به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سلتیک vs بارساپیش بازی
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۸:۰۱) (۴۶۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


کاتالان‌ها به اسکاتلند رفته‌اند تا چهارشنبه شبِ سرد گلاسکو، در دور پنجم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا با سلتیک دیدار کنند و با کسب پیروزی، صعود خود به دور بعد را قطعی سازند. هر آنچه باید در مورد این دیدار بدانید، اینجاست!


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بارسای صدرنشین در حالی به اسکاتلند رفته است تا در هوای سرد گلاسکو در سلتیک پارک با تیم همیشه میزبانِ این ورزشگاه دیدار کند، که تنها یک هدف در ذهن دارد: پیروزی و قطعی شدن حضورش در دور بعدی لیگ قهرمانان اروپا.

در حالی که سناریوهای مختلفی ممکن است اتفاق بیفتند، بارسا با اطمینان کنترل گروه را به دست گرفته و با کسب یک پیروزی، فارغ از هر نتیجه‌ای که در دیگر دیدار گروه C میان مونشن گلادباخ و منچستر سیتی، در جمع شانزده تیم برتر اروپا حضور خواهد یافت. اگرچه، با شکست سیتی، یک پیروزی صدرنشینی بارسا در گروه C را قطعی می‌کند.

اخبار دو تیم

در میان تمام اخبار موجود برای تیم، دو خبر اهمیت بسیار بیشتری داشتند و دلگرمی بسیار زیادی برای سرمربی تیم، لوییز انریکه بودند: بازگشت لیونل مسی و لوییز سوارز به ترکیب، پس از یک بازی غیبت. مسی (بیماری ویروسی) و سوارز (محرومیت) غیبت بسیار واضحی در تساوی بدون گل مقابل مالاگا در نیوکمپ داشتند، اما با حضور دوباره آن‌ها، موتور گلزنی تیم قدرت بسیار بالایی خواهد داشت.

لیست بیست نفره تیم برای این سفر دیروز اعلام شد و بازیکنان آخرین تمرین خود پیش از دیدار را شب گذشته در ورزشگاه سلتیک پارک، که فردا میزبان بازی خواهد بود، انجام دادند.

در سلتیک، مهاجم این تیم، لی گریفیث، به دلیل مصدومیت همسترینگ این دیدار را از دست خواهد داد؛ اما برندون راجرز، سرمربی سلتیک، در مورد حضور یا عدم حضور کلو توره باتجربه، که او هم مصدوم است، صحبتی به میان نیاورد.

نقطه نظر مربیان

راجرز، که همچنان به دنبال کسب نخستین پیروزی خود به عنوان سرمربی سلتیک در لیگ قهرمانان است، به تجلیل از بارسا و مثلث خط حمله معروفش پرداخت، اما اظهار امیدواری کرد که دیدار چهارشنبه شب نتیجه‌ای متفاوت، و حتی غیر قابل انتظار در پی داشته باشد.

او گفت: «آن‌ها یک تیم در سطح جهانی هستند که به جرأت بهترین مثلث خط حمله‌ای که تا به حال برای بارسا بازی کرده‌اند را در اختیار دارند. اما من امیدوارم که این دیدار شاهد نمایش متفاوتی از ما باشد. وقتی مقابل چنین تیمی بازی می‌کنید، باید کمی هم خوش شانس باشید و وقتی موقعیت برای‌تان ایجاد شد، آن را از دست ندهید».

لوییز انریکه نیز دیشب در کنفرانس خبری شرکت کرد، و گفت: «بازی بسیار خاصی خواهد بود، چرا که آن‌ها باشگاه بزرگی هستند. این دیدار هیچ شباهتی به دیدار دور رفت نخواهد داشت».

فرم دو تیم

پس از اینکه بارسا در سه بازی نخست خود در دور گروهی، هر سه حریف خود را با قدرت شکست داد، نهایتاً در دیدار مقابل سیتی، که آن را هم با شروعی تقریباً بی‌نقص همراه کرده بود، نوار پیروزی‌های خود را قطع شده دید. بنابراین دیدار مقابل سلتیک، فرصتی است برای آبی و اناری‌ها تا به روند پیروزی‌های خود بازگردند و در جمع 16 تیم برتر حضور پیدا کنند.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

اما اسکاتلندی‌ها تنها باید به فکر پیروزی بر بارسا باشند، چرا که هر نتیجه‌ای غیر از این، رویای صعود به دور بعد را، برای آن‌ها که به لحظه تعداد پیروزی (0)، تعداد امتیاز (2) و تفاضل گل (-9)، قعرنشین هستند، ناممکن خواهد کرد.

تاریخچه

در 9 بازی اخیر دو تیم در لیگ قهرمانان اروپا، سهم بارسا 7 پیروزی، یک تساوی و یک شکست بوده است... نیمار در سه بازی لیگ قهرمانان مقابل این تیم، چهار گل به ثمر رسانده و پنج پاس گل به نام خود ثبت کرده است... دو تیم در دیدار رفت در نیوکمپ به مصاف هم رفتند، که آن دیدار با هت تریک مسی، با پیروزی 7-0 بارسا همراه شد.

پخش زنده

این دیدار رأس ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه سلتیک پارک شهر گلاسکو آغاز می‌شود و شما می‌توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتیک vs بارسا
انشاالله بدون شک با اختلاف بالا خواهیم برد. به امید هتریک درگل و پاس گل لئو.


چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۳۵)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: پیش بازی؛ سلتیک vs بارسا
نقل قول
این دیدار رأس ساعت 23:15 به وقت ایران در ورزشگاه سلتیک پارک شهر گلاسکو آغاز می شود و شما می توانید آن را به طور مستقیم از شبکه ورزش سیما تماشا کنید.

باز هم سیانکی عایا ؟!


چهارشنبه، ۳ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۲۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۹ کاربر آنلاین است. (۳۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۹

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!