به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کیمیچ: ژاوی، الگوی من بوده استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۵ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۰۸) (۷۱۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


جاشوآ کیمیچ، هافبک آلمانی تیم بایرن مونیخ، اظهار داشت که ژاوی، اسطوره باشگاه بارسلونا، و فیلیپ لام، که در حال حاضر هم بازی او در بایرن مونیخ است، الهام بخش او در دوران نوجوانی بوده‌اند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

کیمیچ در مصاحبه با وبسایت یوفا، اعلام کرد که همواره تحت تأثیر بازی ژاوی، اسطوره و بازیکن سابق باشگاه بارسلونا، بوده است و چیزی جز تحسین و تمجید برای هافبک اسپانیایی ندارد. کیمیچ 21 ساله که در سال 2015 از اشتوتگارت به بایرن آمده است، به خوبی خود را در تیم نخست ثابت کرده و در 12 بازی به همراه تیم خود، 7 گل به ثمر رسانده است.

او در این مورد، گفت: «در دوران نوجوانی، ژاوی الگوی من بود. او بازیکن بسیار، بسیار خوبی است؛ هم از لحاظ تکنیکی در سطح بالایی قرار داشت، و هم رهبر بسیار بزرگی برای تیمش بود. او دقیقاً می‌داند که چگونه با هم‌تیمی‌هایش همکاری داشته باشد و خود را در خدمت آن‌ها قرار دهد. دلیل دیگری که او را به عنوان الگو انتخاب کردم، وضعیت فیزیکی متفاوتش نسبت به دیگر هافبک‌ها بود».

او در کنار مدافع باتجربه تیم بایرن، فیلیپ لام، هم بازی کرده است و می‌گوید که او یکی دیگر از بازیکنان مهم در دوران نوجوانی او بوده است: «فیلیپ [لام] الگوی دیگر من است. بازیکنان بسیار کمی در دنیا وجود دارند که می‌توانند سطحی از ثبات که او به نمایش می‌گذارد را داشته باشند».

«نمی توانم سه نمایش بد از او به یاد بیاورم؛ این کیفیتی است که هر بازیکنی نمی‌تواند آن را داشته باشد. بازیکنان همواره با بازی‌های بد خود قضاوت می‌شوند، و در مورد فیلیپ، تقریباً هیچ بازی بدی وجود ندارد».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: کیمیچ: ژاوی، الگوی من بوده است
ژاوی الگوی تمام هافبکهای دنیاست.


پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۳:۱۱)
 
mosidinho
پاسخ به: کیمیچ: ژاوی، الگوی من بوده است
آفرین بر تو باد ای جوان
مهندس ژاوی بهترین الگو هم از لحاظ فنی هم از لحاظ اخلاقیه


پنج‌شنبه، ۶ آبان ۱۳۹۵ (۰:۳۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۵ کاربر آنلاین است. (۳۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!