به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

مسی vs رونالدو؛ کدام یک زودتر به رکورد 100 گل زده در لیگ قهرمانان اروپا می‌رسد؟آمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۱۱) (۱,۰۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت گل
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir

آنچه پیش از آغاز فصل 2016/17 لیگ قهرمانان اروپا، پیش بینی می‌شد این بود که کریستیانو رونالدو، زود‌تر از لئو به رکورد 100 گل زده در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، اما ظاهراً قرار است ماجرا بر خلاف شواهد رغم بخورد. اکنون مسی نیز، مانند حریف پرتغالی خود، شانس زیادی برای رسیدن به این رکورد دارد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

حدوداً 2 سال پیش بود که مسی، با زدن 71 امین گل اروپایی خود، به رکورد رائول گونزالس رسید و رونالدو را پشت سر گذاشت. اما در فصل گذشته، این مرد پرتغالی، با زدن 16 گل با پیراهن رئال مادرید، قهرمان دوره قبل لیگ قهرمانان، از مرد شماره یک جهان فوتبال پیشی گرفت.

به تعریفی دیگر، رونالدو در فصل گذشته، تعداد گل‌های زده خود در لیگ قهرمانان را به عدد 93 رساند و با 10 گل اختلاف نسبت به مسی (83 گل) جام قهرمانی را بالای سر برد. اما در این فصل شرایط کاملا عوض شده است؛ مسی طی 4 بازی 9 گل به ثمر رسانده است و رونالدو طی 5 بازی، تنها دو گل! این یعنی اکنون رکورد گل‌های زده مسی در چمپیونز لیگ 92 و رونالدو 95 تاست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران


بی تردید عامل اصلی صعود زود هنگام کاتالان‌ها به دور بعدی رقابت‌ها، بازیکن شماره 10 آنهاست؛ این بازیکن آرژانتینی روند گلزنی‌های اروپایی این فصل خود را با هت تریک در پیروزی 7 بر 0 مقابل سلتیک آغاز کرد. او در دیدار با سیتیزن‌ها در نیوکمپ نیز هت تریک کرد و سپس در مصاف اتحاد، که اگر چه با پیروزی تیم میزبان همراه بود، اما یک گل دیگر به این تیم زد. دابل مسی در بازی برگشت مقابل سلتیک، مجموع گل‌های زده او را به عدد 92 گل رساند تا تنها 3 پله برای جبران عقب ماندگی فصل گذشته‌اش نسبت به رونالدو، فاصله داشته باشد.

اگر این کاپیتان ملی‌پوش بتواند در آخرین بازی مرحله گروهی این رقابت‌ها، که در تاریخ 16 آذر مقابل مونشن گلادباخ برگزار خواهد شد، هت تریک کند، از رکورد 11 گل زده در مرحله گروهی کریستیانو رونالدو - که در فصل گذشته آن را ثبت کرد - نیز خواهد گذشت.

در صورت به وقوع پیوستن این رویداد، لئو واقعا شایسته تحسین و تقدیر خواهد بود، زیرا او در دومین بازی مرحله گروهی، که مقابل مونشن گلادباخ برگزار شد، به علت مصدومیت حضور نداشت. این یعنی شکستن رکورد رونالدو، با یک بازی کمتر!
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
messi-.10
پاسخ به: مسی vs رونالدو؛ کدام یک زودتر به رکورد 100 گل زده در لیگ قهرمانان اروپا می رسد؟
مسی توانایی بالایی داره و رد میشه
چطور میشه شکلک گذاشت در پیام ها؟


جمعه، ۵ آذر ۱۳۹۵ (۸:۱۰)
 
toraj
پاسخ به: مسی vs رونالدو؛ کدام یک زودتر به رکورد 100 گل زده در لیگ قهرمانان اروپا می رسد؟
به امید کسب توپ طلای ششم و کسب عنوان بهترین بازیکن انتخابی فیفا و جایزه پوشکاش. به خدا این شامپوفروش رقاص در حدی نیست که با مسی مقایسه بشه. علی دایی تو دوران بازیگریش خیلی بهتر از این آدم بود چه از لحاظ گل زنی و چه از لحاظ پاس گل و از همه مهمتر زدن گلهای حساس. مسی که دیگه جای خود داره و در تاریخ فوتبال بی نظیره!!


پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۵۷)
 
Sidarta
پاسخ به: مسی vs رونالدو؛ کدام یک زودتر به رکورد 100 گل زده در لیگ قهرمان...
نقل قول
آنچه پیش از آغاز فصل 2016/17 لیگ قهرمانان اروپا، پیش بینی می شد این بود که کریستیانو رونالدو، زود تر از لئو به رکورد 100 گل زده در لیگ قهرمانان اروپا دست یابد، اما ظاهراً قرار است ماجرا بر خلاف شواهد رغم بخورد. اکنون مسی نیز، مانند حریف پرتغالی خود، شانس زیادی برای رسیدن به این رکورد دارد.



پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۲۲)
 
Blaugrana.Mary
پاسخ به: مسی vs رونالدو؛ کدام یک زودتر به رکورد 100 گل زده در لیگ قهرمان...
رونالدو هنوز تو کف هت تریکش جلو اتلتیکو ه تا اطلاع ثانوی محو ه


پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۲۰)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۳۰ کاربر آنلاین است. (۲۰ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۳۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!