به اولین سایت تخصصی هواداران بارسلونا در ایران خوش آمدید. برای استفاده از تمامی امکانات سایت، ثبت نام کنید و یا با نام کاربری خود وارد شوید!

شناسه کاربری:
کلمه عبور:
ورود خودکار

سرجی روبرتو: پیروزی در بازی فرداشب، روحیه ما را در لالیگا بالا می‌بردمصاحبه
فرستنده مبينا پولايی در تاريخ دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۷:۵۶) (۶۰۷ بار خوانده شده) خبر‌های فرستاده شده توسط این شخص
منبع: سایت رسمی باشگاه
مترجم: مبینا پولایی / FCBarcelona.ir


مدافع جوان آبی و اناری‌ها، در مصاحبه‌ای که در آستانه دیدار با بروسیا مونشن گلادباخ (لیگ قهرمانان اروپا) داشت، از اهمیت کسب پیروزی در این بازی پیش از سفر به پامپلونا سخن گفت. در این خبر مصاحبه کامل او را می‌خوانید.


کانون هواداران بارسلونا در ایران

همانطور که می‌دانید، سه شنبه شب، بارسلونا در نیوکمپ، آخرین بازی مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا را برگزار خواهد کرد و حتی اگر در این مصاف، شکست بخورد، باز هم به عنوان سرگروه به مراحل حذفی این رقابت‌ها صعود خواهد کرد با این حال سرجیو روبرتو در کنفرانس مطبوعاتی خود از اهمیت کسب پیروزی در این بازی برای تقابل با اوساسونا در لیگ سخن گفت: «هدف اصلی این بود که بتوانیم از یکی از سخت‌ترین گروه‌های [لیگ قهرمانان] امسال به عنوان برترین تیم، صعود کنیم. حال ما می‌خواهیم آخرین بازی در نیوکمپ را با عملکردی عالی به سرانجام برسانیم».

این بازیکن درباره ال کلاسیکوی اخیر اظهار داشت: «تیم در فرم خوبی قرار داشت. ما خوب بازی کردیم و مستحق کسب برد بودیم، اینکه در دقایق پایانی نتیجه اینگونه رقم خورد، واقعا ناراحت کننده است. حال چیزی که اهمیت دارد این است که بتوانیم مقابل بروسیا مونشن گلادباخ به پیروزی برسیم و روحیه خود را برای ادامه رقابت‌ها باز یابیم. نتیجه این بازی روی دیدار دشوار شنبه، مقابل اوساسونا تاثیر بسزایی دارد. امید است که بعد از کسب سه تساوی متوالی،بتوانیم همه چیز را تغییر دهیم».

سرجی روبرتو در مورد عملکرد خود نیز گفت: «من دو سال در دفاع راست بازی کرده‌ام. من می‌خواهم در بارسا بازی کنم. در این مدت، فرصت بازی به عنوان یک مدافع صرف را پیدا کردم و تلاش می‌کنم، تا حد امکان، از حضورم در این تیم لذت ببرم».

او در پایان سخنان خود را اینگونه جمع‌بندی کرد: «همه چیز می‌تواند بهتر شود، هیچ چیزی کامل نیست، اما من از مسیری که در آن بازی می‌کنم، بسیار خوشحالم».
ارزش: ۰.۰۰ (۰ رای) | ارزش‌گذاری این خبر
نظرات کاربران
Lucho.The.Great
پاسخ به: سرجی روبرتو: پیروزی در بازی فرداشب، روحیه ما را در لالیگا بالا می برد
تنها نکته مهم این بازی اینه که مسی هت تریک کنه و رکورد اون لاشخور کثیف رو بزنه، اونم با گلزنی جلو من سیتی نه مالمو!


دوشنبه، ۱۵ آذر ۱۳۹۵ (۱۸:۱۵)
 
بی‌شک دیدگاه هرکس نشانه تفکر اوست. ما در برابر نظر دیگران مسئول نیستیم!
نوع نمایش نظرات:       
حاضرین در سایت
۲۴۳ کاربر آنلاین است. (۲۵ کاربر در حال مشاهده اخبار بارسا)

عضو: ۰
مهمان: ۲۴۳

ادامه...
هرگونه کپی برداری از مطالب این سایت، تنها با ذکر نام «اف سی بارسلونا دات آی آر» مجاز است!