به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ بارسا vs مالاگاپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ (۱۲:۴۵) (۵۵۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


برای نخستین بار پس از آخرین روزهای ماه اکتبر، رقابت‌های لالیگا برای نیوکمپ از سر گرفته می‌شود، و این بار کاتالان‌ها از چارچوب هفته دوازدهم، در حالی میزبان مالاگا هستند، که شاگردان خوان ده راموس در فرم بسیار خوبی قرار دارند. این دیدار از ساعت 18:45 به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ آغاز می‌شود.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از اتمام وقفه بازی‌های ملی و در حالی که 13 روز از آخرین تجربه بارسا در لالیگا که با پیروزی هیجان انگیز 1-2 در خانه سویا همراه بود، می‌گذرد، آبی و اناری پوشان به این رقابت‌ها باز می‌گردند. میهمانِ امروز، مالاگاست که تحت هدایت خوان ده راموس، سرمربی سابق تیم‌های رئال مادرید و سویا، قرار دارد.

اخبار دو تیم

خبر خوب برای لوییز انریکه و کادر فنی بارسا این است که مصدومان تیم، آهسته ولی پیوسته به مراحل پایانی ریکاوری خود نزدیک می‌شوند. این هفته جرارد پیکه، جرمی متئو و جوردی آلبا به تمرینات گروهی بازگشتند و می‌توان جایگاهی برای آن‌ها در لیست هجده نفره تیم، متصور بود. آندرس اینیستا ریکاوری خود از مصدومیت زانویش را به خوبی طی می‌کند، اما برای دیدار با مالاگا حاضر نخواهد بود. ساموئل اومتیتی نیز به دلیل مصدومیت در تمرینات تیم ملی فرانسه، به این دیدار نمی‌رسد و لوییز سوارز هم به دلیل محرومیت، این دیدار را از دست خواهد داد.


راموس، سرمربی مالاگا، نیز با دردسرهایی برای انتخاب ترکیب تیمش روبروست. ولیگتون، رسیو، کِکو و چارلز، همگی به دلیل مصدومیت به نیوکمپ نخواهند آمد و ایگناسیو کاماچو، هافبک اصلی تیم، نیز به دلیل محرومیت این دیدار را از دست می‌دهد. با این حال، دیگو یورنته که پیش از این مصدوم بود، به لیست هجده نفره تیم که روز جمعه اعلام شد، بازگشته است.

نقطه نظر مربیان

در کنفرانس پیش از بازیِ همیشگی‌اش، لوییز انریکه یکی از بازیکنانی که به طور قطع در ترکیب تیم در دیدار مقابل مالاگا قرار می‌گیرد را فاش کرد: «این شانس بسیار بزرگی برای آلکاسر است و او به طور قطع در ترکیب ابتدایی قرار خواهد گرفت. البته هدف او تنها گلزنی نیست، بلکه می‌خواهد به تیم کمک کند تا به پیروزی برسیم. مطمئنم که او بازی خوبی پشت سر خواهد گذاشت». او ادامه داد: «مالاگا بهترین فرم خود از زمان آغاز لیگ را سپری می‌کند و بنابراین با اعتماد به نفس بالایی به نیوکمپ می‌آید».

خوان ده راموس نیز دیروز در کنفرانس خبری حضور یافت و اذعان داشت که چالشی که در نیوکمپ با آن روبرو می‌شوند، حتی از دیدار خارج از خانه آخرشان، که با شکست 4-2 مقابل اتلتیکو در ویسنته کالدرون همراه بود، بزرگتر است: «با احترام به همه حریفان‌مان، این چالش حتی بزرگتر از چالش اتلتیکو مادرید است. می‌دانیم که اوضاع در بازی برای ما بسیار سخت خواهد شد و باید تلاش بسیاری از خود نشان بدهیم. امیدوارم اشتباهاتی که مقابل اتلتیکو مرتکب شدیم و باعث شد شکست بخوریم را، تکرار نکنیم. بازیکنان من می‌توانند با تمرکز و خونسردی بازی کنند».

فرم دو تیم

بارسا چهار دیدار اخیر خود در لیگ را با پیروزی پشت سر گذاشته و با دو امتیاز اختلاف نسبت به رئال مادرید صدرنشین، در جایگاه دوم قرار دارد. مالاگا تنها یکی از پنج دیدار اخیر خود در لیگ را با شکست پشت سر گذاشته و با این فرم خوب توانسته خود را تا رتبه دهم جدول بالا بکشد. اگرچه شاگردان خوان ده راموس هنوز موفق به کسب پیروزی خارج از خانه در هشت دیداری که در این فصل از رقابت‌های لالیگا دور از خانه تجربه کرده‌اند، نشده‌اند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

تاریخچه

مالاگا در پانزده بازدید از نیوکمپ، تنها دو پیروزی بدست آورده است که آخرین آن‌ها، دو فصل پیش بدست آمد: جایی که گل خوانمی با پیروزی 0-1 مالاگا مقابل آبی و اناری‌ها همراه بود. بارسا 13 بازی از آن 15 بازی در رقابت‌های لیگ را با پیروزی مقابل مالاگا به پایان برده است؛ نکته جالب توجه از این دیدارها، دو هت تریک پیاپی مسی مقابل مالاگا در فصل‌های 2010/11 و 2011/12 است.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 18:45 دقیقه به وقت ایران در ورزشگاه نیوکمپ شهر بارسلونا آغاز می‌شود، و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما، تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۲۱ کاربر آنلاین است. (۱۷ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۲۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!