به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کومان: عاشق بارسلونا هستم، اما در اورتون خوشحالم!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۲۰:۱۵) (۴۷۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


رونالد کومان، سرمربی فعلی تیم اورتون انگلیس، صحبت‌هایی مبنی بر اینکه او قصد دارد پس از گذراندن چند فصل در مرسی ساید، به عنوان سرمربی به بارسا بازگردد را رد کرد. مصاحبه کامل او با دیلی میل را، در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مرد هلندی در سال‌های اخیر، و خصوصاً پس از آمدن به لیگ برتر انگلیس در سال 2014، اعتبار زیادی کسب کرده و خود را به عنوان یکی از بهترین سرمربی‌های فوتبال دنیا مطرح کرده است. او که جانشین مائوریسیو پوتچینو در ساوتهمپتون شده بود، در فصل نخست آن‌ها را به رتبه هفتم لیگ جزیره رساند، و در سال دوم خود، بهترین رتبه تاریخ این ساوتهمپتون را نصیب این باشگاه کرد و فصل را در رتبه ششم به پایان رساند.

کومان سپس این تابستان تصمیم گرفت ماجراجویی جدیدی را آغاز کند، و به اورتون رفت، اما همواره این حدس و گمان وجود داشته که او پس از مدتی حضور در مرسی ساید، در نهایت به نیوکمپ خواهد رفت و سرمربی این تیم خواهد شد. این مرد 53 ساله شش سال بسیار موفق را در بارسا به عنوان بازیکن و سپس به عنوان سرمربی سپری کرد، اما عقیده دارد که حضور روی نیمکت این باشگاه، در برنامه‌هایش نیست - البته هنوز.

او در گفتگو با دیلی میل گفت: «نه! نه، نه، نه، نه. نه. فکر نمی‌کنم. یک بار، وقتی به والنسیا رفتم، همه در مورد کومان و بارسلونا صحبت می‌کردند. همه می‌دانند که من رابطه‌ای با بارسا دارم و همه می‌گویند که کومان یک روز سرمربی این تیم خواهد شد. در سال 2007، وقتی به والنسیا رفتم، این فکر را در ذهن داشتم که حالا که به والنسیا آمده‌ام، گام خوبی خواهد بود اگر پس از آن به بارسلونا بروم».

«اما حالا باتجربه ترم. می‌دانم که نمی‌شود نقشه‌ای برای آنچه قرار است اتفاق بیفتد، داشت. شما نمی‌توانید برای زندگی خود برنامه‌ای داشته باشید. در زندگی هر چیزی ممکن است. در فوتبال هم».

«شما نمی‌توانید بگویید که من یک یا دو سال در اورتون می‌مانم و سپس به بارسلونا می‌روم. نمی‌شود. چرا؟ ممکن است اورتون از آن چیزی که الان می‌بینیم، بزرگتر باشد. ممکن است لوییز انریکه به کار فوق‌العاده‌ای که در بارسا در حال انجامش است، برای سه سال دیگر هم ادامه بدهد و آن‌ها اصلاً نیازی به سرمربی نداشته باشند. نه! بهترین کار این است که بر پروژه فعلی تمرکز کنم: در اورتون اوضاع چگونه است؟».


«هنوز به لحظه آخرِ این پروژه نرسیده‌ایم. این واضح است. من قراردادی سه ساله بسته‌ام. تصور نمی‌کنم وقتی قراردادی سه ساله بستم، پس از یکسال آن را رها کنم. در ساوتهمپتون هم قراردادی سه ساله امضا کردم اما پس از دو سال این تیم را ترک کردم. چرا؟ آن‌ها نپذیرفتند که آخرین سال خود را در این تیم بگذرانم».

«آن‌ها گفتند: نه، ما باید بدانیم که آینده باشگاه با سرمربی چگونه می‌شود و من گفتم که نمی‌دانم. چیزی در فوتبال مشخص نیست. شاید فردا آفتابی باشد و شاید هم باران ببارد. من عاشق بارسلونا هستم و زندگی در آنجا را فوق‌العاده می‌دانم. بهترین دوران فوتبالی من در آنجا رقم خورده است. اما در اورتون خوشحالم».

کومان در طول حضورش در بارسلونا، چهار قهرمانی لالیگا، یک قهرمانی کوپا دل ری و یک قهرمانی در اروپا را با این تیم بدست آورد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۶ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!