به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

استیون جرارد: مسی در آینده هم بهترین بازیکن تاریخ خواهد ماند!مصاحبه
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ جمعه، ۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۲۱) (۷۱۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: Squawka
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


استیون جرارد، اسطوره باشگاه لیورپول، در گفتگویی اظهار داشت که لیونل مسی بهترین بازیکنی است که تا به حال پا به زمین فوتبال گذاشته، و این مسئله در آینده هم تغییری نخواهد کرد! مصاحبه او در این مورد را در این خبر بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

مرد آرژانتینی در حال حاضر به ترتیب با 8 و 9 گل، در رتبه نخست جدول گلزنان لالیگا و لیگ قهرمانان قرار دارد. اما استیون جرارد، در گفتگو با BT Sport، لیونل مسی را به عنوان بهترین بازیکن تاریخ فوتبال برگزید. جرارد گفت: «او فوتبالیست خارق العاده‌ای است. بهترین بازیکنی که تا به حال وجود داشته است و در آینده هم او بهترین بازیکن تاریخ خواهد بود. تماشای بازی او، یک افتخار و لذتِ محض است».

این صحبت‌های جرارد، پس از این بود که لئو مسی در هر دو نیمه دیدار مقابل سلتیک در اسکاتلند، یک گل به ثمر رساند و تیمش را با کسب این پیروزی، به عنوان تیم نخست گروه به دور بعدی رقابت‌ها فرستاد.

در طول دوران ورزشی شکوهمند و بی‌نظیرش، لئو مسی به قهرمانی در چهار لیگ قهرمانان اروپا و هشت لالیگا دست یافته است و به عنوان بهترین گلزن تاریخ باشگاه بارسلونا، تیم ملی آرژانتین و رقابت‌های لالیگا، شناخته می‌شود.

او همچنین به همراه تیم ملی کشورش به سه فینال کوپا آمریکا راه یافت و در جام جهانی 2014 برزیل، تورنومنتی که در آن او به عنوان بهترین بازیکن انتخاب شد، به همراه آرژانتین به فینال رسید که در نهایت در وقت‌های اضافه مغلوب آلمان‌ها شد.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Blaugrana.Mary
پاسخ به: استیون جرارد: مسی در آینده هم بهترین بازیکن تاریخ خواهد ماند...
پادشاه فوتبال


جمعه، ۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۵)
 
toraj
پاسخ به: استیون جرارد: مسی در آینده هم بهترین بازیکن تاریخ خواهد ماند!
بدون شک مسی بازیکنی فراتر از همه بازیکنای تاریخ فوتباله و از لحاظ فوتبالی فقط با مارادونا قابل مقایسه است. اما از نظر رسانه های زردی مثل ورزش 3 و شرکت های تبلیغاتی یه رقاص با زدن دو گل به لتونی، 4 گل به آندورا، 11 گل به مالمو و شاختار، 3 گل به وولفسبورگ (تیمهای درجه 5 اروپا و البته اونم دروازه خالی و پنالتی خخخخخ) میدرخشه و صرفا به خاطر قدم زدن در فینال CL و جیغ و داد در کنار زمین تو فینال یورو مستحق توپ طلاست!!!! مضحک ترین منطقی که فقط از آدمهای بیسواد و البته منفعت طلب میشه انتظار داشت.


جمعه، ۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۹:۰۲)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۶ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!