به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کاتالان‌ها در گلاسکو!لیگ قهرمانان
فرستنده مریم یاوری در تاريخ سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۱۸:۲۶) (۴۷۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مریم یاوری / FCBarcelona.ir

بازیکنان به گلاسکو رسیده‌اند و در هتل خود در حال استراحت هستند؛ تا امروز عصر، در جلسه تمرینی در سلتیک پارک حضور پیدا کنند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

تیم بارسلونا هم اکنون در شهر گلاسکو است. کاتالان‌ها در روز چهارشنبه، در مسابقات گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مقابل سلتیک قرار می‌گیرند؛ جایی که آن‌ها باید برای رسیدن به جمع 16 تیم، تلاش کنند. بازی رفت دو تیم، در نیوکمپ بود؛ جایی که در تاریخ 13 سپتامبر (23 شهریور ماه)، در روز اول مسابقات گروهی، با نتیجه 7-0 به نفع شاگردان لوئیز انریکه به پایان رسید.

پرواز روز سه شنبه، فرودگاه ال پرات بارسلونا را در ساعت 13:30 (به وقت ایران) ترک کرد و در ساعت 16:00، در اسکاتلند به زمین نشست.

20 بازیکن از جمله لوییز سوارز، که یک جلسه محرومیت را پشت سر گذاشته است، لئو مسی، که بهبود یافته است، و مارلون سانتوس، مدافع میانی برزیلی از تیم ب، در پرواز به مانل آرویو؛ معاون بارتمئو، سیلویو الیاس و پائو ویلانوا؛ مدیران باشگاه، و رابرت فرناندز؛ دبیر باشگاه، پیوستند.

بعد از رسیدن به گلاسگو، بازیکنان، کادر فنی و مدیران برای استراحت مستقیما به هتل رادیسون بلو رفتند. عصر امروز، تیم در زمین سلتیک پارک تمرین می‌کند، سپس لوئیز انریکه و رافینیا در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کنند.

ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: کاتالان ها در گلاسکو!
چه بارونی اومده

باید این بازی رو پرگل ببریم، تا روحیه مونو دوباره به دست بیاریم


سه‌شنبه، ۲ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۱۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۳ کاربر آنلاین است. (۱۱ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!