به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

آخرین ال کلاسیکوی 2016؛ به روایت اعداد و ارقامآمار و ارقام
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۰۰) (۶۴۳ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


شاید تصور کنید که در هر ال کلاسیکویی، مهم‌ترین چیز برای بارسلونا و رئال مادرید، گل‌ها هستند؛ اما در تمامی مصاف‌های این دو تیم، آمار و وقایع بسیار مهمی ثبت می‌شوند که دانستن آنها خالی از لطف نیست. در این خبر، همه اعداد و ارقامی که در ال کلاسیکوی شنبه شب به ثبت رسیدند را بررسی خواهیم کرد.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

پاس گلی که نیمار روی ضربه ایستگاهی، برای لوئیز سوارز فرستاد تا او با ضربه سر خود، آن را به گل تبدیل کند، سیزدهمین پاس گل مرد برزیلی در این فصل از رقابت‌ها بود؛ که 7 تای آنها در لالیگا و 6 تای آنها نیز در لیگ قهرمانان اروپا ارسال شده است.

همچنین این پاس گل، سومین پاس گلی بود که نیمار در تقابل با رئال مادرید ارسال می‌کرد. اولین آنها در فصل 2013/14 برای الکسیس سانچز و دومین آنها، پاس پشت پایی بود که در ال کلاسیکوی فصل گذشته برای آدرس اینیستا ارسال کرد و پیروزی 4-0 در برنابئو را رقم زد.

متاسفانه نیمار در این بازی پنجمین کارت زرد خود در این رقابت‌ها را دریافت کرد و این بدان معناست که او بازی لالیگایی بعدی بارسا، مقابل اوساسونا را از دست خواهد داد.

از زمانی که نیمار و سوارز به باشگاه پیوستند، شرایط به ثمر رساندن 33 گل را برای یکدیگر فراهم آوردند؛ مرد اروگوئه‌ای تاکنون 19 پاس گل و مرد برزیلی 14 پاس گل، ارسال کرده‌اند.

سوارز از زمان پیوستنش به بارسلونا در فصل 2014/15، مجموعاً در 5 ال کلاسیکو شرکت کرده و 4 گل به ثمر رسانده است.

ضربه سر لوئیز سوارز، این بازی را به 22امین الکلاسیکو پیاپی تبدیل کرد که بارسا در آن گلزنی می‌کند.

نتیجه این بازی، به روند 9 ال کلاسیکو بدون تساوی پایان داد. پیش از این، در بین سال‌های 1977 تا 1983، این روند، بعد از 13 بازی - بدون تساوی - متوقف شده بود.

در نیمه نخست دومین و آخرین ال کلاسیکوی 2016، لئو مسی در غیاب اینیستا، کاپیتان بارسا بود؛ اما با ورود آندرس مقدس، درست پس از سپری شدن یک ساعت از زمان بازی، بازوبند کاپیتانی، مجدداً در اختیارش قرار گرفت.
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: آخرین ال کلاسیکوی 2016؛ به روایت اعداد و ارقام
افسوس که این بار هم شانس به فوتبال غلبه کرد...


یکشنبه، ۱۴ آذر ۱۳۹۵ (۲۳:۰۱)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۱۱۴ کاربر آنلاین است. (۱۲ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۱۱۴

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!