به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

جزئیاتی از مصدومیت اینیستا و تبعات آن!آبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۵۰) (۷۶۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: موندو دپورتیوو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


بدترین اتفاق مصاف مستایا برای بارسا، بدون شک، مصدومیت آندرس اینیستا بود. کاپیتان تنها یازده دقیقه در زمین حاضر بود، و در همین یازده دقیقه، سه بار با خطای بازیکنان میزبان متوقف شد. خطای سوم، بسیار شدید بود و با وجود اینکه انزو پرز توپ را لمس کرد، زانوی اینیستا را در چرخش خود مورد اصابت قرار داد و هافبک خلاق آبی و اناری‌ها را از این ناحیه دچار مصدومیت شدیدی کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازتابی که این درد در حرکات و صورت اینیستا داشت، باعث شد که سرمربی از هافبک‌های روی نیمکت بخواهد خود را گرم کنند و حتی منتظر رسیدن ریچارد پرونا، پزشک تیم، برای تعویض اینیستا نشدند. اینیستا، در حالی که به طور واضح درد می‌کشید، با برانکارد بازی را ترک کرد. بعد از بررسی‌های نخست بر روی بازیکن، باشگاه در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که اینیستا «از ناحیه لگامنت زانوی راست» خود دچار مصدومیت شده است.

به محض رسیدن اینیستا به بارسلونا، تست‌های تکمیلی انجام شد که تشخیص اولیه پرونا را تأیید کرد. زمان تخمین زده شده برای دوری اینیستا از میادین، شش تا هشت هفته اعلام شده است.

در بهترین حالت، یعنی اگر اینیستا بتواند در طول شش هفته به میادین بازگردد، بازگشت او دقیقاً با دیدار ال کلاسیکو، که 3 دسامبر در نیوکمپ برگزار می‌شود، مصادف خواهد شد. اما اگر تا هشت هفته مصدومیت او ادامه داشته باشد، اینیستا تا نخستین بازی سال 2017، در ترکیب بارسا حاضر نخواهد شد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران
ناحیه مصدومیت اینیستا و دیدارهایی که در صورت شش یا هشت هفته دوری از میادین، از دست خواهد داد

دیدارهایی که اینیستا به طور قطع از دست می‌دهد، بازی برگشت مقابل منچستر سیتی در اتحاد، مصافِ سانچز پیزخوان و دو بازی ملی در مقدماتی جام جهانی روسیه به همراه تیم ملی اسپانیاست.

از زمان نخستین دیدار این فصل، این دومین مصدومیت اینیستاست - او در سوپر کاپ اسپانیا در مقابل سویا نیز، از ناحیه زانو دچار مصدومیت شده بود که سه هفته به طول انجامید و او دو دیدار ابتدایی فصل، به علاوه نخستین دیدار تیم ملی اسپانیا زیر نظر لوپتگی را، از دست داده بود.

پس از پیروزی مقابل والنسیا، بازیکنان بارسا در شبکه‌های اجتماعی ضمن جشن گرفتن این پیروزی، پیام‌های امیدوارکننده‌ای برای اینیستا ارسال کردند - بازیکنانی مانند سوارز، راکیتیچ، نیمار، اومتیتی، دینیه و ... پیام‌هایی برای اینیستا ارسال کردند و خواستار بازگشت هر چه زودتر او به تیم شدند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: جزئیاتی از مصدومیت اینیستا و تبعات آن!
به امید خدا زودتر سلامتیشو بدست میاره! جای شکرش باقیه که امسال نیمکت خوبی داریم و بازیکنایی داریم که بتونن جای خالی کاپیتان رو پر کنن.


یکشنبه، ۲ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۰۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۹ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!