به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

نکات کلیدی از دیدار بارسا و سلتیکلیگ قهرمانان
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۳:۱۸) (۶۰۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


روز ماقبل پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، سفر به اسکاتلند را برای بارسا به همراه دارد - در این خبر نکاتی از این دیدار که هر هوادار بارسا باید آن را بداند را، خواهید یافت!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسا به سلتیک پارک بازگشته است تا از ساعت 23:45 به وقت ایران مقابل سلتیک قرار بگیرد. هر دیداری در ورزشگاه معروف سلتیک پارک، ارزش تماشای بالایی دارد، اما نکاتی وجود دارند که با دانستن آن‌ها، این تجربه برای شما حتی بهتر خواهد شد!

قاضی دیدار

داور بازی، دنیل اورساتوی ایتالیایی خواهد بود؛ با وجود اینکه اورساتو داور باتجربه‌ای است و بارها در سطوح بالا سابقه قضاوت داشته است، تا به حال برای هیچ کدام از دو تیم بارسا و سلتیک، دیداری را سوت نزده است.

آماری منفی برای سلتیک

اسکاتلندی‌ها در هفت بازی گذشته خود در لیگ قهرمانان هیچ بردی به دست نیاورده‌اند و عدم پیروزی مقابل بارسا، رکورد تازه‌ای در تعداد بازی‌های پیاپی بدون برد در لیگ قهرمانان، برای آن‌ها رقم خواهد خورد. آن‌ها همچنین در هفده بازی اخیر خود موفق به ثبت کلین شیت نشده‌اند و کار بسیار سختی برای متوقف کردن این رکورد مقابل بهترین خط حمله لیگ قهرمانان این فصل دارند. بارسا با 14 گل زده بیشترین تعداد گل را در بین تیم‌های حاضر در رقابت‌ها به ثمر رسانده و این در حالی است که نیمی از این 14 گل، در دیدار رفت دو تیم در نیوکمپ به ثمر رسیده است.

مالکیت توپ، تضمینی برای پیروزی نیست!

در نوامبر سال 2012، بارسا تنها 15% از مالکیت توپ در کل بازی را به سلتیک داد، اما میزبان از موقعیت‌های اندک خود نهایت استفاده را برد و در نهایت با نتیجه 2-1 به پیروزی رسید. این تنها پیروزی سلتیک در 9 مصاف با بارسا در لیگ قهرمانان اروپا بود.

دوستان، دوست خواهند ماند

به دلیل ارزش‌های مشابه و تعهدات اجتماعی یکسان میان دو باشگاه، صمیمیت بسیاری بین بارسا و سلتیک وجود دارد، اما مهم نیست که تا چه حد پیش از بازی دست‌های هم را به گرمی بفشارند، وقتی بازی آغاز شود، همه این‌ها موقتاً فراموش خواهد شد. همانطور که لئو مسی گفته است: «این باشگاه و ورزشگاه را بسیاری از بازیکنان ما می‌شناسند و برای آن‌ها احترام قائلند، اما [در طول بازی] باید همه چیز را فراموش کنیم... باید بی‌رحم باشیم».

بازگشت به فرم

احتمالاً با تساوی خانگی بارسا مقابل مالاگا، امیدها در سلتیک پارک افزایش یافته است، اما مصاف با یک بارسای زخمی، مانند مواجهه با یک شمشیر دو لبه است. پیروزی قاطعانه 7-0 بارسا مقابل سلتیک در سپتامبر، تنها سه روز پس از شکست ناباورانه 1-2 بارسا در خانه مقابل آلاوز بدست آمده بود. با بازگشت لیونل مسی و لوییز سوارز به ترکیب، این نکته می‌تواند یک هشدار باشد!

البته نباید نیمار را فراموش کنید! با چهار گل و پنج پاس گل، تنها در سه بازی مقابل سلتیک در لیگ قهرمانان، به طور واضح این دیداری است که او می‌داند چگونه باید از پس آن بربیاید.

بازی تشریفاتی برای زیر 19 ساله‌ها

با چهار پیروزی از چهار بازی نخست خود، صعود تیم زیر 19 ساله‌های بارسا به عنوان تیم نخست به دور بعدی لیگ قهرمانان جوانان، قطعی است، و در یک دیدار کاملاً تشریفاتی از ساعت 17:30 به وقت ایران به مصاف سلتیک می‌روند.

اگرچه گابری گارسیا، سرمربی تیم، چنین عقیده‌ای ندارد: «هدف ما این است که با امتیازات کامل مرحله گروهی را به پایان ببریم. همچنین سلتیک کار را برای ما سخت خواهد کرد، چرا که آن‌ها همچنان برای صعود می‌جنگند».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: نکات کلیدی از دیدار بارسا و سلتیک
به امید یه برد پر گللللللللل


چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۰)
 
Heavenly.Girl
پاسخ به: نکات کلیدی از دیدار بارسا و سلتیک
ایشالله می بریم


چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۶:۲۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۳۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!