به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مصاحبه کامل بازیکنان بارسا پس از تساوی تلخ مقابل مالاگامصاحبه
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ (۱۴:۱۸) (۶۴۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


سرخیو بوسکتس - هافبک آبی و اناری‌ها – نخستین فردی بود که پس از پایان بازی، به گفتگو با رسانه‌ها پرداخت. همچنین جرارد پیکه و سرجی روبرتو نیز در خصوص این دیدار دشوار اظهار نظر کردند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تنها دقایقی پس از به صدا در آمدن سوت پایان بازی شب گذشته مقابل مالاگا و پس از آن که تمام بازیکنان بارسا به سمت رختکن در حرکت بودند، این سرخیو بوسکتس بود که به تنهایی درون زمین به سوالات خبرنگاران پاسخ می‌داد. صحبت‌های این بازیکن را در ادامه می‌خوانید.

«می دانیم که این نوع از بازی‌ها سخت هستند. تلاش خود را کردیم، اما در مقابل دروازه بدشانس بودیم. این فوتبال است. اگر نتوانید ضربه نهایی را بزنید، نمی‌توانید پیروز شوید».

او کاملا درست می‌گفت. علی رغم تسلط بارسا بر توپ و میدان - 80 درصد مالکیت توپ بارسا در مقابل 20 درصد مالاگا - آنها تنها کمی شانس کم داشتند. با این همه پس از بازی، اذهان مردم به سمت غیبت مسی - که در آستانه بازی دچار درد معده شده بود - و همچنین لوئیز سوارز - که در این دیدار محروم بود - رفت و آن را دلیلی برای ناکامی بارسا در امر گلزنی، برای اولین بار پس از 32 بازی پیاپی عنوان کردند.

بوسکتس در این باره بیان کرد: «مسی و سوارز را نداشتیم. آنها دو تن از بزرگترین بازیکنان ما هستند که تفاوت را رقم می‌زنند؛ اما این نمی‌تواند یک بهانه باشد. آنها در دفاع بسیار سازمان یافته عمل می‌کردند. آنها مالکیت توپ را نداشتند و این فرصت گلزنی برای ما ایجاد کرده بود، اما هیچ فضایی برای مانور وجود نداشت».

«خجالت آور است؛ اما باید تمام تمرکز خود را بر روی دیدار چهارشنبه شب مقابل سلتیک معطوف کنیم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد پیکه

«وقتی مالاگا ده نفره شد، مسلما باید راحت‌تر حملات خود را ترتیب می‌دادیم، اما در عمل چنین نشد. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم، یک گل ما مردود اعلام شد و کامنی هم واقعا خوب بود. اما باید این قبیل بازی‌ها را به سرعت کنار گذاشته و از تلاش برای به گل رسیدن در واپسین لحظات، نترسیم. وقتی بازی به لحظات آخر خود نزدیک شود و نتوانیم گلزنی کنیم، اوضاع بسیار سخت می‌شود».

«اگر بخواهیم عادلانه قضاوت کنیم، باید گفت بسیار خوب بازی کردیم. ما توپ را در اختیار داشتیم، به خوبی حرکت می‌کردیم و فرصت خلق می‌کردیم؛ اما گاهی اوقات توپ نمی‌خواهد وارد دروازه شود. این فوتبال است. ما دو امتیاز از دست دادیم، اما به راه خود ادامه خواهیم داد».


«نباید در نیوکمپ امتیاز از دست می‌دادیم. وقتی بازی‌هایی این چنینی تمام می‌شوند، شرایط سختی رقم می‌خورد. هفته بعد با انگیزه پا به آنوئتا خواهیم گذاشت تا با سه امتیاز به خانه برگردیم».

«ما بارسا هستیم و وقتی بازیکنان خود را در اختیار نداریم، بهانه جویی نمی‌کنیم. هنوز بازیکنان بزرگی داریم».

کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرخی روبرتو

«در چنین دیدارهایی، کمی فرسوده و ناامید می‌شوید. آنها بسیار خوب جای‌گیری کرده بودند و در نتیجه پیدا کردن فضا سخت بود. ما سعی کردیم با ایجاد فضا برای خود، توپ را از جناحین بر روی دروازه ارسال کنیم، اما در گلزنی ناکام بودیم».

«باید در مورد این بازی فکر کنیم. نیوکمپ باید دژ مستحکم ما باشد و امتیاز از دست دادن در اینجا بی‌معنی است. باید خوش بین باشیم و به دیدار بعد بیندیشیم».


«وقتی حریف با تمام بازیکنان خود پشت محوطه جریمه حضور دارد، کار بسیار پیچیده می‌شود. همچنین اگر سازماندهی خوبی هم داشته باشند، گل زدن به آنها دشوار خواهد بود».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: مصاحبه کامل بازیکنان بارسا پس از تساوی تلخ مقابل مالاگا
نقل قول
«ما بارسا هستیم و وقتی بازیکنان خود را در اختیار نداریم، بهانه جویی نمی کنیم. هنوز بازیکنان بزرگی داریم»




یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۲۰)
 
messi-.10
پاسخ به: مصاحبه کامل بازیکنان بارسا پس از تساوی تلخ مقابل مالاگا
روبرتو و پیکه تو این بازی خوب بودن ولی بوسکتس باز هم تو یک صحنه توپ از دست داد
آنوئتا اگه ببریم خیلی خوب میشه


یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ (۱۷:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۱۰ کاربر آنلاین است. (۳۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۱۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!