به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بارسلونا 0-0 مالاگا؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ (۱۸:۳۱) (۶۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شب گذشته، در کمال ناباوری و علی رغم تلاش تحسین برانگیز شاگردان لوئیز انریکه در دقایق پایانی بازی، قفل دروازه مالاگا - که بی‌تردید کلید آن در دستان لیونل مسی غایب بود - باز نشد تا کاتالان‌ها یک گام دیگر تا رسیدن به صدر جدول لالیگا عقب بمانند. در این خبر نکات ریز این مصاف را با یکدیگر مرور خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

از آخرین باری که بارسا نتوانست در چارچوب رقابت‌های لالیگا در نیوکمپ گلزنی کند، تا دیشب و تکرار این اتفاق، تقریباً دو سال می‌گذرد. 21 فوریه 2015، روزی بود که آبی و اناری پوشان، در ورزشگاه خانگی خود، مقابل مالاگا، بازی را با نتیجه 1-0 واگذار کردند؛ شکستی که انتقادات بسیاری را به دنبال داشت. از آن روز تاکنون 637 روز می‌گذرد و طی این مدت مردان انریکه، 48 بازی در نیوکمپ برگزار کردند که در هر یک از آنها، حداقل یک گل به ثمر رساندند.

کاتالان‌ها با اینکه نتوانستند به پیروزی برسند، اما تا پایان دست از تلاش نکشیدند؛ آنها در این بازی 28 شوت به سمت دروازه حریف شلیک کردند، اما هیچ یک به گل تبدیل نشد. از فصل 2003/04 تاکنون، سابقه نداشته که بارسا با این میزان شوت زنی، حداقل یک گل به ثمر نرساند.

کامنی، کسی که دیشب به سوپر استار میدان بدل شده بود، 8 مهار موفق را پشت سر گذاشت تا بتواند دروازه خود را بسته نگه دارد. این دروازبان کامرونی و ایریبار بیشترین کلین شیت‌ها را در نیوکمپ به نمایش گذاشته‌اند.

دیدار با مالاگا، اگر چه روی خوبی به آبی و اناری‌ها نشان نداد، اما نقطه عطفی داشت و آن این بود که سرخیو بوسکتس در این بازی، برای چهارصدمین بار پیراهن بارسلونا را بر تن کرد. او که در بازی دیشب، کاپیتان تیم خود نیز بود، در تاریخ 13 سپتامبر سال 2008، در برابر ریسینگ سانتاندر در نیوکمپ برای اولین بار در ترکیب بارسلونا قرار گرفت، آن بازی هم به تساوی ختم شده بود (1-1).


پیکه و آلبا دوران مصدومیت خود را سپری کردند و شانس حضور در بازی دیشب را نیز پیدا کرده بودند. آلبا که در دقیقه 62 جایگزین لوکاس دینیه شد، 36 دقیقه دوندگی کرد و رکورد 5 توپ ربایی، به همراه دقت ارسال پاس 92.68 درصدی را از آن خود کرد (38 پاس موفق از 41 پاس ارسال شده). این در حالی بود که پیکه، 12 بار توپ ربایی و 97 پاس موفق ارسال کرد. او در یکی از صحنه‌های پایانی، تلاش تحسین برانگیزی برای گلزنی انجام داد.

در واقع جرارد پیکه بعد از ماسکرانو، با در اختیار داشتن رکورد 109 پاس سالم از بین 115 پاس ارسالی، دومین پاسور برتر میدان بود.

کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: بارسلونا 0-0 مالاگا؛ به روایت اعداد و ارقام



یکشنبه، ۳۰ آبان ۱۳۹۵ (۱۹:۱۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۴۸ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!