به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسلونا vs خراناداپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۵۲) (۵۶۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در مصاف با تیمی که از ابتدا فصل تاکنون هیچ بردی کسب نکرده و در طول تاریخ، هرگز در نیوکمپ به امتیازی دست نیافته است، کاتالان‌ها شانس زیادی برای ادامه دادن به روند پیروزی‌های خود دارند. هر آنچه که باید در مورد این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ساعت 22:15 (به وقت ایران) امشب، نیوکمپ از 1500امین مهمان خود پذیرایی خواهد کرد؛ بارسا که اکنون در رده سوم جدول لالیگا قرار دارد، باید مقابل خرانادایی صف بکشد که هنوز هیچ بردی در این فصل از رقابت‌ها کسب نکرده است و در طی 22 ملاقات اخیر خود با آبی و اناری‌ها، تمام بازی‌های خود را واگذار کرده است.

اخبار دو تیم

لوئیز انریکه در ترکیب خط دفاعی تیم خود، با توجه به در اختیار نداشتن بازیکنانی چون الکس ویدال، جوردی آلبا، پیکه و متئو، مجبور به استفاده از مارلون سانتوس و نیلی شد، علاوه بر این‌ها، در خط میانی، با توجه به مصدومیت اینیستا و آردا، آلنیا را، که یک هفته‌ای است به تمرینات تیم پیوسته است، مورد استفاده قرار داده است.

با این حال خبر خوش برای آبی و اناری‌ها، بازگشت رافینیا و سیلسن است؛ با این حساب لیست 18 نفره بارسا برای دیدار با خرانادا، بدین شرح است: تراشتگن، سیلسن، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، آلکاسر، دینیه، سرجی روبرتو، آندره گومز، اومتیتی، آلنیا، نیلی و مارلون.

در سمت مقابل خرانادا با در اختیار نداشتن دروازبان خود، ایوان کلاوا، مدافعان فرانسوی و اروگوئه‌ای خود، یعنی دیمیتری فولکویر و گاستون سیلوا، به بازی می‌آید اما به نظر می‌رسد مدافع برزیلی آنها، گابریل سیلوا را مجدداً در تیم خود می‌بینند.

در این بازی، بارسلونا چهره‌های آشنای زیادی را به خود خواهد دید؛ دروازبان اویر اولازابال، مدافع دیوید لومبان و هافبک‌ها جان تورال و آیزاک کوئنکا از جمله کسانی هستند که اکنون در باشگاه آندلسی به سر می‌برند اما در گذشته بخشی از تاریخ بارسا را رقم زده‌اند. شایان ذکر است که بگوییم کوئنکا، در آخرین مصاحبه خود در مورد این بازی اذعان کرد اگرچه در صورت گلزنی، آن را جشن نخواهد گرفت اما: «برای خارج شدن از این وضعیت، باید مقابل هر تیمی که شده، گلزنی کنم».

نقطه نظر مربیان

لوئیز انریکه دیروز در نشست خبری پیش از بازی خود در مورد میزان بالای مصدومیت‌های پیش آمده گفت: «با توجه به لیست ثابتی که تیم ما دارد، نمی‌توان انتظار داشت که بی‌هیچ مشکلی به کسب پیروزی‌هایمان ادامه دهیم». لوچو مشکل بزرگتر را آماده‌سازی تیم برای رویارویی با حریف امشب خود دانست زیرا: «آنها سرمربی خود را تغییر داده‌اند و ما نیاز به دیدن بازی‌های بیشتری از آنها داریم که بفهمیم چه طور عمل می‌کنند ... اما این بازی در خانه برگزار می‌شود و ما سعی در حفظ توپ و تا حد امکان، ایجاد موقعیت می‌کنیم».

لوکاس آلکارزا، همتای این مرد آستوریایی نیز، در خصوص این مصاف دشوار گفت: «حتی بزرگترین تیم‌ها هم در نیوکمپ، متفاوت با آنچه به طور معمول بازی می‌کنند، ظاهر می‌شوند. تنها کاری که ما می‌توانیم انجام دهیم این است که روی خود و عملکرد‌هایی که انجام می‌دهیم، تمرکز کنیم».

فرم دو تیم

با صرف نظر از شکست در سوپر کاپ کاتالونیا، بارسا سه بازی اخیر خود مقابل تیم‌های دپورتیوو لاکرونیا (4-0)، منچستر سیتی (4-0) و والنسیا (3-2) را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

برای خرانادا اما اوضاع چندان خوشایند نیست؛ آنها هفته گذشته، با تساوی 0-0 در خانه، اولین امتیاز خود تحت نظر آلکارزا را کسب کردند و هنوز هیچ پیروزی‌ای در کارنامه فصل 2016/17 خود ندارند.

تاریخچه

خرانادا تا کنون حتی موفق به کسب یک تساوی هم در نیوکمپ نشده است و طی 4 بازی اخیر خود، 16 گل از آبی و اناری‌ها دریافت کرده و هیچ گلی به ثمر نرساندهاست. این تیم باید بیش از سایرین مراقب دو تن از مهاجمان کاتالان‌ها باشد؛ لئو مسی که در 4 بازی اخیر خود مقابل آنها 4 گل به ثمر رسانده است و لوئیز سوارز که در آخرین بازی فصل گذشته لالیگا، در لوس کارمنس هت تریک کرد - و 24امین عنوان قهرمانی بارسا در لالیگا را مسجل ساخت.

پخش زنده

این دیدار از ساعت 22:15 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ برگزار می‌شود و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs خرانادا
کلا هرکی به ما می رسه سرمربیم تغییر میده و ناشناخته میاد.


شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ (۲۱:۴۹)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs خرانادا
نقل قول
toraj نوشته:

من هر موقع پیش بینی کردم (چه اینجا چه سایت رسمی باشگاه) بارسلون بد نتیجه گرفته چشمم ترسیده دیگه پیش بینی نمیکنم. انشاالله با اختلاف چند گل میبریم.




شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ (۲۱:۱۶)
 
toraj
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs خرانادا
من هر موقع پیش بینی کردم (چه اینجا چه سایت رسمی باشگاه) بارسلون بد نتیجه گرفته چشمم ترسیده دیگه پیش بینی نمیکنم. انشاالله با اختلاف چند گل میبریم.


شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۲۲)
 
messi-.10
پاسخ به: پیش بازی؛ بارسلونا vs خرانادا
باید پر گل ببریم و مسی هم گل بزنه تا از جدول عقب نمونیم


شنبه، ۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۵۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۲ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۲

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!