به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

در آستانه مصاف با والنسیا؛ انریکه: اگر مسی، مسی باشد، بارسا مشکلی نخواهد داشت!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ (۹:۳۰) (۵۶۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرمربی بارسا در آستانه مصاف تیمش با والنسیا در هفته نهم رقابت‌های لالیگا در مستایا، به صحبت با خبرنگاران پرداخت. در این خبر، مصاحبه مفصل او در این کنفرانس را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

لوییز انریکه، سرمربی تیم بارسا، در آستانه مصاف تیمش با والنسیا در مستایا، به صحبت با خبرنگاران پرداخت و با مطرح کردن یک پرسش و سپس پاسخ به آن، به نمایش خیره کننده مسی در بازی‌های اخیر اشاره کرد: «آیا مربیان می‌دانند که چگونه باید مسی را متوقف سازند؟ هیچکس به اندازه گواردیولا او را نمی‌شناسد و او باز هم سه گل به ثمر می‌رساند».

سرمربی بارسا در این مورد معتقد است: «اگر مسی، مسی باشد، آنگاه اوضاع ما، اوضاع خوبی است». اگرچه انریکه چندان هم در آستانه بازی با تیمی که از آن به عنوان «تیمی با سطح تاکتیکی و فیزیکی بالا» یاد می‌کند، آسوده خاطر نیست، با وجود اینکه والنسیا در دوران با ثباتی به سر نمی‌برد. در مورد تغییر سرمربی این تیم در هفته‌های اخیر و روی کار آمدن پراندلی، لوچو گفت: «چیزی که سرمربی‌ها واقعاً نیاز دارند، زمان و فضا است تا بتوانند تأثیر خود را آشکار کنند».

در ماه پیش رو، برنامه بسیار شلوغی از بازی‌ها در انتظار بارساست و با وجود اینکه زمان کوتاه برای آماده‌سازی، ایده آل نیست، سرمربی از عدم نگرانی خود در این باره، می‌گوید: «لیست بازی‌ها، قابل تغییر نیست. بنابراین نگرانی در مورد آن، کاملاً بیهوده است».


در ادامه جالب‌ترین بخش‌های صحبت لوییز انریکه در کنفرانس مطبوعاتی روز جمعه را، می‌خوانیم.

«تقریباً با یک والنسیای ناشناخته مصاف می‌دهیم، آن هم به این دلیل که پراندلی مدت زمان کوتاهی است که سرمربیگری تیم را به عهده گرفته است. از آنچه تا به حال مشخص شده است، دفاع منطقه‌ای آن‌ها، نسبت به ابتدای فصل با تغییراتی روبرو بوده است».

«آن‌ها شروع چندان مثبتی در این فصل نداشتند، اما بازیکنان بزرگی در ترکیب خود دارند. ما سعی می‌کنیم که در مقابل آن‌ها همان کاری که معمولاً می‌کنیم را انجام دهیم - یعنی دادن کمترین فرصت ممکن به حریفان».

«سرجی روبرتو وضعیت مناسبی دارد اما اینکه در ترکیب قرار می‌گیرد یا نه، هنوز مشخص نیست. ماسکرانو گزینه مناسبی برای جانشینی اوست. در بازی مقابل سیتی، نمایش خوبی از او دیدیم».


«بازی در خارج از خانه همواره سخت است، خصوصاً مستایا که جو خاصی بر آن حاکم است. به یاد ندارم بازی آسانی در این ورزشگاه برگزار کرده باشیم. بازیکنان آن‌ها به لحاظ انفرادی در سطح خوب و جالبی قرار دارند».

«هرگاه با مصدومیت بازیکنان تیم اصلی روبرو هستیم، می‌توانیم به تیم بی‌مراجعه کنیم. این گزینه بسیار خوبی است و باعث قدرتمندتر شدن ما می‌شود».

«با توجه به تغییر اخیر سرمربی تیم والنسیا، پیشبینی این که بازی چگونه خواهد بود، کمی دشوار است. تیم‌ها می‌توانند از جلو پرس سنگین ایجاد کنند و یا عقب بنشینند و فشار را پشت محوطه خود تحمل کنند. در این بازی باید سطح بالایی نشان بدهیم تا بتوانیم بازی معمول خود را به اجرا در بیاوریم. اکثر حریفان ترجیح می‌دهند عقب بنشینند و خط حمله ما را با دفاع چند لایه کنترل کنند».


«در لیگ باید بازی‌های خود را ببریم، سعی کنیم به کمترین حد ممکن امتیاز از دست بدهیم و نمایش‌های خود را بازی به بازی بهبود ببخشیم».

«تمدید قرارداد نیمار، بسیار خبر خوبی است، و نشان دهنده پیشرفت بسیار زیاد او به همراه بارسا و تبدیل شدنش به یکی از بهترین بازیکنان حال حاضر فوتبال دنیاست. او با باشگاه، هم‌تیمی‌ها و نحوه بردن جام‌ها مشکلی ندارد، و این احساس دو طرفه است».

«یکی از اهداف ما این است که به تمامی بازیکنان بازی برسد؛ هر کسی در آنچه بدست آورده‌ایم نقشی دارد و این نقش را با بالاترین استاندارد انجام داده است. بازیکنان سطح خود را در مقابل حریفی که مانند آن‌ها هدفش بردن همه چیز است، نشان دادند».

«از نمایش بازیکنانی که در این فصل به تیم اضافه شده‌اند، تا به اینجا، راضی‌ام، اما در پایان فصل، به طور مفصل آن‌ها را ارزیابی خواهیم کرد. آن‌ها همچنان نیاز به بهتر شدن و وفق دادن خود با تیم هستند، و با گذشت زمان، اعتماد به نفس بیشتری خواهند یافت».


«اساس بازی ما جواب داده است و یکی از دلایلش، حضور سه ساله این جمع در کنار یکدیگر است. داشتن تنها دو روز برای استراحت، کمترین زمانی است که می‌توان تصور کرد، اما این چیزی است که در طول این فصل باز هم اتفاق خواهد افتاد، و مشکلی با آن نداریم».

«لوییز سوارز به لحاظ پاس گل، گلزنی و وظایف دفاعی، در جهت بسیار مثبتی پیشرفت داشته است. چیزی که بارسا را منحصربفرد می‌کند این است که تمامی بازیکنان ما، این سه وظیفه را، فارغ از اینکه در چه پستی بازی می‌کنند، انجام می‌دهند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: در آستانه مصاف با والنسیا؛ انریکه: اگر مسی، مسی باشد، بارسا مشکلی نخواهد داشت!
به امید خدا با یه نمایش خوب دیگه پیروزیم.


شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۲۲)
 
hadimoghadam
پاسخ به: در آستانه مصاف با والنسیا؛ انریکه: اگر مسی، مسی باشد، بارسا ...
عالی بود و امید بردی پرگل


شنبه، ۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۰۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۱ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!