به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بایرن مونیخ و بایر لورکوزن، حریفان احتمالی بارسا در مرحله بعدی لیگ قهرمانانلیگ قهرمانان
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۱۸:۱۴) (۹۰۶ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


در این خبر علاوه بر بررسی حریفانی که ممکن است در دور بعدی این رقابت‌ها میهمان نیوکمپ باشند، نکات حائز اهمیتی که از دیدار چهارشنبه شب مقابل سلتیک آموختیم را نیز لیست خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

آبی و اناری پوشان با پیروزی 2-0 مقابل سلتیک، برای 13 امین فصل متوالی، صعود خود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را تضمین کردند. آنها این کار را به عنوان تیم نخست گروه C انجام دادند.

از طرفی لستر سیتی، اتلتیکو مادرید و موناکو نیز از تیم‌هایی هستند که همچون بارسا به عنوان صدرنشین جدول رده‌بندی گروه خود، صعود زودهنگام خود را حتمی کرده‌اند. در نتیجه این سه تیم در قرعه کشی مرحله بعدی با بارسلونا، در یک سید قرار خواهند گرفت و حریف بعدی این کاتالان‌ها نخواهند شد.

همچنین منچستر سیتی، بایرن مونیخ و بایر لورکوزن تیم‌هایی هستند که به عنوان تیم دوم گروه، حضور خود در مرحله یک هشتم نهایی را مسجل کرده‌اند. با این تفاسیر و با توجه به اینکه بارسلونا نمی‌تواند با منچسترسیتی (که هم گروهش است) و سایر تیم‌های لالیگایی که از رده دوم جدول گروه خود پا به این مرحله خواهند گذاشت، بازی کند، سفر این تیم به آلمان در دور بعدی رقابت‌ها از احتمال بالایی برخوردار است.

هر یک از تیم‌های بوروسیا دورتموند، رئال مادرید، آرسنال، پاری سنت ژرمن و یوونتوس هم در صورت صعود به عنوان تیم دوم گروه خود، شانس رویارویی با بارسا را در پیش دارند. سایر حریفانی که احتمال دارد با ارتش لوئیز انریکه مواجه شوند، ناپولی، بنفیکا، بشیکتاش، پورتو، کپنهاگ و لیون هستند که همچنان منتظر نتیجه روز پایانی دور گروهی می‌باشند. در ادامه آمار و وقایع مصاف اسکاتلند را زیر ذره بین قرار می‌دهیم.

گل اول مسی در این بازی، علاوه بر اینکه صدمین گل او با پیراهن بارسا در رقابت‌های بین المللی بود، چهارصدمین گل تیم، در دوران مربیگری لوئیز انریکه نیز بود.

ایوان راکیتیچ و نیمار، هر دو در این بازی کارت زرد دریافت کردند و بدین ترتیب، آخرین بازی مرحله گروهی را - که در نیوکمپ و برابر مونشن گلادباخ برگزار خواهد شد - از دست خواهند داد.

لئو مسی در فصل جاری، 18 بار برای بارسا به میدان رفته و 15 گل نیز به ثمر رسانده است. او شب گذشته با ارسال 59 پاس صحیح، عملکرد مطلوبی را به نمایش گذاشت.

سرجیو بوسکتس، 10 بار از بازیکنان سلتیک توپ ربایی کرد؛ بیش از هر بازیکن دیگر حاضر در زمین.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

لیونل مسی، در این فصل از رقابت‌های لیگ قهرمانان، مجموعا 10 بار در چارچوب شوت زنی کرده که 9 تای آنها به گل تبدیل شدند؛ رکوردی باورنکردنی اما حقیقی! او تا اینجا، برترین گل این رقابت‌ها محسوب می‌شود. ستاره آرژانتینی به دلیل عملکرد بی‌نقص خود در اسکاتلند، به عنوان بهترین بازیکن هفته یوفا نیز انتخاب شد.

تا پیش از این بازی و تعویض نیمار با آردا توران در دقیقه 77‌ام، ستاره برزیلی در 14 بازی پیاپی، تمام 90 دقیقه را به طور کامل در زمین حضور داشت. با حساب در حال حاضر ماسکرانو که در 8 بازی متوالی، 90 دقیقه کامل را در زمین حضور داشته است، در این امر نسبت به سایر آبی و اناری پوشان پیشتاز است.

چهارشنبه شب مارلون سانتوس، به یازدهمین بازیکنی تبدیل شد که در دوران مربیگری لوئیز انریکه، برای اولین بار پیراهن تیم اصلی بارسلونا را بر تن کرد. این مدافع مرکزی برزیلی در دقیقه 72 جایگزین پیکه شد و اعتماد لوئیز انریکه را بی‌پاسخ نگذاشت.

پاس چیپ و دیدنی نیمار که گل اول مسی را پایه‌گذاری و جایگاه خود او در صدر جدول برترین پاسورهای لیگ قهرمانان را مستحکم‌تر کرد، هفتمین پاس گل این مهاجم برزیلی در فصل 2016/17 رقابت‌ها بود.

بارسا شب گذشته علاوه بر دریافت 3 امتیاز بازی، رکورد 48 پیروزی خارج از خانه در لیگ قهرمانان را ثبت نمود و از این حیث در تاریخ این رقابت‌ها ماندگار شد (کسب بیشترین پیروزی غیر خانگی نسبت به سایر شرکت کنندگان). این برد همچنین، 18امین برد کاتالان‌ها در بازی‌های مرحله گروهی رقابت‌ها بود - نظیر این رکورد نیز تاکنون ثبت نشده است.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Sidarta
پاسخ به: بایرن مونیخ و بایر لورکوزن، حریفان احتمالی بارسا در مرحله ب...
نقل قول
سرجیو بوسکتس، 10 بار از بازیکنان سلتیک توپ ربایی کرد؛ بیش از هر بازیکن دیگر حاضر در زمین.

شایعه ست
تکذیب میکنم !!!!


پنج‌شنبه، ۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۱۹)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۴۳ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!