به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

اخبار مهم منتشر شده، در هفته‌ای که گذشت!اخبار هفته
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۲۸ آبان ۱۳۹۵ (۲۳:۴۵) (۵۲۲ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
امین سبحانی
FCBarcelona.ir

هفته‌ای که گذشت، با حضور بارسایی‌ها در رقابتهای ملی همراه بود و بازی‌های انتخابی جام جهانی 2018 روسیه در سراسر جهان به انجام رسید. آبی و اناری‌ها پس از وقفه ملی، به سرعت خود را به تمرینات بارسا رساندند تا مهیای نبرد حساس شنبه شب مقابل مالاگا شوند. حال زمان آن است که مروری داشته باشیم بر مهمترین اخبار منتشر شده در اف سی بارسلونا دات آی آر، در هفته‌ای که گذشت؛ با ما همراه باشید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

برنامه بازی‌های بارسا و رئال پیش از اولین ال کلاسیکوی فصل

بارسلونا و رئال مادرید، پیش از برگزاری اولین ال کلاسیکو، که در تاریخ 3 دسامبر در نیوکمپ برگزار خواهد شد، دو بازی در لالیگا، یک بازی در لیگ قهرمانان و یک بازی در کوپا دل ری (جام حذفی اسپانیا) را پیش روی خود می‌بینند.

چگونه دنیس سوارز خود را به عنوان اصلی‌ترین جانشین اینیستا مطرح کرده است؟

نمایش بسیار خوب دنیس سوارز در دیدار یکشنبه شب مقابل سویا، توجه بسیاری را به خود جلب کرد. آیا این می‌تواند بدین معنا باشد که بارسا جایگزین مناسبی برای کاپیتان اینیستا یافته است؟

10 نکته از مقایسه اشتباه مسی و رونالدو؛ این بار از دیدگاه اسپورت!

سال هاست که لیونل مسی و کریستیانو رونالدو، توسط رسانه‌ها مقایسه می‌شوند، اما حقیقا نمی‌توان این دو را با هم مقایسه کرد. در هر صورت زندگی هر شخصی فراز و نشیب‌هایی دارد و زندگی این دو نیز همینطور است، اما اکنون در حالی که رونالدو افول محسوسی را شاهد است، شماره 10 کاتالان‌ها روزهای شیرین خود را سپری می‌کند. در این خبر 10 مقایسه‌ای که چند سالی است بین مسی و رونالدو صورت می‌گیرد را، مجدداً بررسی کردیم تا دلیل محکمی برای اشتباه بودن این قیاس ارائه داده باشیم. این مقاله جنجالی را از دست ندهید!

مسی، یک گلزن طلایی

اسطوره آرژانتینی کاتالان‌ها، بارها در سانچز پیزخوان مقابل سویا، با گلزنی خود، نقش موثری در تعیین نتیجه بازی ایفا کرده است. گلزنی مسی در آخرین بازی برای بارسا بدین معنی بود که او اکنون بهترین عملکرد را در سال 2016 در میان تمام بازیکنان اروپایی داشته است. آیا توپ طلا امسال به عملکرد فنی داده خواهد شد؟

نگاهی به عملکرد خریدهای تابستانی بارسا تا به اینجای فصل

احساسی که در پایان ماه آگوست وجود داشت، این بود که بارسا در تابستان 2016، اولین تابستانی که آن‌ها پس از 2014 می‌توانستند بازیکنی جذب کنند، عملکرد درخشانی در زمینه نقل و انتقالات داشته است. اما در عمل خریدهای باشگاه تا چه حد درخشان بوده اند؟ این مقاله به بررسی این نکته پرداخته است.

داستان تیتر عجیب روزنامه مادریدی؛ انتقام به سبک مارکا!

لیونل مسی روز دوشنبه، در پوشش رسانه‌ای روزنامه مارکا قرار گرفت. با توجه به اینکه قرارداد لیونل مسی، ستاره آرژانتینی بارسلونا، در ژوئن 2018 (خرداد ماه 1397) به پایان می‌رسد، شایعه رد تمدید قرارداد با بارسلونا، توجه جهان فوتبال را به خود جلب کرد ...

آرژانتین و احتمال نرسیدن به جام جهانی؛ چه بر سر آلبی سلسته آمده است؟

همانطور که زنگ خطر عدم صعود به جام جهانی برای آرژانتین به صدا در می‌آید، باید این نکته را در نظر گرفت که این همان تیمی است که در سه رقابت بزرگ اخیر خود، به فینال رقابت‌ها رسیده و با اختلاف اندکی شکست را پذیرفته بود. چه اتفاقی برای این تیم افتاده و راه حل چیست؟ پاسخ را در این مقاله خواهید یافت.

رسمی؛ راکوتن، اسپانسر اصلی باشگاه در فصل آینده!

باشگاه بارسلونا و کمپانی راکوتن، یک شرکت جهانی که از پیشگامان عرصه تجارت الکترونیک و ارتباطات در سراسر دنیاست، به توافق رسیدند تا این کمپانی ژاپنی، اسپانسر اصلی باشگاه باشد و نامش از 1 جولای 2017، تا چهار فصل، بر روی پیراهن‌های اصلی باشگاه نقش ببندد.

بررسی عملکرد نفر به نفر ملی‌پوشان بارسلونا در وقفه بازی‌های ملی

ده روزی است که آبی و اناری پوشان در اختیار تیم‌های ملی کشورشان قرار گرفته و برای دفاع از هویت ملی خود، به میدان نبرد رفتند. در این خبر نگاهی می‌اندازیم به چگونگی عملکرد ملی‌پوشان در طول این بازی‌ها.

هر آنچه باید در مورد مصاف با مالاگا بدانید

عصر روز شنبه، 29 آبان ماه، ساعت 18:45 (به وقت ایران)، آندلسی‌ها در حالی به نیوکمپ می‌آیند، که سرمربی و برترین گلزنشان، در بخشی از تاریخ باشگاه آبی و اناری‌ها سهیم بوده‌اند.

به امید هفته‌ای سرشار از موفقیت برای بارسا!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: اخبار مهم منتشر شده، در هفته ای که گذشت!
نقل قول
به امید هفته ای سرشار از موفقیت برای بارسا!




شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ (۱۲:۰۳)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: اخبار مهم منتشر شده، در هفته ای که گذشت!
دستتون درد نکنه، خسته نباشید


شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ (۹:۴۴)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۸۹ کاربر آنلاین است. (۸ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۸۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!