به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

انریکه: بازگشت اینیستا خبر خوبی استمصاحبه
فرستنده محمدصدرا نژادی در تاريخ جمعه، ۱۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۰:۰۳) (۶۷۸ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: محمد صدرا نژادی / FCBarcelona.ir


لوئیز انریکه در کنفرانس خبری خود قبل از بازی با رئال مادرید شرکت کرد و به سوالات مختلفی پاسخ داد. در ادامه می‌توانید گزیده‌ای از مصاحبه او را بخوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

«در چنین مسابقه مهمی که در ورزشگاه خانگی ما انجام می‌شود، بسیار مهم است که بتوانیم احساسات خودمان را کنترل کنیم. این بازی برای ما بسیار حیاتی خواهد بود؛ زیرا آن‌ها رقیب مستقیم ما هستند و هدفشان نیز ما با مشترک است [قهرمانی لالیگا]. بودن در نیوکمپ یک مزیت است که ما از آن برخوردار هستیم».

«در بازی فردا آن چنان باید بی‌نقص بازی کنیم تا تیمی به خوبی رئال مادرید را شکست دهیم. مهم‌ترین خبر امروز بازگشت اینیستا می‌باشد. او کاپیتان تیم است و اگر یک نفر باشد که بتواند به ما کمک کند، قطعا خود او خواهد بود».

«برای انتخاب ترکیب تیم، گزینه‌های زیادی وجود دارد که در نهایت فقط می‌توانم یکی از آن‌ها را انتخاب کنم».

«چنین مسابقاتی تاثیر زیادی در جدول خواهد داشت؛ اما جدا از نتیجه نهایی، فکر نمی‌کنم که این بازی قهرمان را مشخص کند، ما هنوز در هفته چهاردهم هستیم. بازی فردا برای تمامی هواداران من جمله کسانی که در ورزشگاه ما را تشویق می‌کنند ویژه خواهد بود؛ چون ما می‌خواهیم با ارائه یک بازی خوب آن‌ها را راضی کنیم».

«انتظار دارم که رئال مانند همیشه بازی کند. آن‌ها ثابت کرده‌اند که برای برد نیازی به نگه داشتن توپ ندارند. حمله‌های سریع آن‌ها با پاس‌های تک ضرب در محوطه جریمه بسیار خطرناک خواهد بود».


«ما تلاش خواهیم کرد تا کنترل توپ را به دست بیاوریم تا بتوانیم موقعیت‌های گل بیش تری را ایجاد کنیم. این که می‌بینم بازیکنان در تمرینات بسیار تلاش می‌کنند، مرا خوشحال می‌کند. من از تلاش آن‌ها بسیار لذت می‌برم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: انریکه: بازگشت اینیستا خبر خوبی است
به امید خدا اگر بازیکنامون انقدر اشتباه نکنن راحت این بادکنک رو خالی می کنیم!


جمعه، ۱۲ آذر ۱۳۹۵ (۲۱:۲۶)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۷۶ کاربر آنلاین است. (۱۹ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۷۶

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!