به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی مقابل سویا، از دریچه آمار و ارقامآمار و ارقام
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۳۳) (۶۷۴ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


شاگردان لوییز انریکه تبدیل به نخستین کسانی شدند که در این فصل با امتیاز ورزشگاه سانچز پیزخوان را ترک می‌کنند. جالب‌ترین نکات مربوط به این پیروزی را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا با گل‌های لیونل مسی و لوییز سوارز موفق شد شکست را با پیروزی عوض کرده و به رکورد خانگی کامل سویا در این فصل، پایان دهد. شاگردان سمپائولی پنج دیدار نخست خانگی خود در لیگ و دو دیدار اروپایی خود در سانچز پیزخوان را با پیروزی پشت سر گذاشته بودند، اما همه این‌ها یکشنبه شب به پایان رسید.

این برد، سومین پیروزی بارسا در این فصل بود که با بازگشت همره بود. دو بار دیگر، بارسا مقابل مونشن گلادباخ و والنسیا نیز، در حالی پیروز شد که از حریف عقب افتاده بود.


در هفت پیروزی گذشته بارسا مقابل سویا در لیگ، بارسا در پنج مسابقه ابتدا عقب افتاده و سپس با یک بازگشت سه امتیاز را بدست آورده است.

مسی در هفت دیدار اخیر خود مقابل تیم آندلسی، ده گل به ثمر رسانده و در هر هفت مسابقه، حداقل یک بار پایش به گلزنی باز شده است. او در حال حاضر 27 گل مقابل این تیم به ثمر رسانده و 10 پاس گل هم برای هم‌تیمی‌هایش در این دیدارها فراهم کرده است، که سویا را به قربانی مورد علاقه‌اش بدل می‌کند.

پیروزی شب گذشته، دویستمین پیروزی انریکه به عنوان سرمربی بود: 59 پیروزی با بارسای بی‌ 17 پیروزی با رم، 15 پیروزی با سلتا و 109 پیروزی با بارسا.

مسی (144) جایگاه رائول (142) را به عنوان بازیکنی که گل‌هایش بیشترین امتیاز را در تاریخ لالیگا به حساب تیم‌های خود واریز کرده، گرفت.


ماسکرانو در طول این بازی بیشتر از هر بازیکن دیگری پاس داد (66) و بیشتر از هر بازیکن دیگری بازیابی توپ به نام خود ثبت کرد (10).

مسی و سوارز، هر کدام با هشت گل، در صدر جدول بهترین گلزنان این فصل لالیگا قرار گرفته‌اند.

مسی، مرد اول این دیدار، حالا با پیراهن بارسا در دیدارهای دوستانه و غیر دوستانه، 500 گل به ثمر رسانده است.

پاس گل نیمار روی گل تساوی مسی، دهمین پاس مهاجم برزیلی در تمام رقابت‌های این فصل بود (4 پاس گل در لیگ و 6 پاس گل در لیگ قهرمانان اروپا). نیمی از این پاس‌ها، برای مسی فراهم شده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی مقابل سویا، از دریچه آمار و ارقام
امیدوارم همیشه انقدر جنگنده و با تعصب بازی کنیم.

درود بر لوچوی بزرگ
درود بر لئوی بی نظیر


دوشنبه، ۱۷ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۵۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۵۴ کاربر آنلاین است. (۱۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۵۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!