به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

ساندرو: بازگشت به نیوکمپ، بازگشت به خانه استمصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ (۱۳:۳۱) (۵۷۰ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


این مهاجم جوان پس از رشد در آکادمی بارسا، تابستان امسال به مالاگا رفت و در حال حاضر بهترین گلزن این تیم محسوب می‌شود. پیش از بازگشت به نیوکمپ، او در مصاحبه‌ای از احساسش در مورد این اتفاق سخن گفت. در این خبر مصاحبه کامل او را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

در دیدار مقابل مالاگا در نیوکمپ، یک چهره بسیار آشنا را خواهیم دید. ساندرو رامیرز، که از فصل 2009/10، و تا پیش از انتقال به مالاگا در تابستان امسال، در نیوکمپ حضور داشته است. او به خوبی توانسته با تیم جدید خود وفق پیدا کند و با پنج گل زده در لیگ، بهترین گلزن تیمش محسوب می‌شود. مصاحبه او پیش از بازگشت به نیوکمپ را در ادامه می‌خوانید.

«به نیوکمپ باز می‌گردم، جایی که آن را خانه خود می‌دانم. بازی بسیار خاصی خواهد بود، چرا که هم‌تیمی‌های قدیمی‌ام را می‌بینم؛ کسانی که در زمان حضورم در تیم نخست، کمک‌های زیادی به من کردند. بسیار خوشحالم و شدیداً انتظارش را می‌کشم».

«بازی بسیار سختی خواهد بود، اما ما می‌رویم تا برای این دیدار بجنگیم. باید گلزنی کنیم، زیرا بارسا همیشه در خانه گل می‌زند؛ اگر بتوانیم گل اول را به ثمر برسانیم، می‌توانیم نتیجه خوبی بگیریم».

«به شخصه بسیار راضی‌ام و امیدوارم به همین روند ادامه بدهم، اگرچه نیازمند سخت کار کردن است. من باید برای وفق یافتن تلاش می‌کردم. آن‌ها سبک متفاوتی از فوتبال را بازی می‌کنند. فضا برای من جدید است اما در حال وفق یافتن هستم. تیم اهمیت بالاتری دارد و ما باید به همین روند ادامه بدهیم. به لحاظ روحی در شرایطی هستیم که بتوانیم سه امتیاز را از این دیدار دشوار بدست بیاوریم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: ساندرو: بازگشت به نیوکمپ، بازگشت به خانه است
اگه به اندازه کافی خوب بشه، شاید بتونه برگرده


شنبه، ۲۹ آبان ۱۳۹۵ (۱۵:۰۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!