به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

بازگشت کاپیتان در روز غیبت ویدال و آردا؛ تمرینات بارسا از سر گرفته شدتمرینات
فرستنده امین سبحانی در تاريخ جمعه، ۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۳۰) (۵۴۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


آبی و اناری‌ها تمرینات خود در سیوتات اسپورتیوا را از سر گرفته‌اند تا مهیای دیدار برابر رئال سوسیداد شوند؛ از سویی، الکس ویدال با کسب اجازه از سوی باشگاه، در تمرین امروز کاتالانها شرکت نکرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازیکنان تیم اول، امروز در حالی در کمپ تمرینی سیوتات اسپورتیوا به تمرین پرداختند که در اندیشه سفر به آنوئتا و مصاف با سوسیداد هستند. لوئیز انریکه در این جلسه حضور داشت و نظاره گر عملکرد شاگردانش بود؛ او نکات مهمی را درست پیش از این دیدار - که اغلب برای بارسا همراه با دردسر بوده است - به آنها گوشزد کرد.

بی شک خبر خوب در اردوی کاتالانها، بازگشت کاپیتان، آندرس اینیستا به تمرینات می‌باشد. او امروز در کنار سایر اعضای تیم تمرین کرد. از سویی الکس ویدال برای رسیدگی به امور شخصی، در این جلسه حاضر نشد و آردا توران نیز به دلیل بیماری، این جلسه را از دست داد.

چندین بازیکن از بارسا ب به نام‌های مارلون سانتوس - که اواسط هفته، نخستین بازی خود در ترکیب تیم اول را تجربه کرد - پایک، مویزس، موجیکا و آلنا نیز در کنار سایر اعضای تیم اصلی به تمرین پرداختند.

به علاوه ساموئل اومتیتی، همچنان به تمرینات اختصاصی خود برای بهبودی از مصدومیتی که در وقفه ملی به آن دچار شد، ادامه می‌دهد.

لازم به ذکر است بازیکنان شنبه نیز به تمرینات خود ادامه می‌دهند و روز یکشنبه به سن سباستین سفر خواهند کرد. شما می‌توانید برنامه کامل آبی و اناری‌ها در هفته جاری را در اینجا مشاهده کنید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: بازگشت کاپیتان در روز غیبت ویدال و آردا؛ تمرینات بارسا از سر گرفته شد
کاپیتان اینیستا خوش اومدی. امیداوارم همشه سلامت باشی مهندس میانه میدان.


جمعه، ۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۷)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۶۰ کاربر آنلاین است. (۱۶ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۶۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!