به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی: باید پس از این شکست، متحد بمانیممصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۴:۴۵) (۶۶۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: چهار چهار دو
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


شکست مقابل برزیل سبب شده است که آرژانتین، یکی از مدعی‌ترین تیم‌های منطقه آمریکای جنوبی، چهارمین دیدار بدون برد خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی را پشت سر بگذارد. اما پیام کاپیتان مسی برای بازیکنان تیمش این است: «متحد بمانید!». در این خبر مصاحبه مسی پس از این شکست را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تعداد دیدارهای بدون پیروزی آرژانتین در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی، با شکست 3-0 مقابل برزیل به چهار رسید؛ این در حالی است که سلسائو با کسب این پیروزی قاطع و ارزشمند، به صدرنشینی خود در این رقابت‌ها ادامه می‌دهد.

حتی بازگشت برنده پنج توپ طلا، لئو مسی، نیز به آرژانتین کمکی نکرد و برزیل با درخشش نیمار، کوتینیو و پائولینیو، موفق به پیروزی مقابل آلبی سلسته شدند، و با این شکست آن‌ها را از جمع پنج تیمی که به جام جهانی می‌روند خارج کرده و به رتبه ششم فرستادند.

اما حالا آرژانتین باید به مصاف با کلمبیا در خانه فکر کند. کاپیتان مسی پس از این شکست در این باره گفت: «ما انتظار چنین نتیجه‌ای را نداشتیم. تا پیش از گل اول، بازی به طور پایاپای پیش می‌رفت و ما نمایش خوبی داشتیم. حالا باید به بازی مقابل کلمبیا بیندیشیم و اشتباهاتی که در این مدت انجامشان می‌دادیم را تکرار نکنیم».

«با این همه احساسات بدی که از این شکست در ما به وجود آمده است، یک چیز مهم است و اینکه ما برای صعود، به خودمان وابسته‌ایم، اما دیگر نمی‌توانیم امتیازات بیشتری از دست بدهیم. باید قوی باشیم و از این وضعیت خارج شویم. امروز باید بیش از هر زمان دیگری متحد باشیم. هدف همه ما یک چیز است: صعود به جام جهانی».


آرژانتین با کسب 16 امتیاز از 11 بازی، با برزیل صدرنشین 8 امتیاز اختلاف دارد و با یک امتیاز کمتر، پس از شیلی در رتبه ششم جدول قرار گرفته است و این مسئله فشارها را بر اگاردو بائوزا افزایش می‌دهد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: مسی: باید پس از این شکست، متحد بمانیم
اصلا بازیکنای آرژانتین تو زمین کاملا سردرگم هستن. یه جورایی اصلا آرژانتین تاکتیک نداره. بیچاره مسی مونده با اینا چیکار بکنه. من مونده اسم تک تک بازیکنای آرژانتینو تریلی هم نمیتونه بکشه ولی تو عمل در حد بازیکنای مالدیو هم نیستن. آگرو، هیگواین، دی ماریا، دیبالا و... !!!!!!!


شنبه، ۲۲ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: مسی: باید پس از این شکست، متحد بمانیم
با این تیم واقعا مسی کلافه میشه. بر عکس برزیل که همه در تکمیل بازی نیمار بازی می کنن، مسی باید احمقایی مثل ماسکرانو و هیگواین و ... رو تحمل کنه...


جمعه، ۲۱ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۰۸)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!