به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

حضور 9 بازیکن بارسا در شب آخر بازی‌های ملیرقابت‌های ملی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۵۱) (۵۹۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


برخی از بازیکنان در مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی به میدان می‌روند، برخی در دیدارهایی دوستانه به همراه تیم ملی خود حضور پیدا می‌کنند، و در این در حالی است که دنیس به همراه تیم زیر 21 ساله‌های اسپانیا، در یک دیدار پلی آف بازی خواهد کرد. برنامه کامل آبی و اناری‌ها در دیدارهای امشب را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

امروز - سه شنبه - مصاف‌های رسمی و دوستانه‌ای در سطح ملی برگزار می‌شوند که شامل چند بازیکن بارسا نیز هستند. پس از انجام این بازی‌ها، آن‌ها به بارسلونا باز می‌گردند تا در تمرینات آماده‌سازی لوییز انریکه در آستانه مصاف روز شنبه با مالاگا شرکت کنند. برنامه بازی‌های امشب را در ادامه می‌بینید (زمان‌ها به وقت ایران هستند).

اسپانیا vs اتریش (مقدماتی قهرمانی زیر 21 ساله‌های اروپا؛ آلباسته؛ 20:30)

دنیس سوارز و دیگر بازیکنان تیم آلبرت سلادس، سرمربی زیر 21 ساله‌های اسپانیا، به دنبال جایگاهی در رقابت‌های سال آینده در لهستان هستند. این دومین دیدار پلی آف مقابل اتریش است، در حالی که دیدار رفت در خاک اتریش با تساوی 1-1 خاتمه یافته است.

ایتالیا vs آلمان (دوستانه؛ میلان؛ 23:15)

مارک آندره تراشتگن، در لیست تیم میهمان برای دیدار بین دو تیمی است که روی هم موفق به قهرمانی در 8 جام جهانی شده‌اند.

انگلیس vs اسپانیا (دوستانه؛ لندن؛ 23:30)

دو تیم دیگری که سابقه قهرمانی در جهان را دارند نیز امشب به مصاف هم می‌روند؛ البته مصدومیت بازیکنان بارسا به این معناست که تنها سرجیو بوسکتس و سرجی روبرتو از آبی و اناری‌ها در تیم ملی اسپانیا نمایندگی می‌کنند.

فرانسه vs ساحل عاج (دوستانه، لنس، 23:30)

پس از کسب پیروزی قابل توجه مقابل سوییس در رقابت‌های مقدماتی جام جهانی، خروس‌ها با همراهی لوکاس دینیه، امشب به مصاف یکی از قدرتمندترین تیم‌های قاره آفریقا می‌روند. ساموئل اومتیتی، که در لیست اولیه دعوت به تیم ملی حضور داشت، به دلیل مصدومیت به این بازی نمی‌رسد.

آرژانتین vs کلمبیا (مقدماتی جام جهانی؛ سن خوان؛ 03:00)

در آمریکای جنوبی اوضاع بسیار جدی‌تر است؛ جایی که لیونل مسی و خاویر ماسکرانو به شدت به کسب امتیاز در این بازی احتیاج دارند تا بتوانند جایگاه مناسبی در میان مدعیان صعود به جام جهانی 2018 روسیه بیابند. آن‌ها در خانه بازی می‌کنند و این می‌تواند مزیت مهمی مقابل کلمبیا باشد؛ اما میهمان نیز، که در حال حاضر جایگاه سوم جدول را در اختیار دارد، هیچگاه حریف آسانی نبوده است.

شیلی vs اروگوئه (مقدماتی جام جهانی؛ سنتیاگو؛ 03:00)

لوییز سوارز و اروگوئه، در شرایط بسیار بهتری قرار دارند، و در حال حاضر در رتبه دوم جدول هستند، اما سفری بسیار دشوار به کشوری دارند که در دو دوره اخیر کوپا آمریکا، قهرمانی را بدست آورده است. اگر مهاجم بارسا در دیدار امشب گلزنی کند، تبدیل به بهترین گلزن تاریخ رقابت‌های مقدماتی جام جهانی در منطقه آمریکای جنوبی می‌شود.

پرو vs برزیل (مقدماتی جام جهانی؛ لیما؛ 03:45)

پس پیروزی قاطع مقابل آرژانتینِ مسی، نیمار و برزیل به دنبال تثبیت جایگاه نخست خود در جدول هستند. اما آن‌ها باید این کار را در خانه تیمی انجام دهند که تابستان گذشته مراتب حذف آن‌ها از کوپا آمریکا را فراهم ساخت - پرو، تیمی که در حال حاضر یکی از آماده‌ترین تیم‌های منطقه است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: حضور 9 بازیکن بارسا در شب آخر بازی های ملی
به امید درخشش مسی و برد آلبی سلسته


سه‌شنبه، ۲۵ آبان ۱۳۹۵ (۲۲:۵۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۷۸ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۷۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!