به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت هفت ملی‌پوش دیگر به تمرینات تیمتمرینات
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ پنج‌شنبه، ۲۷ آبان ۱۳۹۵ (۱۶:۰۶) (۴۱۹ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


تراشتگن، بوسکتس، دنیس، مسی، ماسکرانو، دینیه و سرجی روبرتو، بازیکنان ملی‌پوشی بودند که به تمرینات آماده‌سازی امروز تیم پیوستند. همچنین مارلون و آلنیا، از تیم بی‌در این جلسه حضور داشتند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکنان ملی‌پوش بیشتری در تمرین صبح امروز تیم در سیوتات اسپورتیوا که به منظور آماده‌سازی برای مصاف با مالاگا در لالیگا برگزار می‌شود، شرکت کردند. این جلسه، که چهارمین جلسه تمرینی هفته بود، شاهد بازگشت هفت بازیکن ملی‌پوش دیگر به تمرینات بود: تراشتگن، بوسکتس، دنیس، مسی، ماسکرانو، دینیه و سرجی روبرتو.

دیدار مقابل مالاگا از هفته دوازدهم رقابت‌های لالیگا، روز شنبه از ساعت 18:45 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ آغاز می‌شود. پس از بازگشت این هفت بازیکن، تنها دو بازیکن ملی‌پوش دیگر مانده‌اند که هنوز به تمرینات نپیوسته‌اند: سوارز و نیمار؛ که هر دو همچنان به همراه تیم‌های ملی خود هستند.

آخرین تمرین تیم، فردا برگزار می‌شود و انریکه نکات لازم را برای آخرین بار، جزئیات آماده‌سازی تیم برای این دیدار خانگی را، مطرح خواهد کرد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۳۵ کاربر آنلاین است. (۲۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۳۵

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!