به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

راه حلی برای پاکو آلکاسر: لیونل مسی؟آنالیز فنی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۴۵) (۸۲۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Barca Blaugranes
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


آلکاسر در تمام طول فصل، به دور از فرمی خوب بوده و نمایش‌های ضعیفی داشته است. شاید او به «مسی» بیشتری نیاز دارد!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پاکو آلکاسر نمایش شوکه کننده‌ای در دیدار خانگی بارسا مقابل مالاگا که با تساوی بدون گل به پایان رسید، از خود به نمایش گذاشت. مسئله این نیست که او، باز هم، موفق به گلزنی نشد، بلکه مسئله اصلی این است که او، باز هم، در زمین بازی گم شده بود. او به ندرت توپ را لمس کرد و تقریباً هیچ حرکتی انجام نداد تا هم‌تیمی‌هایش او را در زمین بیابند. به جرأت، جرارد پیکه، که بارها مرکز خط دفاع را رها کرده و به محوطه جریمه حریف پا گذاشته بود، مهاجم نوکِ بسیار مؤثرتری از آلکاسر نشان داد.

در حالی که هیچ بحثی در این مورد وجود ندارد که آلکاسر باید پاسخگوی چنین نمایش غیر قابل باوری باشد، یک توجیه وجود دارد که او می‌تواند بر آن تکیه کند: او تعداد بازی‌های بسیار کمی را در کنار مسی حاضر بوده است. در مجموع 9 بازی، آلکاسر تنها 81 دقیقه در کنار ستاره آرژانتینی حضور داشته است.


حالا، درست است که آلکاسر باید آنقدر خوب باشد که بدون نیاز به هر بازیکن دیگری بتواند خود را به سطح مناسب برساند، اما شاید چیزی که او نیاز دارد، حضور در کنار بهترین بازیکن دنیاست تا به او کمک کند که به آنچه از او انتظار می‌رود، برسد.

مسی می‌تواند دو، سه، چهار و حتی پنج برابر معمول توجه مدافعین حریف را به خود جلب کند، و یک پاسور قهار است؛ که این دقیقاً همان چیزی است که آلکاسر برای رهایی از فرم فاجعه بارش نیاز دارد.

البته قابل تصور است که این تنها چیزی نیست که آلکاسر نیاز دارد. آلکاسر برای رها شدن از این چاهی که در آن گرفتار است، باید بتواند اوضاع خود را سر و سامان دهد. عدم توانایی او در یافتن نقشش در سیستم، با توجه به مدت زمانی که از آغاز فصل طی کرده‌ایم، نگران کننده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: راه حلی برای پاکو آلکاسر: لیونل مسی؟
نقل قول
مسی می تواند دو، سه، چهار و حتی پنج برابر معمول توجه مدافعین حریف را به خود جلب کند

دورش بگردم


سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۵۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۴ کاربر آنلاین است. (۲۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!