به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

پیش بازی؛ سوسیداد vs بارساپیش بازی
فرستنده امین سبحانی در تاريخ یکشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۲۰) (۵۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: امین سبحانی / FCBarcelona.ir


شاگردان لوئیز انریکه در حالی امشب یکی از سخت‌ترین نبردهای خارج از خانه فصل خود را در آنوئتا برگزار می‌کنند که در اندیشه کسب پیروزی و عقب نماندن از کورس بالای جدول می‌باشند.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پس از تساوی هفته قبل مقابل مالاگا، آبی و اناری‌ها به دنبال کاهش اختلاف امتیازات با رئال مادرید صدرنشین می‌باشند؛ تیمی که با پیروزی 2-1 روز گذشته برابر اسپورتینگ خیخون، خط و نشانی جدی برای بارسا در آستانه ال کلاسیکوی سانتیاگو برنابئو کشیده است. اما چالش سفر به سن سباستین به همین سادگی نیست و رئال سوسیداد را می‌توان یکی از آماده‌ترین تیم‌های حال حاضر لالیگا دانست. آنوئتا نیز ورزشگاهی است که بارسا طی فصول گذشته، همواره آماری بسیار بد را در آنجا از خود بر جای گذاشته است.

اخبار دو تیم

جرارد پیکه، همچنان از ناحیه پا احساس ناراحتی می‌کند، اما چندان جدی نیست و مانعی برای حضور این بازیکن در زمین محسوب نمی‌شود. آردا توران، به دلیل بیماری از ترکیب کاتالانها خارج شده است. همچنین آندرس اینیستا، ساموئل اومتیتی و جرمی متیو به دلیل مصدومیت قادر به همراهی بارسا در این دیدار نیستند و به جای آنها، مارلون سانتوس و کارلس آلنا از بارسا ب به ایالت باسک سفر کرده‌اند.

ترکیب کامل بارسا برای این دیدار از این قرار است: تراشتگن، سیلسن، پیکه، راکیتیچ، بوسکتس، دنیس، سوارز، مسی، نیمار، رافینیا، ماسکرانو، آلکاسر، آلبا، دینیه، روبرتو، گومز، آلنا، مارلون.

در آن سو، رئال سوسیداد سه هافبک خود شامل روبن پاردو، گازتاناگا و برگارا را برای این دیدار در اختیار ندارد.

نقطه نظرات مربیان

لوئیز انریکه روز گذشته در کنفرانس مطبوعاتی پیش از مصاف با سوسیداد، از عدم توجه به نتایج قبلی به دست آماده در آنوئتا خبر داد: «علاقه چندانی به گذشته ندارم. هیچ یک از آن نتایج، تاثیری در دیدار فردا (امشب) ندارند». سرمربی بارسا همچنین در خصوص دیدار آینده بارسا در زمین رئال مادرید نیز گفت: «بازی در سن سباستین و ال کلاسیکو، هر دو تنها حاوی سه امتیاز هستند!».

انریکه در ادامه به صحبت درباره اوزه بیو - سرمربی سوسیداد - که همانند لوچو زمانی مربی بارسا ب و سلتا بوده است، پرداخت و به نادیده گرفتن نتایج گذشته اشاره کرد: «او مربی سطح بالایی است که در پلن بازی‌اش اندیشه‌های هجومی زیادی وجود دارد. برابر یک تیم بزرگ با بازیکنانی خوب قرار خواهیم گرفت».

نکات مهم

بارسا در این فصل، بیشترین امتیازات خود را در دیدارهای خارج از خانه کسب کرده و در تمام این دیدارها به جز مصاف با سلتا، برنده بوده است. اما از دست دادن دو امتیاز ارزشمند در نیوکمپ، به قیمت افزایش فاصله امتیازات میان کاتالانها و صدر جدول به عدد 7 تمام شد.


رئال سوسیداد اما روی نوار پیروزی قرار دارد و با عملکردی فوق‌العاده، چهار دیدار پیاپی خود را با موفقیت پشت سر گذاشته است. این تیم 10 گل را وارد دروازه تیم‌هایی چون آلاوز، لگانس، اتلتیکو مادرید و اسپورتینگ خیخون کرده و تنها یک بار دروازه خود را باز شده دیده است. آنها در جایگاه پنجم جدول رده‌بندی قرار دارند - بدون در نظر گرفتن دیدارهای امشب - و با تفاضل گل کمتر نسبت به ویارئال، پشت سر این تیم قرار گرفته‌اند.

تاریخچه

به جرات می‌توان عملکرد بارسا در آنوئتا طی فصول اخیر را اسفناک توصیف کرد! چهار باخت پشت سر هم و ناتوانی در کسب حتی یک پیروزی در شش بازی اخیر، خود گواه این مسئله است. آخرین پیروزی آنها در این ورزشگاه، به سال 2007 برمی گردد که در آن زمان، سوسیداد در لیگ دسته دوم اسپانیا توپ می‌زد. شاید باورش کمی سخت باشد، اما حتی بازیکنی چون لیونل مسی هم در سن سباستین با مشکل مواجه شده است. تنها رکورد مسی، 2 گل در هفت مصاف اخیر با این حریف می‌باشد؛ اما فراموش نکنید که رکوردها شکسته خواهند شد. پس بیایید خوش بین باشیم! بارسا، در آستانه یک پیروزی شیرین در آنوئتا قرار دارد ...
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
The.Hundredth.One
پاسخ به: پیش بازی؛ سوسیداد vs بارسا
نقل قول
به جرات می توان عملکرد بارسا در آنوئتا طی فصول اخیر را اسفناک توصیف کرد! چهار باخت پشت سر هم و ناتوانی در کسب حتی یک پیروزی در شش بازی اخیر، خود گواه این مسئله است. آخرین پیروزی آنها در این ورزشگاه، به سال 2007 برمی گردد که در آن زمان، سوسیداد در لیگ دسته دوم اسپانیا توپ می زد. شاید باورش کمی سخت باشد، اما حتی بازیکنی چون لیونل مسی هم در سن سباستین با مشکل مواجه شده است. تنها رکورد مسی، 2 گل در هفت مصاف اخیر با این حریف می باشد؛ اما فراموش نکنید که رکوردها شکسته خواهند شد. پس بیایید خوش بین باشیم! بارسا، در آستانه یک پیروزی شیرین در آنوئتا قرار دارد ...


این قسمتش واقعا قشنگ بود
به امید پیروزی


یکشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۵ (۲۲:۱۱)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: پیش بازی؛ سوسیداد vs بارسا
به امید یه برد روحیه بخش و شکستن این طلسم لعنتی!


یکشنبه، ۷ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۳۳)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۰۰ کاربر آنلاین است. (۱۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۰۰

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!