به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

توافقات انجام گرفته در جلسه هیئت مدیره باشگاهآبی و اناری‌ها
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۳:۰۷) (۶۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


حضور در CAS، مسائل مربوط به دادگاه ملی که توسط قاضی خوزه د لا ماتا گشوده شده‌اند، دهمین سالگرد توافق باشگاه بارسلونا و یونیسف، روز همبستگی اعضای باشگاه و اعتراض به کارت زرد مسی، مسائلی بودند که در این جلسه مورد بحث قرار گرفتند. مشروح این مباحث را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

اعضای هیئت مدیره باشگاه بارسلونا، دیروز - دوشنبه، 7 نوامبر - در نیوکمپ در جریان یک جلسه معمول با هم دیدار داشتند و در مورد مسائل مختلفی با هم به گفتگو پرداختند. این مسائل، به طور کامل در ادامه مطرح شده‌اند.

حضور در CAS

در این جلسه، حضور نمایندگان حقوقی باشگاه در دادگاه داوری ورزش (CAS) مطرح شد. آن‌ها در لوزانِ سوییس حضور داشتند تا به حکم اعلام شده توسط یوفا در مورد به اهتزاز درآوردن پرچم‌های استقلال کاتالونیا در ورزشگاه، اعتراض کنند. این حکم در ارتباط با دیدارهای فصل گذشته لیگ قهرمانان اروپا مقابل باته بوریسف و آس رم است. در بازی‌های دیگری هم در این رقابت‌ها این پرچم حاضر بودند، اما حکم یوفا تنها متوجه این دو دیدار است.


باشگاه بارسلونا بار دیگر خواستار قائل بودن حق آزادی بیان و عقیده برای هوادارانش شد و مطرح کرد که این پرچم‌ها به کسی توهین نمی‌کنند. باشگاه تأکید داشت که حق آزادی بیان و عقیده تا زمانی که در آرامش و صلح ابراز می‌شوند، باید وجود داشته باشد، و یوفا باید قوانینش را در این مورد بهبود ببخشد. در طول این جلسه، که سه ساعت و نیم به طول انجامید، دادگاه تمایل داشت که پیشرفت‌های تاریخی این سمبل‌ها در نیوکمپ را بداند.

اقدامات در دادگاه ملی

اعضای هیئت مدیره تصمیم گرفتند تا به حکم موقتی که توسط قاضی خوزه د لا ماتا در مادرید صادر شد، اعتراض کنند. او اتهام بازیکن بارسا، نیمار، پدر و مادرش، رئیس سابق باشگاه ساندرو راسل، رئیس فعلی باشگاه جوزپ ماریا بارتومئو و باشگاه بارسلونا، به عنوان یک شخصیت حقوقی را، در دادگاه ملی مطرح کرد. این پرونده در ارتباط با شکایت شرکت سرمایه گذار برزیلی، DIS، در مورد انتقال نیمار به بارسلوناست.


هیئت مدیره تعجب خود در مورد این مسئله را ابراز کرد و به طور کامل با این فرآیند و منطقش به مخالفت پرداخت؛ اعضاء به حکم همین قاضی در جولای ماه گذشته اشاره کردند که ضمن مختومه اعلام کردن پرونده، بارتومئو را از هر گونه اتهام مبرا دانسته بود. اگر این پرونده دوباره به جریان بیفتد، باشگاه بارسلونا در موضع بی‌گناهی افرادی که قرار است مورد بررسی قرار بگیرند، باقی خواهد ماند.

دهمین سالگرد توافق بارسلونا و یونیسف

در مورد گرامی داشتن این توافق ده ساله و طولانی مدت میان باشگاه بارسلونا و یونیسف، هیئت مدیره با برخی فعالیت‌ها که در تاریخ 19 نوامبر انجام خواهند گرفت، موافقت کرد؛ درست روی که بارسا در نیوکمپ از ساعت 18:45 به وقت ایران میزبان مالاگاست. در طول چند روز آینده، باشگاه و یونیسف در مورد جزئیات این فعالیت‌ها به توافق خواهند رسید.

روز همبستگی اعضاء

اعضای هیئت مدیره پذیرفتند که ششمین دوره روز همبستگی اعضاء در روز 21 دسامبر، درست در روزی که بارسا باید در دیدار برگشت مرحله یک هشتم نهایی کوپا دل ری به مصاف هرکولس برود، قرار بگیرد. در پنج دوره قبلی، حدود 300,000 کودک و نوجوان در ارتباط با برنامه‌های اجتماعی، حضور در یک بازی در نیوکمپ را تجربه کردند. هیئت مدیره در این مورد تمام تلاشش را انجام می‌دهد تا این روز را به یک موفقیت بزرگ دیگر بدل کند.

اعتراض به کارت زرد مسی

علاوه بر این‌ها، جوزپ وایوز، سخنگوی باشگاه بارسلونا، اظهار داشت که باشگاه یک اعتراض برای کارت زردی که لیونل مسی در دیدار مقابل سویا در سانچز پیزخوان دریافت کرد، آماده کرده است. این دیدار در نهایت با گلزنی مرد آرژانتینی، به سود بارسا خاتمه یافت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: توافقات انجام گرفته در جلسه هیئت مدیره باشگاه
یعنی استاد show off ه این بارتمئو. توئیتر رو ببینی یه پست در میون عکس اینه داره یه جایی سخنرانی می کنه! بعد پای عمل که می رسه می بینی همش اداس...


سه‌شنبه، ۱۸ آبان ۱۳۹۵ (۱۶:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۹۰ کاربر آنلاین است. (۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۹۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!