به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 1-0 خرانادا؛ از دریچه اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۹ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۵۳) (۴۸۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته دیدید که کاتالان‌ها چگونه با حرکت آکروباتیک ستاره برزیلی خود (رافینیا) خرانادا را 1 بر 0 مغلوب ساختند و سه امتیاز دیگر، به توشه لالیگای 2016/17 خود افزودند. در این خبر مهم‌ترین آمار و وقایع به ثبت رسیده در این دیدار را با یکدیگر خواهیم خواند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

با شکست خرانادا در 1500امین بازی برگزار شده در نیوکمپ، بارسا رکورد 1,119 (%74.6) پیروزی، 238 تساوی و 143 باخت در طی این بازی‌ها را به ثبت رساند.

رافینیا در این بازی ششمین گل خود در تمام رقابت‌های این فصل و پنجمین آن‌ها در لیگ را به ثمر رساند. او اکنون گلزن‌ترین هافبک لالیگای فصل جاری است.

ماسکرانو با به نمایش گذاشتن 293امین بازی خود با پیراهن بارسلونا، از کوکو پیشی گرفت. مسی با 543 بازی و آلوز با 391 بازی، از آبی و اناری‌های غیر اسپانیایی هستند که بیشترین هنرنمایی را برای باشگاه کاتالانی به انجام رسانده‌اند.

اومتیتی با ارسال 115 پاس صحیح از بین 120 پاس ارسالی خود، برترین پاسور میدان شد و نیز با 11 بار توپ ربایی، بیش از سایرین موفق به انجام این عمل شد - راکیتیچ با 9 توپ ربایی بعد از او قرار دارد.

در این بازی، سه بازیکن سابق بارسلونا، دیوید لومبان، ایساک کوئنکا و جان تورال، از ابتدا برای خرانادا به میدان آمدند، در حالی که سرجی سمپر آبی و اناری‌ها، که اکنون به صورت قرضی در اختیار باشگاه آندلسی است، در نیمه دوم به ترکیب این تیم اضافه شد. اویر اولازابال، دیگر مرد سابق بارسا بود که از روی نیمکت خرانادا، بازی را دنبال می‌کرد.

نیمار در این دیدار بیشترین باقی بازیکنان حاضر در زمین، با خطا متوقف شد (4 بار).
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: بارسلونا 1-0 خرانادا؛ از دریچه اعداد و ارقام
اومتیتی فوق العاده است!


یکشنبه، ۹ آبان ۱۳۹۵ (۲۱:۴۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۹۸ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۹۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!