به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

کدام بازیکنان باید برای عملکرد حقارت آمیز در آنوئتا سرزنش شوند؟!آنالیز فنی
فرستنده فاطمه ایران پور در تاريخ چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۱۶) (۹۶۱ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: مارکا
مترجم: فاطمه ایران پور / FCBarcelona.ir


استادیوم آنوئتا و دیدار مقابل رئال سوسیداد؛ بار دیگر شاهد عملکرد قابل سرزنش تیم بارسلونا بودیم و تعدادی از بازیکنان تیم مشخصا باید برای متحمل شدن این شکست، ملامت شوند. در این مقاله به معرفی تعدادی از بازیکنان کلیدی که در مواقع نیاز به تیم یاری نمی‌رسانند، خواهیم پرداخت.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

بازدید از سن سباستین برای هفتمین فصل پیاپی به کابوسی برای آبی و اناری‌ها تبدیل شد. ورود کاتالان‌ها در روز یکشنبه به زمین مسابقه، با افزایش دو امتیازی فاصله این تیم با رئال مادرید و رسیدن به عدد شش همراه بود. اما نکته‌ای که از این فاصله امتیازی مهم‌تر است این است که هواداران تصور می‌کنند که تیم ثبات و موقعیت خود را از دست داده است.

لوئیز سوارز

مهاجم اروگوئه‌ای شب بدی را در آنوئتا پشت سرگذاشت. او اصلا نتوانست ناواس و مارتینز را که مامور مهار او بودند، جا بگذارد و تنها یک بار رولی را با تنها شوتی که بارسلونا در نیمه اول بسیار ضعیف خود، روانه دروازه حریف کرد، وادار به واکنش نمود. در نیمه دوم، درست در لحظاتی که کاتالان‌ها نیاز به واکنش داشتند، سوارز نتوانست دردسری برای آنها ایجاد کند. او دفعات زیادی در آفساید قرار گرفت و هنگامی که به حضور او نیاز بود، اصلا نتوانست خود را در روند بازی درگیر کند. اگرچه او تاکنون موفق به زدن هشت گل نه چندان با اهمیت در لالیگا شده است، اما آنها به اندازه سال گذشته سرنوشت ساز نبوده‌اند.

ایوان راکیتیچ

هافبک کروات تیم اکنون دوران بدی را سپری می‌کند. او در مقابل حریفانی که پرسینگ شدید را در دستور کار دارند، با دشواری‌های بیشتری مواجه می‌شود و بیشتر رنج می‌برد. او برای پیدا کردن راه حل برای کمک کردن به لیونل مسی در تقلا است و هنگامی که تیم‌های حریف ضد حمله می‌زنند، او دوندگی زیادی داشته است و بنابراین در یاری رساندن به سرجی روبرتو باز می‌ماند. او دیگر حرکات ناگهانی انجام نمی‌دهد و درصد پاس صحیحش در نزدیکی محوطه جریمه، بسیار کم شده است. در سن سباستین، لوئیز انریکه دنیس سوارز را جایگزین او کرد که دلیل آن مشخص نیست.

کانون هواداران بارسلونا در ایران

آندره گومز

مرد پرتغالی از اولین ماه‌های حضورش در بارسلونا لذت نمی‌برد. اگرچه او فرصت این را داشته است که نشان دهد چقدر خوب است - مخصوصا در زمان مصدومیت آندرس اینیستا - او نتوانسته از از این مزایا بهره‌ای ببرد. بهترین بازی او در باخت 3-1 به منچسترسیتی بود. گومز دارای کیفیت فردی بالا و فیزیک بدنی خوبی است، اما او با فشار زیادی دست و پنجه نرم می‌کند و با بوسکتس هماهنگی لازم را ندارد و MSN هنوز موقعیت او را در زمین درک نمی‌کنند. اگرچه این بازیکن در سن 23 سالگی، هنوز جای پیشرفت دارد.

سرجیو بوسکتس

سرجیو بوسکتس بار دیگر ثابت کرد که فصل را خوب آغاز نکرده است. لحظات بد او نشانه بیماری در کل تیم است. اگر بازیکنان فاصله بین خط هافبک و خط حمله را بیش از حد افزایش دهند، فضای زیادی باقی می‌ماند که بوسکتس توان پوشش دادن آن را ندارد.

