به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

لوئیز سوارز، کفش طلای اروپا را دریافت کرد!افتخارات
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۸:۵۴) (۷۴۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


همانطور که از پیش مطلع بودید، این مرد اروگوئه در فصل 2015/16 با 40 گل، برترین گلزن رقابت‌های لالیگا لقب گرفت و به همین سبب، ساعاتی پیش، دومین کفش طلای اروپای خود را به کارنامه افتخارات خود اضافه کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوئیز سوارز دوباره طلایی شد؛ شماره 9 بارسا فصل گذشته را در حالی به پایان برد که از بین تمام بازیکنان حاضر در لیگ‌های اروپایی، بیشتر گلزنی کرده بود. از این رو کفش طلای این فصل نیز، بعد از مراسم ناهاری که امروز (پنج شنبه) در کارخانه قدیمی استرلادام بارسلون برگزار شد، توسط فرزندان سوارز (بنیامین و دلفینا)، به خود او اهدا گردید. سوارز بعد از دریافت این جایزه گفت: «خانواده‌ام مهم‌ترین رکن زندگی‌ام است».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

در ابتدای این مراسم ویدئویی پخش شد که در آن افراد موثر در زندگی لوئیز سوارز مشاهده می‌شدند، کسانی مانند، اسکار تابارس، سرمربی تیم ملی اروگوئه، که خود لوئیز او را عامل اشتیاقش به فوتبال می‌داند.

سوارز همچنین اذعان داشت: «از باشگاه بارسلونا هم تشکر می‌کنم که به من این فرصت را داد تا بتوانم چنین زندگی رویایی را تجربه کنم... زمانی که به بارسا آمدم هرگز تصور نمی‌کردم که به برترین گلزن اروپا تبدیل شوم، در آن زمان تنها خواسته من کسب جام قهرمانی لیگ قهرمانان اروپا بود. اما من بدون هم‌تیمی‌هایم هرگز به این جایزه نمی‌رسیدم، کمک آنها همه چیز را آسان می‌کند». او در ادامه افزود: «اگر من نتوانم در سال آینده کفش طلا را تصاحب کنم، آرزو می‌کنم که مسی یا نیمار آن را کسب کنند».


شب گذشته، در پیروزی 4-0 بارسا مقابل سیتی، علی رغم گلزنی دو ضلع دیگر مثلث معروف MSN، سوارز موفق به انجام این کار نشد؛ هر چند که پاس گل یکی از آنها را ارسال کرد. ملی‌پوش اروگوئه‌ای در این باره تعریف کرد که وقتی به خانه رفت با سوال پسرش بنیامین، مواجه شد: «او از من پرسید چرا هیچ گل نزدم، اما زمانی که گفتم مسی سه گل زد، او را تشویق کرد، زیرا به خوبی لئو را می‌شناسد».

این دومین باری بود که سوارز کفش طلای اروپا را دریافت می‌کرد، این اتفاق برای اولین بار در فصل 2013/14 رخ داد؛ زمانی که او بازیکن لیورپول بود و این جایزه را با کریستیانو رونالدو، شریک شده بود. در این مراسم افراد زیادی از جمله رئیس باشگاه، جوزپ ماریا بارتومئو، معاون رئیس باشگاه، جوردی مستره، مدیر ورزشی باشگاه، آلبرت سولر، دبیر فنی، رابرت فرناندز، کاپیتان‌های تیم اول آندرس اینیستا، بوسکتس و لئو مسی حضور داشتند و همچنین چند مهمان مربوط به باشگاه؛ به عبارتی یک جامعه کاتالانی!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: لوئیز سوارز، کفش طلای اروپا را دریافت کرد!
البته با شناختی که از نیمار در هدر دادن موقعیتهای خوب و پنالتی ها داریم بعید می دونم که حداقل در دو سه سال اینده که سوارز و مسی می تونن در اوج باشن ؛ در چنین جایگاهی نیمار رو ببینیم
ولی امیدوارم فصل آینده اولا مسی این جایزه رو از آن خود اگر تحت هر شرایطی نشد سوارز و در بدبینانه ترین حالت نیمار
اما فوتبال ورزشیه که به هیچ عنوان قابل پیش بینی نیست


جمعه، ۳۰ مهر ۱۳۹۵ (۴:۳۵)
 
Ya.Lasaratal.Hosain
پاسخ به: لوئیز سوارز، کفش طلای اروپا را دریافت کرد!
مبارکش باشه . مزد تمام زحمات فصل قبل در لایگا رو با ربودن این جایزه از اون هیگواین تنها عامل پسرفت و ناکامی آرژانتین و اون پونالدوی خر شانس و مرده خوار به خوبی گرفت
اگه نصف اون موقعیتهای 99 درصدی فصل قبل رو به گل تبدیل کرده بود چه بسا الان به رکورد 50 گل مسی هم شاید رسیده بود
این فصل هم که تا به اینجا همون رویه فصل قبل رو گویا در پیش گرفته اما
امیدواریم خرق عادت کنه و از این به بعد درصد کمی از این موقعیتهای بسیار آسان و 99 درصدی رو هم ختم به خیر کنه
با وجود این که سوارز رو خیلی دوست دارم لکن
بنده به شخصه و از صمیم قلب دوست دارم که این جایزه سال بعد در دستان صاحب اصلی خودش کینگ لئو قرار بگیره تا هم به رکورد اون پونالدوی خرشاس برسه و هم تعداد گلهای لالیگایی خودش رو دست نیافتنی تر کنه ( که البته به گمونم این آرزوی همه بارسایی ها در اقصی نقاط این کره خاکی هست )


جمعه، ۳۰ مهر ۱۳۹۵ (۴:۳۰)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: لوئیز سوارز، کفش طلای اروپا را دریافت کرد!
مبارکش باشه


پنج‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ (۲۲:۳۵)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: لوئیز سوارز، کفش طلای اروپا را دریافت کرد!
نقل قول
«اگر من نتوانم در سال آینده کفش طلا را تصاحب کنم، آرزو می کنم که مسی یا نیمار آن را کسب کنند».

آفرین پسرم


پنج‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ (۲۱:۳۱)
 
9VECTOR9
پاسخ به: لوئیز سوارز، کفش طلای اروپا را دریافت کرد!
استایل بازی این بشر حرف نداره!.... جدا از گل ها و پاس گل های فوق العاده ش حتی با راه رفتن ساده ی بدون توپ هم میتونه برای تیمش مفید باشه.... تنها بازیکنیه که در حال حاضر منو یاد مهاجمای جنگنده ی کلاسیک میندازه!


پنج‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۱۶)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: لوئیز سوارز، کفش طلای اروپا را دریافت کرد!
مبارکش باشه. فقط امیدوارم انقدر نوسان نداشته باشه. سوارز در آن واحد می تونه بهترین و بدترین مهاجم دنیا باشه! می تونه سخت ترین گلا رو بزنه و ساده ترین توپا رو خراب کنه! می تونه بهترین پاس ممکن در دنیای فوتبال رو بده یا یه پاس 2 متری رو انقدر مبتدی بفرسته که موقعیت از دست بره. اینش خیلی رو اعصابه...


پنج‌شنبه، ۲۹ مهر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۸۲ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!