به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرجیو بوسکتس: شما باید برای فوتبال زندگی کنید!مصاحبه
فرستنده مریم یاوری در تاريخ سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۱۰:۲۲) (۴۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مریم یاوری / FCBarcelona.ir

کاپیتان سوم کاتالان‌ها در مصاحبه با شبکه تلویزیونی باشگاه، در مورد گذشته، حال و آینده خود در تیم اول بارسلونا به صحبت پرداخت؛ «احساس می‌کنم به بلوغ بسیار بیشتری رسیده‌ام».


کانون هواداران بارسلونا در ایران

سرجیو بوسکتس دیگر آن نوجوانی نیست که در اولین حضورش در نیوکمپ، با قدرت پاسدهی بسیار بالایش، تعجب بسیاری از حاضران را برانگیخت. هشت سال و سه ماه از اولین بازی بوسکتس با پیراهن بارسا می‌گذرد و او اکنون یکی از بازیکنان ثابت تیم اصلی به شمار می‌رود و در پست خود، یکی از بهترین‌ها در جهان است.

کاپیتان سوم بارسا به مناسبت رسیدن به چهارصدمین بازی‌اش، با شبکه تلویزیونی باشگاه به صحبت پرداخت؛ «احساس می‌کنم به بلوغ بسیار بیشتری رسیده‌ام». او افزود: «سبک بازی بارسا و فوتبالی که بازی می‌کند، رشد کرده است، همچنین نقش بازیساز میانی. فکر می‌کنم در انجام وظایف معمول این پست، یک قدم فراتر گذاشته‌ام؛ این پُست شامل کارهای بسیار بیشتری، نسبت به گذشته می‌شود. اما من می‌دانم که تیم، چه چیزی از من می‌خواهد».

او در مورد اولین روزهایش در باشگاه صحبت کرد، جایی که پدرش به عنوان دروازبان، پیش از او، در بارسا حضور داشت. هم چنین از رازهای موفقیت در فوتبال سخن گفت؛ «شما باید برای فوتبال زندگی کنید؛ از خودتان مراقبت کنید، خوب غذا بخورید، استراحت کافی داشته باشید و در مصدومیت‌ها خوش شانس باشید. شما هم چنین به مربیانی نیاز دارید که به شما ایمان داشته باشند، خوشبختانه من هرگز در این مورد کمبودی احساس نکردم».


او اکنون 400 بار برای بارسا به میدان رفته است، از این به بعد، چه انتظاری می‌توانیم از این بازیکن 28 ساله داشته باشیم؟! «برای من بودن در تیم، یک افتخار است. من همیشه این زندگی فوتبالی را می‌خواستم و امیدوارم بتوانم به روند خوبم در بارسا ادامه دهم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
alivo
پاسخ به: سرجیو بوسکتس: شما باید برای فوتبال زندگی کنید!
روزای اوجش کی بود؟


جمعه، ۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۰۲)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: سرجیو بوسکتس: شما باید برای فوتبال زندگی کنید!
کی میشه مصاحبه خدافظی تو بخونیم؟


سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۳۲)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: سرجیو بوسکتس: شما باید برای فوتبال زندگی کنید!
از روزهای اوجش خیلی فاصله داره


سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۱۶:۲۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۸ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۸

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!