به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیروزی آبی و اناری‌ها در دیدارهای ملی شب گذشتهرقابت‌های ملی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ یکشنبه، ۲۳ آبان ۱۳۹۵ (۱۱:۰۵) (۵۳۵ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


سرجیو بوسکتس، سرجی روبرتو، ایوان راکیتیچ و آردا توران، همگی به همراه تیم‌های ملی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، به پیروزی رسیدند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همه بازیکنان بارسا که دیروز - شنبه - در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی حضور داشتند، به همراه تیم‌های ملی خود سه امتیاز خانگی را دریافت کرده و وضعیت خود را در جدول مسابقات بهبود بخشیدند.

اسپانیا، همچنان صدرنشین مشترک گروه به همراه ایتالیا

اسپانیا با پیروزی 4-0 مقابل مقدونیه در خرانادا، همچنان به روند خوب خود برای صعود به جام جهانی 2018 روسیه ادامه داد. این بدان معناست که شاگردان لوپتگی در حال حاضر در صدر جدول گروه قرار دارند، و ایتالیا را، که با نتیجه‌ای مشابه مقابل لیختن اشتاین به پیروزی رسید، درست هم امتیاز با خود می‌بینند.

سرجیو بوسکتس در این دیدار بی‌دردسر مقابل تیمی که هنوز امتیازی از این رقابت‌ها نگرفته است، به طور کامل بازی کرد. در نیمه نخست، اسپانیا با گل به خودی ولکفسکی پیش افتاد، اما در نیمه دوم، ویتولو، مونریال و آدوریز، سه گل دیگر به ثمر رساندند.

گروه I و دو پیروزی برای بارسایی‌ها!

خبرهای خوبی برای بارسا در گروه I وجود داشت، چرا که هر دو نماینده بارسا در این گروه، آردا توران و ایوان راکیتیچ، موفق به کسب پیروزی 2-0 شدند.

راکیتیچ در 85 دقیقه نخست بازی مقابل ایسلند، که پیش از این صدرنشین گروه بود، حضور داشت و تیمش با کسب پیروزی، حالا با 10 امتیاز از چهار بازی، در صدر قرار دارد. در حالی که به دلیل جریمه فیفا این دیدار در استادیومی بدون تماشاگر در زاگرب برگزار می‌شد، مارسلو بروزویچ، بازیکن تیم اینتر، دو گل زیبا به ثمر رساند تا این سه امتیاز را به حساب تیم ملی کشورش واریز کند.

و ترکیه نیز با شکست کوزوو، نخستین پیروزی خود در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه را بدست آورد. آردا در این دیدار به عنوان وینگر چپ، که در این فصل بارها در پیراهن بارسا در آن پست قرار گرفته بود، بازی می‌کرد. دو گل از بوراک ییلماز و ولکان سن، پیروزی ترک‌ها در این دیدار را تضمین کرد، اما آن‌ها همچنان 5 امتیاز تا صدر جدول فاصله دارند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
rezaesmaili
پاسخ به: پیروزی آبی و اناری ها در دیدارهای ملی شب گذشته
تشکر بسیار زیاد


دوشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۱۸)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیروزی آبی و اناری ها در دیدارهای ملی شب گذشته
به امید حضور بیشترین آبی و اناری ممکن در جام جهانی!


دوشنبه، ۲۴ آبان ۱۳۹۵ (۱۱:۲۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۴ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!