به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

دنیس: مسی برای بارسا مانند یک هافبک است!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۵۰) (۶۷۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: ESPN
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


دنیس سوارز، هم‌تیمی لیونل مسی در بارسا، معتقد است که ستاره آرژانتینی در هر بازی بیشتر از قبل به یک هافبک شباهت پیدا می‌کند. ادامه مصاحبه جالب را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مسی نقشی کلیدی در پیروزی تیمش مقابل سویا در سانچز پیزخوان ایفا کرد؛ او ابتدا در نیمه نخست گل تساوی را به ثمر رساند و سپس در نیمه دوم، پاس گلی برای لوییز سوارز فراهم کرد تا مهاجم اروگوئه‌ای گل برتری بارسا را به ثمر برساند.

در اکثر بخش‌های بازی، لیونل مسی به میانه زمین می‌آمد تا توپ را در اختیار بگیرد، به طوری که حتی گزارشگر یک شبکه تلویزیونی اسپانیا، در طی گزارش خود اشاره کرد که او در حال حاضر نقشی را در بارسا ایفا می‌کند که زمانی ژاوی هرناندز در مرکز خط هافبک بارسا برعهده داشت.

و دنیس سوارز، که این تابستان پس از حضور قرضی در سویا و ویارئال، به بارسا بازگشته است، اظهار داشت که مسی با توجه به نزدیک شدنش به سی سالگی، کامل‌تر می‌شود. او در گفتگو با Cadena Ser گفت: «در خط حمله سه بازیکن بی‌نظیر وجود دارند که بازی‌ها را در میاورند، البته با حضور مسی، که تقریباً هر کاری می‌کند! او در هر بازی بیشتر از قبل به یک هافبک تبدیل می‌شود. او خارق العاده است. هر روز ثابت می‌کند که بهترین است. او در تمرینات کارهایی انجام می‌دهد که همه شگفت زده می‌شوند».


«جاه طلبی او مایه تعجب من است. او همواره می‌خواهد که پیروز باشد. اگر [در تمرینات] او در حال شکست خوردن باشد، توپ را بر می‌دارد، از سه نفر عبور می‌کند و توپ را به تور دروازه می‌چسباند. سپس کمی آرام می‌شود. من در روزهای نخستم در رختکن بسیار به رفتار او توجه داشتم. او با هم‌تیمی‌هایش رابطه بسیار نزدیکی دارد و به فکر همه است».

خود دنیس سوارز نیز در دیدار مقابل سویا نمایش درخشانی داشت. او که جایگزین اینیستای مصدوم شده بود، نقشی او معمولاً شماره 8 بارسا در تیم ایفا می‌کند را، روی گل مساوی ایفا کرد و نمایش خوبش باعث شد که سرمربی نیز به طور جداگانه به تحسین او بپردازد: «دوست دارم به نمایش درخشان دنیس سوارز اشاره کنم. هر بار که او فرصت بازی پیدا می‌کند، خود را بیش از پیش به اثبات می‌رساند...».

بازیکن 22 ساله اسپانیایی همچنین پس از بازی یک پیام از کاپیتان اینیستا دریافت کرد و امیدوار است بتواند نقشی مشابه اسطوره شماره 8 بارسا در نیوکمپ ایفا کند: «در پایان بازی مقابل سویا، اینیستا یک پیام در Whatsapp فرستاد تا به من تبریک بگوید. من بسیار هیجان زده بودم. او به من گفت که بازی خیلی خوبی انجام دادم و کلاس بالایی از خود به نمایش گذاشتم. من پاسخ دادم که این پیام واقعاً باعث خوشحالی و هیجان من شده است».


«هدف من این است که خود را در تیم تثبیت کنم. می‌خواهم جایگاه خود را بدست بیاورم و برای سال‌ها در اینجا بمانم. به سختی تلاش می‌کنم تا به ترکیب اصلی برسم».

«می دانم که به تازگی به اینجا آمده‌ام و باید صبور باشم و سعی کنم از فرصت‌هایم نهایت استفاده را ببرم. هیچ کسی در بارسا شانس مضاعفی ندارد. هر کسی می‌خواهد همواره بازی کند، اما من هم‌تیمی‌هایی در سطح بسیار بالا دارم؛ مانند اینیستا، که در پُست من، بهترین بازیکن دنیاست. امیدوارم که یک روز بتوانم به سطح او برسم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: دنیس: مسی برای بارسا مانند یک هافبک است!
مسی بازی سازی میکنه فقط یه مهاجم نیست


چهارشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ (۲۱:۴۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: دنیس: مسی برای بارسا مانند یک هافبک است!
بهترین نقل قول در مورد مسی همین بود که اگر مسی بخواد دروازه وایسه هم بهترین دروازبان جهان میشه.


چهارشنبه، ۱۹ آبان ۱۳۹۵ (۲۱:۱۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!