به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی قاطع یاران نیمار مقابل آرژانتینرقابت‌های ملی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۴:۲۳) (۷۴۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


یاران نیمار برزیل، مقابل آرژانتین که مسی و ماسکرانو را در ترکیب خود داشت، به پیروزی رسید. سلسائو که در بلوهوریزنته میزبان رقیب دیرینه‌اش، آرژانتین بود، موفق شد به پیروزی قاطع 3-0 دست یابد و جایگاهش در صدر جدول رقابت‌های مقدماتی جام جهانی روسیه در منطقه آمریکای جنوبی را تثبیت کند. کوتینیو، نیمار و پائولینیو، گلزنان برزیل در این دیدار بودند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

نقش کلیدی نیمار در نیمه نخست

چندی پس از آغاز این دیدار، که به سوپرکلاسیکو معروف است و برای اولین بار در شرایطی برگزار می‌شد که مسی و نیمار به عنوان هم باشگاهی در مقابل هم قرار می‌گرفتند، برزیل کنترل بازی را در اختیار گرفت. گل نخست این بازی روی ضربه مهارنشدنی کوتینیو در درقیقه 25 بازی به ثمر رسید.

کمی پیش از پایان نیمه، نیمار که چند دقیقه پیش از آن تیر دروازه آرژانتین را به لرزه درآورده بود، روی یک حرکت تیمی خوب از برزیل، برتری را به دو گل رساند. گل دوم در زمان بسیار حساسی، درست پیش از پایان نیمه، به ثمر رسید و این مسئله از لحاظ روانی تأثیر غیر قابل انکاری روی بازیکنان آرژانتین گذاشت و شانس آن‌ها برای بازگشت به بازی را بسیار کم کرد.

آرژانتین سعی کرد اوضاع را تغییر دهد و در نیمه دوم آگوئرو را به میدان فرستاد. اگرچه این مسئله چندان تغییری ایجاد نکرد و برزیل به برتری خود ادامه داد. نیمار در نیمه دوم تحت فشار زیادی بود و این پائولینیو بود که در دقیقه 58 گل سوم را به ثمر رساند تا برزیل به پیروزی قاطعی دست پیدا کند.

آرژانتین پاسخی برای برزیل نداشت و سلسائو به صدرنشینی خود در جدول رقابت‌ها با 24 امتیاز، و یک امتیاز بیشتر از یاران سوارز در اروگوئه، ادامه می‌دهد. اما شرایط برای آرژانتین نگران کننده است و آن‌ها با 16 امتیاز در جایگاه ششم قرار دارند.


پیروزی برای سوارز و اروگوئه

دیگر بازیکن بارسا که پنجشنبه به همراه تیم ملی خود بازی داشت، سوارز بود که در ترکیب تیم ملی اروگوئه در مقابل اکوادور قرار گرفت. این دیدار در نهایت با گل‌های کوتس و رولان با حساب 2-1 به سود یاران سوارز به پایان رسید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: پیروزی قاطع یاران نیمار مقابل آرژانتین
به معنای واقعی کلمه مسی تو تیم ملی آرژانتین تنهاست.


سه‌شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ (۲:۲۱)
 
***messi***
پاسخ به: پیروزی قاطع یاران نیمار مقابل آرژانتین
بیچاره مسی که گیر این بازیکنا و اون مربی درپیتشون افتاده.


شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۰۴)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی قاطع یاران نیمار مقابل آرژانتین
کوتینیو و رافائل و ... VS ماسکرانو و هیگواین و ...


جمعه، ۲۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۱۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!