هافبک کاتالانها نمی‌تواند به دلیل فیزیک بدنی‌اش دوام بیاورد و به همین دلیل است که هنگام جلو و عقب رفتن در زمین رنج می‌کشد. به همین دلیل مرکز زمین به مسیر پاس دادن تبدیل می‌شود. با این حال، سرخیو جایگزین طبیعی ندارد و لوئیز انریکه خطر دادن شانس به ایوان راکیتیچ و آندره گومز در این پست در بازی‌های مهم را به جان نمی‌خرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

ماسکرانو

برخلاف بقیه بازیکنان، مشکل او در عملکردش نیست و بازیکنان کمی به اندازه مرد آرژانتینی روحیه رقابت طلبی دارند. مشکل او می‌تواند به کمبود دقایق بازی و بنابراین استمرار آن همراه با عملکرد تیم مربوط شود. هنگامی که ساموئل اومتیتی دوباره آماده شود، تصور می‌شود که مرد فرانسوی به زوج جرارد پیکه تبدیل شود و ماسکرانو که سنی از او گذشته تا زمان مصدومیت دوباره او نیمکت نشین شود.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
toraj
پاسخ به: کدام بازیکنان باید برای عملکرد حقارت آمیز در آنوئتا سرزنش شوند؟!
مشکل اصلی بارسا پاسهای بی معنی به عقبه که باعث میشه تیم بیشتر تحت فشار قرار بگیره و تیم حریف هم راحت پرس بکنه. من نمیدونم چرا بازیکنا اصرار به دادن پاس به عقب دارن!!!!! دومین مشکل اصرار به بازی با ترکیب 4-3-3 در برابر تیمهایی مثل سوسیداده که تو هافبک جنگنده هستن!!! تو اینجور بازیا به نظرم سوارز باید بیرون باشه و تعداد هافبک ها رو زیاد بچینه.


پنج‌شنبه، ۱۱ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۰۸)
 
nima94
پاسخ به: کدام بازیکنان باید برای عملکرد حقارت آمیز در آنوئتا سرزنش ش...
از پارسال بازی با بیلبائو تیم رو این نوع پرس شروع کرد ب ضعف نشون دادن و بازی با اتلتیکو هم اوجش بود
امسال حتی وضعیت بدتر شده!!
امیدوام این مسئله رو حل کنه انریکه و لالیگای امسالو بگیره چون که واقعا امسال لالیگاو بزنیم تحقیر کامل میشه


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۲۳)
 
Lucho.The.Great
پاسخ به: کدام بازیکنان باید برای عملکرد حقارت آمیز در آنوئتا سرزنش شوند؟!
این بازی بد فقط نتیجه عملکردهای ضعیف فردیه و گرنه تاکتیک انریکه 3 ساله تو تیم جاریه و یهو یه شبه جاری یا قطع نمیشه و هرکس با کمترین درک فوتبالی اینو می دونه! تمام بازیکنانی که نام برده شد - البته گومز رو موافق نیستم - با بازی ضعیفش دارن تاکتیک و سبک بازی تیم رو مختل می کنن. بهترین راننده دنیا هم نمی تونه با چرخای پنچر ماشین رو جلو ببره!


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۴۶)
 
RoronoaZoro
پاسخ به: کدام بازیکنان باید برای عملکرد حقارت آمیز در آنوئتا سرزنش شوند؟!
فقط انریکه مقصره چون همه بازیکنا بد بودن نه یکی دو نفر


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۵۵)
 
The.Hundredth.One
پاسخ به: کدام بازیکنان باید برای عملکرد حقارت آمیز در آنوئتا سرزنش شوند؟!
مجموعه تیم بد بود؛ امیدوارم تو بازی ال کلاسیکو یک نمایش کاملا متفاوت ببینیم از بارسا


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۴۰)
 
9VECTOR9
پاسخ به: کدام بازیکنان باید برای عملکرد حقارت آمیز در آنوئتا سرزنش ش...
اصلا تیمی که انریکه اورد جلو سوسیداد به معنای واقعی هیچ برنامه ای نداشت واسه ی این بازی ... نه آنالیزی نه چیزی... سه تا پاس پشت سر هم نمیتونستن بدن .... این دیگه تقصیر بازیکنا نیست که نمیتونن از پرس شدید سوسیداد خارج شن..... وقتی مربیمون نمیدونه چطور از این پرس شدید خارج بشه چه انتظاری از بازیکنا داری..... انگار انریکه تیم رو برای تفریح اورده بود جلو سوسیداد!


چهارشنبه، ۱۰ آذر ۱۳۹۵ (۱۵:۳۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۱ کاربر آنلاین است. (۲۴ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۱

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!