به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی سویا vs بارسلوناپیش بازی
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۰۰) (۵۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


ساعت 23:15 امشب در سانچز پیزخوان، شاهد مصافی تکراری خواهیم بود؛ مصافی که حدوداً سه ماه پیش، مشابه آن را در سوپر جام اسپانیا دیده بودیم، با این تفاوت که اگر چه در آن زمان کاتالانها - در مجموع - موفق به کسب پیروزی 5-0 شدند اما آندلسی‌ها این بار علاوه بر تعویض سرمربی سابق خود، پیشرفت قابل توجهی داشته‌اند. در این خبر به بررسی اخبار و حواشی دو تیم پیش از این بازی حساس خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

روز گذشته، بارسلونا یکی از مهمترین سفرهای فصل خود را در پیش داشت، آنها با 18 تن از یاران خود به سویا سفر کردند. در ادامه این خبر نکات مهمی را خواهید خواند که لازم است پیش از تماشای این بازی بدانید.

اخبار دو تیم

مجدداً جرارد پیکه، آندرس اینیستا، جوردی آلبا، الیکس ویدال و جرمی متیو در لیست مصدومان بارسا قرار دارند و این بدان معناست که بار دیگر، تیم اول از مدافعان آکادمی باشگاه، نیلی و مارلون سانتوس، در لیست 18 نفره خود استفاده خواهد کرد.

لیست مذکور به شرح زیر است: تراشتگن، سیلسن، راکیتیچ، سرجیو بوسکتس، دنیس سوارز، آردا، سوارز، مسی، نیمار جونیور، رافینیا، ماسکرانو، پاکو الکاسر، دینیه، سرجی روبرتو، آندره گومز، اومتیتی، نیلی و مارلون.


سمیر نصری، که اکنون به طور قرضی از منچسترسیتی در اختیار سویا قرار دارد، مصدومیت خود را پشت سر گذاشته است و می‌تواند در این بازی حضور یابد. همچنین آنها از بین 5 بازیکن آرژانتینی خود، گابریل مرکادو را به علت محرومیت و نیکو پارجا، بازیکن سابق اسپانیول، را به علت مصدومیت، در اختیار نخواهد داشت.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه، یکشنبه، در نشست مطبوعاتی پیش از بازی خود گفت: «در تمام نبردهای نفر به نفر این بازی باید برتر از حریف باشیم». مصاحبه کامل او را می‌توانید در این خبر مطالعه کنید.

سرمربی سویا، خورخه سامپائولی اما به تمجید از هموطن خود پرداخت: «باید دو توپ طلا وجود داشته باشد، یکی برای مسی و یکی برای بقیه». اما افزود: «برای متوقف کردن لئو، نباید به او اجازه شرکت در درگیری‌ها را بدهیم و نگذاریم به توپ برسد. دو پلن وجود دارد، یکی برای مقابله با بارسا و دیگری برای متوقف کردن مسی».


فرم دو تیم

بارسا و سویا علاوه بر آنکه در جمع صدرنشینان لالیگا حضور دارند، در رده اول جدول گروهی لیگ قهرمانان خود نیز قرار دارند. سویا آخرین بازی اروپایی خود را با نتیجه 4-0 مقابل دینامو زاگرب با پیروزی پشت سر گذاشت. همچنین شایان ذکر است آنها برای حتمی کردن صعود خود به مرحله یک شانزدهم نهایی این رقابتها، تنها به کسب یک امتیاز بیشتر، طی دو بازی قبلی خود احتیاج داشتند، یعنی اگر طی بازی‌های قبلی خود یک امتیاز بیشتر کسب می‌کردند، اکنون، پیش از به پایان رسیدن بازی‌های مرحله گروهی، جواز صعود را در دست داشتند.

تاریخچه

این پنجمین دیدار دو تیم در سال 2016 خواهد بود و بارسا، تیمی است که به دنبال کسب پنجمین پیروزی خود می‌باشد. اولین این بازی‌ها در هفته 26ام رقابت‌های لالیگای 2015/16 برگزار شد که بارسا در نیوکمپ، 2 بر 1 مقابل آندلسی‌ها به پیروزی رسید. سپس کاتالان‌ها در فینال جام حذفی اسپانیا نیز با آنها مواجه شدند و به لطف گل‌های آلبا و نیمار در دقایق اضافه، به قهرمانی دست یافتند.


دو بازی دیگر در سوپر جام اسپانیا شکل گرفت؛ لوئیز سوارز و مونیر در بازی رفت در سویل گلزنی کردند و آردا توران (2) و مسی سه گل دیگر در نیوکمپ به آن اضافه کردند تا در مجموع نتیجه 5-0 به سود آبی و اناری‌ها رقم بخورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: پیش بازی سویا vs بارسلونا
انشاالله حتما میبریم و مسی هم کولاک میکنه.


یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۲۷)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی سویا vs بارسلونا
به امید پیروزی تو این بازی فوق العاده سخت و حساس!


یکشنبه، ۱۶ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!