به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

احتمال غیبت توران و پیکه در مصاف آنوئتااخبار بارسا
فرستنده سید سجاد زرگرنتاج در تاريخ شنبه، ۶ آذر ۱۳۹۵ (۱۱:۰۱) (۵۹۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: اسپورت
مترجم: سید سجاد زرگرنتاج / FCBarcelona.ir


هافبک ترک تبار به دلیل بیماری و جرارد پیکه به دلیل مصدومیت جزئی، در تمرین دیروز تیم شرکت نکردند و حضور هر دو بازیکن در دیدار حساس مقابل سوسیداد، در هاله‌ای ابهام قرار دارد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

جرارد پیکه در دیدار مقابل مالاگا از ناحیه مچ پا دچار مصدومیت جزئی شد و حتی در جلسه تمرینی پیش از دیدار مقابل سلتیک در اسکاتلند، حضور نیافت؛ اما این مسئله باعث نشد که او در ترکیب اصلی تیم در سلتیک پارک، که با پیروزی 0-2 بارسا همراه بود، قرار نگیرد. با این وجود، او در دقیقه 72 جای خود را به مارلون سانتوس داد. او حالا تمرین روز جمعه تیم را از دست داده و این می‌تواند یک هشدار جدی، در فاصله یک هفته تا ال کلاسیکو باشد.

بازیکنان بارسا امروز - شنبه - یک جلسه تمرینی دیگر برگزار خواهند کرد و پس از آن مشخص خواهد شد که آیا انریکه پیکه را در لیست تیم برای سفر به سن سباستین قرار خواهد داد یا خیر. در صورتی که او در لیست تیم حاضر باشد، باید دید که او از ابتدا در ترکیب قرار می‌گیرد یا انریکه می‌خواهد او را برای دیدار ال کلاسیکو (13 آذر) آماده نگه دارد.

آردا توران نیز، به دلیل بیماری و تب، تمرین روز جمعه تیم را از دست داده است. باشگاه در بیانیه‌ای اعلام کرد که دلیل عدم حضور او در این تمرین تب بوده و حضور او در دیدار برابر سوسیداد، هنوز غیر قطعی است.

باید در نظر داشت که توران مقابل مالاگا 90 دقیقه حضور یافت و در برابر سلتیک، در 12 دقیقه پایانی جایگزین راکیتیچ شد. با توجه به اینکه گومز نیز 90 دقیقه مقابل سلتیک در زمین بود، به نظر می‌رسد دنیس سوارز و رافینیا گزینه‌های اصلی برای جایگزینی اینیستای مصدوم در آنوئتای نفرین شده باشند.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۸۴ کاربر آنلاین است. (۳ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۸۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!