکتور بگیریم ) و اگه درخششهای بی نظیر تراشتگن تو این بازی نبود لااقل یکی یا دو تا گل رو دریافت می کردیم
2) استاد جرمی متیو .............
به تنهایی یک مشکل جدی در تیم هست
به نحوی اکثر مواقعی که تو ترکیب تیم هست من یکی که فکر می کنم تیم حریف 12 نفرس ما 10 نفره ؛ مگر این که خلافش ثابت بشه و این اتفاق گاهی برای ماسکرانو هم می افته
3) کماکان پنالتی ها داریم از دست می دیم ( که یه نمونش تو همین بازی بود)
4) هم چنان موقعیت های زیادی توسط علی الخصوص نیمار و گاهی سوارز خراب میشه
تیمی که به دنبال کسب همه جامهاست بایستی این توانایی رو داشته باشه تا از کمترین موقعیتها بیشترین بازدهی و استفاده رو بهره ببره ( که متاسفانه هم در بازی ابتدای هفته برابر دپور و هم برابر سیتی نتیجه می تونست بالاتر از 6 صفر باشه ؛ اگر مهاجمین کمی در زدن ضربات آخر دقت بیشتری به خرج بدن )


جمعه، ۳۰ مهر ۱۳۹۵ (۴:۱۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 4-0 منچسترسیتی؛ به روایت اعداد و ارقام
این تیم فوق العاده است و مدعی فتح تمام جامها.


جمعه، ۳۰ مهر ۱۳۹۵ (۳:۰۷)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: بارسلونا 4-0 منچسترسیتی؛ به روایت اعداد و ارقام
بازی بسیار خوبی بود از هر جهت فقط مصدومیتها اگه دست از سر تیم بردارن میشه رو 3 گانه حساب باز کرد ( البته مصدومیتها و بد شانسی ها و بی دقتی هایی مثل گل نکردن پنالتی ها یا موقعیتهای 99 درصدی )


جمعه، ۳۰ مهر ۱۳۹۵ (۱:۴۲)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: بارسلونا 4-0 منچسترسیتی؛ به روایت اعداد و ارقام
بازی خیلی خوبی بود و هم از منظر روحی و هم آماری به نفع تیم ما بود
با این بازی روحیه بازیکنان صد چندان میشه و به امید خدا تو انگلیس شکستی به مراتب بدتر رو به گواردیولای خودخواه تحمیل می کنیم


پنج‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۹ کاربر آنلاین است. (۲۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!